تحلیل قیمت رمزارزها در ۳ تیر

برگشت سریع قیمت بیت کوین و آلت کوین ها نشانگر تجمیع قوی که در سطوح پایین تر اتفاق افتاده است. بیت کوین در ۲۲ ژوئن قیمت آن به کمتر از ۳۰ هزار دلار رسید. این ممکن است نشان دهنده تسلیم قیمت در برابر عوامل مختلف است. داده های skw نشان می دهد اگر قیمت بیت کوین در چند روز آینده بهبود نیابد. سقوط در سه ماه جاری می تواند دومین سه ماه نامطلوب از نظر سقوط قیمتی از سال ۲۰۱۴ باشد. برای اینکه بتوانیم بهتر دورنما آینده آلت کوین ها را بررسی کنیم. بهتر است به تحلیل قیمت رمزارزها در ۳ تیر نگاهی بیاندازیم.

روند صعودی و نزولی در بازار رمزارزها

مراحل صعودی و نزولی جزئی از روند قیمتی دارایی های است. تمام بازارهای شاهد چندین فاز نزولی با کاهش شدید در گذشته بوده اند. اگر چه بعد از پایان فاز نزولی، بازار صعودی جدید شروع می شود. و سرمایه گذاران که برای طولاتی مدت در بازار می مانند یک سود بالایی به عنوان جایزه دریافت می کنند. بازار رمزارزها اخیرا شاهد یک اصلاح بازار خرسی بود.

تعیین زمان پایان افت قیمت غیرممکن است. زیرا فقط با واپس نگری تثبیت خواهد شد. بنابراین تسلیم تا سطح حمایت قوی در هنگام فروش هراسی ممکن است به عنوان فرصت خرید برای دیگر افراد تلقی شود.

بیایید نمودارهای ۱۰ ارز دیجیتال برتر را مطالعه کنیم. با این کار می توان سطح حمایت و مقاومت در رمزارزها را تشخیص دهیم.

جفت ارز بیت کوین و دلار

دنباله بالایی شمع قیمت بیت کوین در ۲۲ ژوئن نشانگر فروش قوی در بخش حمایتی ۲۸ هزار تا ۳۱ هزار دلار است. این چهارمین باره که خریداران از این بخش حمایتی دفاع می کنند. از این رو این بخش به یک بخش مهم برای مراقبت تبدیل شده است.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز بیت کوین و دلار است.

شاخص قدرت نسبی یک واگرایی صعودی را ساخته است. این نشان دهنده اینکه فروشندگان ممکن است سرعت خود را از دست بدهند.

اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالایی میانگین نمایی ۲۰ روزه (۳۶۲۶۰ دلار) برسانند. قیمت جفت ارز بیت کوین و دلار می تواند زمان بیشتری بین محدود ۲۸ هزار تا ۴۳۳۵۱.۶۷ دلار بماند. ماندن زمان بیشتر در این محدود قیمتی، احتمال شکست این سطح را قوی تر خواهد کرد.

برخلاف این فرضیه، اگر قیمت به پایین تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد. این نشان دهنده این است که خرس ها در محدود کمکی در حال فروش هستند. شکست قیمت ۲۸ هزار دلار ممکن است منجر به فروش هراسی شود و قیمت تا ۲۰ هزار دلار سقوط کند.

جفت ارز اتریوم و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۳ تیر نشان می دهد که قیمت اتریوم در ۱۸ ژوئن به زیر مثلث رسید. در ۲۲ ژوئن قیمت این رمزارز به حمایت بحرانی ۱۷۲۸.۷۴ دلار رسید. گاوها خرید را افزایش دادند و تلاش می کنند این محدود کمکی را حفظ کنند. ممکن است آن ها به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۳۲۵ دلار) برخورد کنند.  

تصویر بالا نمودار تغییرات یک روزه قیمت جفت ارز اتریوم و دلار است.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پایین تر بیایید. خرس ها تلاش خود را بیشتر می کنند تا قیمت جفت ارز اتریوم و دلار را به کمتر از حمایت ۱۷۲۸.۷۴ دلار برسانند. اگر آن ها موفق شوند، این می تواند شروع حرکت نزولی قیمت این جفت ارز و رسیدن آن به ۱۵۳۶.۹۲ دلار و سپس ۱۲۹۳.۱۸ دلار باشد.

