استیبل کوین‌های الگوریتمی و تحقیقات جدید در زمینه این سیستم را از دست ندهید.

استیبل کوین‌های الگوریتمی موضوع تازه‌ی دنیای ارزهای دیجیتال هستند که به شهرت و عملکرد مناسبی دست پیدا کردند. در دنیای ارزهای دیجیتال باید همیشه گوش به زنگ باشید و از تازه‌ترین اخبار با خبر شوید تا بتوانید به موقع بیشترین سود را از کار خود به دست آورید. امروز می‌خواهیم راجع ‌به این استیبل کوین‌های منحصر به فرد و تحقیقاتی که بر روی این کوین‌ها منتشر خواهد شد با شما صحبت کنیم.

چارلز هاسکینسون از استیبل کوین‌های الگوریتمی می‌گوید

چارلز هاسکینسون مدیر عامل IOHK که شرکت تخصصی کاردانو  اعلام کرد که توسعه دهندگان ارز دیجیتال کاردانو به زودی تحقیقات تازه‌ای را که بر روی این نسل از استیبل کوین‌ها انجام شده است، منتشر خواهند کرد.

او همچنین ادعا کرد که این تحقیقات یک «کار ناتمام» از پروژه بیت شرز است که وی در گذشته انجام می‌داد.

چارلز هاسکینسون از طریق پستی که در توییتر خود منتشر کرد گفت:

« یک تحقیق فوق العاده در رابطه با این کوین‌های ویژه در پیش داریم که چند هفته دیگر منتشر خواهد شد. البته این یک کار ناتمام از زمان بیت شرز است.»

استیبل کوین‌های الگوریتمی چه چیزهایی هستند؟

در واقع این دسته از کوین‌ها یک بخش جدید از ارزهای رمزنگاری شده هستند. این کوین‌ها طراحی شده‌اند تا ثبات قیمت را به ارمغان آورده و عرضه در گردش دارایی‌ها را با گره زدن آن به یک دارایی ذخیره شده مثل دلار آمریکا، طلا و یا هر ارز خارجی دیگر متعادل کنند.

برای بهتر فهمیدن این کوین‌ها بهتر است یک مثال بزنیم. این استیبل کوین‌های ویژه یک الگوریتم زیرین هستند. زمانی که قیمت افزایش پیدا کند سکه‌های بیشتری توسط این استیبل کوین‌ها به بازار تزریق شده و وقتی قیمت‌ها سقوط می‌کنند، این سیستم کوین‌ها را در بازار خریداری می‌کند.

استیبل کوین‌های مذکور به تریدرها آسایشی را هدیه می‌دهند تا بتوانند زیر سایه‌ی این سیستم سود بسیاری از دارایی‌های مرتبط با دنیای کریپتوکارنسی مانند بیت کوین و اتریوم را بدون ریسک نوسان قیمت به دست آورند.

«هاسکینسون» با یکی از معروف‌ترین موسسان ارزهای رمزنگاری شده «دانیل لاریمر»، بیت شرز را بنیان گذاری کرد. اما هر دوی آنها بعد از مدتی راه خود را به دلایل نامعلومی جدا کردند.در ماه ژانویه، شرکت‌های IOHK و EMURGO اعلام کردند که استیبل کوین‌های الگوریتمی به نام “AgeUSD” در بلاک چین ارگو راه اندازی خواهند شد. ماه آگوست پیشین، هاسکینسون گفت که او غرق امور مالی غیر متمرکز یعنی Defi بوده است. او گفت که این دسته از استیبل کوین‌های کاردانو می‌توانند بسیار بهتر از میکردائو عمل کنند.

جمع بندی

استیبل کوین‌های الگوریتمی موضوع جالب و جدید دنیای ارزهای دیجیتال است که به طور اجمالی آن را مورد بررسی قرار دادیم. برای بهره مندی از بیشترین سودها باید به عنوان یک ماینر و تریدر خوب در دنیای ارز دیجیتال تمام مدت گوش به زنگ باشید. تنها در این صورت است که می‌توانید مهم‌ترین اخبار مربوط به رمز ارز را به موقع دریافت نمایید و در اسرع وقت بهترین تصمیم را برای سرمایه‌ خود بگیرید. استیبل کوین‌های معرفی شده در این مقاله نیز جدیدترین خبر دنیای ارزهای رمزنگاری شده هستند که چند وقت پیش چارلز هاسکینسون با منتشر کردن پستی در توییتر، خبر انتشار تحقیقات جدید بر روی این دسته از کوین‌ها را داد. به نظر شما آیا این کوین الگوریتمی می‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment