افزایش قیمت آلت کوین ها و توکن های دیفای

گاوها در بازار بیت کوین به دنبال ثبت قیمت ۴۰ هزار دلاری برای این رمز از هستند. این در حالی است که قیمت اتریوم به بالاترین حد خود رسیده است. قیمت این ارز به ۱۶۵۰ دلار رسیده است و توکن های دیفای این ارز را در مسیر صعودی همراهی می کنند. افزایش قیمت آلت کوین ها این بازار را به موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.
با افزایش قیمت اتریوم و ثبت رکورد جدید احساس سرمایه گذاران به بازار رمز ارز بهبود پیدا کرده است. گاوهای بازار بیت کوین همچنان در انتظار ثبت قیمت ۴۰ هزار دلاری برای این ارز هستند. به نظر می رسد که نزدیک شدن تاریخ انقضای مقراردادهایی که در روز جمعه منقضی می شود نیز به نفع این دسته از سرمایه گذاران باشد. 

اطلاعات به دست آمده از کوین تلگراف نشان می دهد که این رمزارز برتر بازار افزایش ۴.۴۶ درصدی را تجربه کرده است. اکنون این ارز به قیمت ۳۶۹۹۴ دلار معامله می شود. این در حالی است که اتریوم ۸.۳۸ درصد افزایش را تجربه کرده و به قیمت ۱۶۳۳ دلار معامله می شود. 

شرکت میکرواستراتژی همایشی را در تاریخ ۴ فوریه برگزار می کند. در این همایش نمایندگانی از ۱۴۰۰ شرکت حضور خواهند داشت. در این همایش در خصوص مسا ئل حقوقی مربوط به سرمایه گذاری در بیت کوین صحبت می شود. علاوه بر این مدیر این شرکت قصد دارد نحوه استفاده از بیت کوین به عنوان بخشی از استراتژی شرکت خود را برای دیگر شرکت ها تشریح کند. 

این درحالی است که نگرانی از قدرت گرفتن گروه اندکی از سرمایه گذاران در بازار احساس می شود. بسیاری نگران هستند که این موضوع بدون مرکزیت بودن شبکه را تهدید کنند. در حال حاضر ۴۰ درصد از شبکه در اختیار سرمایه گذارهای خرد و متوسط است. 

بازار سهام با افزایش قیمت سهام شرکت های تکنولوژِیک اوضاع بهتری پیدا کرده است

امروز شاهد ادامه روند صعودی در بازار سهام سنتی بودیم. قوانین اعمال شده از سوی دولت بایدن در این مسیر بی تأثیر نبوده است. مقامات دولت آمریکا چهارم فریه در مورد سرمایه گذاری گروه های شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر بازارهای مالی به گفتگو می نشیند.

 شاخص S&P 500.و دائو جونز از روند نزولی خارج شده اند. این شاخص ها با ۰.۱۰ و ۰.۱۱ درصد افزایش اوضاع بهتری دارند. نزدک نیز ۰.۰۲ درصد کاهش را تجربه کرده است. اما بسیاری از شرکت های تکنولوژی محور شاهد افزایش ارزش سهام خود بوده اند. 

توکن های دیفای همچنان پیشتاز بازار رمز ارز هستند

بسیاری از کارگزاری ها در سراسر دنیا دسترسی به برخی از دارایی ها را محدود کردند. این امر توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به بازار بدون مرکزیت جلب کرده است. توکن های دیفای نیز در این بین با استقبال بسیار زیادی روبرو بودند. به دنبال این استقبال قیمت AAVE وSushiSwap  به ترتیب به ۳۴۵ و ۱۴.۵دلار رسیده است. توکن UMA با ۵۹ درصد افزایش به ۲۱.۵ رسیده است.

ارزش کل بازار رمز اکنون به ۱.۱۱ تریلیون دلار می رسد. سهم بازار بیت کوین از این رقم ۶۱.۶ درصد است.

 بازار رمز از هر روز با استقبال بیشتری از سوی سرمایه گذاران سراسر جهان روبرو می شود. بیت کوین به عنوان ارز پیشتاز در این حوزه توجه بسیاری را به خود جلب کرد.  اما این روزها افزایش قیمت آلت کوین ها اتریوم و توکن های دیفای را در مرکز توجه قرار داده است.

 افزایش بی سابقه قیمت اتریوم به بازار دیفای رونق بخشیده است. به زودی با انفجار قیمت بازار رمز ارز روبرو خواهیم بود. برای پیوستن به این بازار با مادر رمز ارز ما که در تماس باشید. سرمایه گذاری امروز شما سود بسیاری را در آینده برای شما در پی خواهد داشت.

منبع

https://cointelegraph.com/news/altcoins-and-defi-tokens-rally-as-ethereum-price-hits-1-650