حرکت نزولی میانگین و قرارگیری شاخص قدرت نسبی در بخش منفی نشان می دهد که خرس ها در بازار برتر هستند. برخلاف این فرضیه، اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. قیمت این جفت ارز ممکن است از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲.۸۱۲ دلار) بالاتر رود.

تحلیل قیمت رمزارزها در ۳ تیر جفت ارز بایننس و دلار

قیمت بایننس در ۲۱ ژوئن به زیر خط حمایت ۲۹۱.۰۶ دلار سقوط کرد. اما خرس ها نتواسته اند خط حمایت بعدی ۲۱۱.۷۰ دلار را بشکنند. دنباله بالایی شمع در ۲۲ ژوئن نشان دهنده خرید قوی در این سطح است.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز بایننس و دلار را نشان می دهد.

اگر گاوها قیمت را به بالای ۲۹۱.۰۶ دلار برسانند و تثبیت کنند. قیمت جفت ارز بایننس و دلار می تواند از خط روند نزولی بالا رود. خرس ها احتمالا از این مقاومت به صورت تهاجمی دفاع می کنند.

اگر چه، شاخص قدرت نسبی در حال تشکیل یک واگرایی صعودی است. این نشان می دهد حرکت نزولی در حالت ضعیف شدن است. اگر گاوها بتوانند خط روند نزولی را بشکافند، قیمت این جفت ارز تا محدود ۴۳۳ دلار نیز می تواند رشد کند.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی یا خط روند نزولی پایین تر بیایید. خرس ها دوباره تلاش خواهند کرد که قیمت را به زیر سطح حمایت ۲۱۱.۷۰ دلار برسانند. اگر آن ها موفق به انجام این کار شوند، قیمت این جفت ارز ابتدا به قیمت ۲۰۰ دلار و در قدم بعدی به ۱۲۶.۷۵ دلار می رسد.

قیمت جفت ارز کاردانو و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۳ تیر حاکی از سقوط قیمت کاردانو در ۲۲ ژوئن به زیر سطح حمایتی ۱ دلار است. اما دنباله بالایی شمع روزانه نشان می دهد که گاوها به صورت تهاجمی از این سطح حمایت می کنند. با این حال، تکرار پی در پی این سطح نشان دهنده ضعیف شدن این سطح است.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز کاردانو و دلار را نشان می دهد.

سقوط میانگین نمایی ۲۰ روزه (۱.۴۴ دلار) و قرارگیری شاخص قدرت نسبی در سطح منفی نشانگر این است که خرس ها در بازار دست بالاتر هستند. اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین  متحرک نمایی ۲۰ روزه پایین تر بیایید. فروشنده ها دوباره تلاش خواهند کرد که خط حمایت ۱ دلار را بشکنند.

اگر آن ها موفق شوند، قیمت جفت ارز کاردانو و دلار می تواند شاهد تصفیه طولانی مدت و سقوط قیمت ابتدا تا ۰.۸۰ دلار و سپس تا ۰.۶۸ دلار باشد. متناوبا اگر گاوها بتوانند قیمت را بالای میانگین برسانند، قیمت این جفت ارز ممکن است تا محدود ۱.۹۴ دلار رشد کند.

قیمت جفت ارز ریپل و دلار

قیمت ریپل در ۲۰ ژوئن به زیر منطقه حمایتی ۰.۷۵ تا ۰.۶۵ دلار سقوط کرد. این نشان دهنده فروش تهاجمی معامله گران است. شکست قیمت در ۲۳ می و رسیدن آن به کمتر از ۰.۶۵ دلار باعث افزایش روند نزولی و ایجاد الگویی نزولی برای کوین شد.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز ریپل و دلار را نشان می دهد.

حرکت نزولی میانگین و قرارگیری شاخص قدرت نسبی در بخش منفی نشان دهنده مقاومت کم در برابر روند نزولی است. اگر قیمت به کمتر از ۰.۷۵ دلار برسد. این نشانگر این است که خرس ها این سطح را به خط مقاومت تبدیل کرده اند. که می تواند قیمت را تا ۰.۴۰ دلار نیز پایین بیاورد.

برخلاف این فرضیه، اگر گاوها قیمت را بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه (۰.۸۰ دلار) سوق دهند و در آنجا تثبیت کنند. این نشانگر تجمیع قیمت در سطوح پایین تر است. قیمت جفت ارز ریپل و دلار می تواند تا محدود ۱.۰۷ رشد کند. یک شکست بالای کانال نزولی نشان دهنده پایان روند نزولی است.

جفت ارز دوج کوین و دلار

با تحلیل قیمت ارزها در ۳ تیر متوجه می شویم قیمت دوج کوین در ۲۳ ژوئن به شدت سقوط کرد. و قیمت آن به کمتر از سطح حمایتی ۰.۲۱ دلار رسید. قیمت به سطح حمایت ۰.۱۶ دلار برگشت اما گاوها یک روند دشوار را پیش رو دارند.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز دوج کوین و دلار را نشان می دهد.

کاهش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۹ دلار) و قرارگیری شاخص قدرت نسبی در بخش منفی نشان می دهد که خرس ها دست بالا را در بازار دارند. هر محدود کمکی احتمالا با مقاومت دشواری در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و سپس خط گردن در الگوی سر و شانه روبرو می شود.

اگر قیمت از سطح مقاومت سربار نیز پایین تر بیاید، قیمت جفت ارز دوج کوین و دلار می تواند تا حمایت ۰.۱۶ دلار کاهش یابد. شکست و بسته شدن این سطح می تواند باعث جلب فروش بیشتر و سقوط قیمت تا ۰.۱۰ دلار شود.

برعکس، اگر گاوها قیمت را به بالای خط گردن برسانند و تثبیت کنند. این نشان دهنده این است که روند نزولی در سطوح پایین تر حمایت نشده است. که می تواند درب را برای رفتن قیمت به بالای محدود میانگین ساده ۵۰ روزه و سپس ۰.۴۵ دلار باز کند.

جفت ارز پولکادات و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۳ تیر نشان می دهد که گاوها تلاش کردند روند قیمت پولکادات را در نزدیک سطح ۱۳.۶۳ دلار ۲۳ می متوقف کنند. با این حال بعید است این کار برای گاوها آسان باشد. زیرا محدود کمکی می تواند با فروش نزدیک میانگین متحرک ۲۰ روزه (۲۱ دلار) روبرو شود.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز پولکادات و دلار را نشان می دهد.

هر دو میانگین شیب نزولی دارند و شاخص قدرت نسبی در قسمت منفی قرار گرفته است. این نشان دهنده کمترین مقاومت در برابر روند نزولی است. اگر قیمت به کمتر از سطح جاری یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روز برسد. خرس ها تلاش خواهند کرد که روند نزولی را از سر بگیرند.

شکست زیر سطح ۱۳ دلار می تواند درب را برای سقوط بیشتر سطح حمایت روانی ۱۰ دلار و سپس ۷.۵۰ دلار باز کند. دورنما منفی بی اعتبار خواهد شد اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه برسانند و حفظ کنند.

جفت ارز یونی سوآپ و دلار

قیمت یونی سواپ به قیمت ۱۳ دلار ۲۳ می سقوط کرد. اما دنباله بالایی شمع در ۲۲ ژوئن نشان می دهد که گاوها تلاش می کنند از این سطح دفاع کنند. محدود کمکی در حال حاضر به میانگین متحرک  نمایی ۲۰ روزه (۲۱.۷۲ دلار) رسید.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز یونی سوآپ و دلار را نشان می دهد.

روند کاهشی میانگین و شاخص قدرت نسبی زیر ۳۹ نشان دهنده برتری خرس ها است. اگر قیمت به کمتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد. فروشنده تلاش خواهند کرد که قیمت جفت ارز را به کمتر از خط حمایتی ۱۳ دلار برسانند.

اگر آن ها موفق شوند. قیمت جفت ارز می تواند ابتدا تا ۱۰ دلار و سپس ۷ دلار سقوط کند. برعکس اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. این اولین سیگنال برای پایین روند نزولی خواهد بود. سپس قیمت این جفت ارز می تواند تا میانگین ۵۰ روزه ساده (۲۷.۵۹ دلار) رشد کند.

جفت ارز بیت کوین کش و دلار

 قیمت بیت کوین کش در ۲۲ ژوئن به ۳۸۷.۶۱ دلار سقوط کرد. اما دنباله بالایی شمع روزانه نشان می دهد که گاوها تلاش می کنند از حمایت ۳۷۰ دلار دفاع کنند. هم اکنون آلت کوین می تواند تا سطح ۵۳۸.۱۱ دلار افزایش یابد.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز بیت کوین کش و دلار را نشان می دهد.

حرکت نزولی میانگین و شاخص قدرت نسبی نزدیک بخش سربار نشان می دهد که خرس ها دست بالا در بازار هستند. اگر قیمت تا ۵۳۸.۱۱ دلار کاهش یابد. قیمت جفت ارز بیت کوین کش و دلار می تواند تا سطح ۳۷۰ دلار کاهش یابد.

شکست و بسته شدن در این سطح به صورت واضح نشان سقوط قیمت تا ۳۰۰ دلار و سپس ۲۷۰ دلار است. برعکس اگر گاوها قیمت را به بالایی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۸۵ دلار) سوق دهند. قیمت این جفت ارز می تواند تا بالای میانگین ساده ۵۰ روزه (۸۲۲ دلار) بالا رود. چنین حرکتی نشان دهنده اینکه قیمت این جفت ارز ممکن با کف قیمت برخورد کرده باشد.

جفت ارز لایت کوین کش و دلار

لایت کوین کش سطح قیمتی ۱۱۸.۰۳ دلار ۲۳ می را در ۲۲ ژوئن شکست. با این حال علامت مثبت جزئی وجود دارد که گاوها در این قیمت خرید می کنند و قیمت را امروز به بالای ۱۱۸.۰۳ دلار می رسانند.

تصویر بالا نمودار تغییرات روزانه جفت ارز لایت کوین کش و دلار را نشان می دهد.

قیمت جفت ارز لایت کوین کش و دلار می تواند در حال حاضر تا خط روند نزولی رشد کند. اگر قیمت از این خط مقاومت پایین تر بیایید. خرس ها تلاش خواهند کرد که قیمت را به زیر سطح حمایتی ۱۱۸.۰۳ دلار برساند و در آنجا حفظ کنند. اگر آن ها موفق به انجام این کار شوند الگوی کامل مثلث کاهشی تشکیل خواهد شد.

این روند نزولی می تواند فروشنده های بیشتری را به خود جلب کند و ممکن است قیمت در گام بعدی به سطح ۷۰ دلار سقوط کند. این دورنما منفی بی اعتبار می شود اگر گاوها قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند. که این نشان خرید قوی در سطوح پایین تر انجام می شود و سپس قیمت این جفت ارز  ممکن تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۱۵ دلار) بالا رود.

سخن آخر

اخبار بیت کوین در هفته گذشته که بیشتر نیز منفی بودند باعث کاهش قیمت این رمزارز و رسیدن به سطح ۲۹ هزار دلار شد. این کاهش قیمت بر روی سایر آلت کوین ها نیز تاثیر گذاشت و باعث کاهش قیمت آن ها شد. تحلیل قیمت رمزارزها در ۳ تیر نشان می دهد اگر گاوها نتوانند قیمت را از سطح جاری بالاتر ببرند، قیمت اکثر رمزارزها سقوط خواهد کرد. دیروز گاوها توانسته اند قیمت بیت کوین را کمی به سمت بالا سوق دهند. اما آیا به نظر شما این روند ادامه خواهد داشت؟

یا اینکه روند نزولی دوباره با اخبار جدید از سر گرفته می شود؟

ما در رمزارز مارکت منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-6-23-btc-eth-bnb-ada-xrp-doge-dot-uni-bch-ltc

Comments (0)
Add Comment