افزایش قیمت آلت کوین در پی افزایش قیمت بیت کوین

گاوها بالاخره توانستند قیمت بیت کوین را از سطح مقاومتی ۳۵۰۰۰ دلار بالاتر ببرند. افزایش قیمت آلت کوین هایی مانند ماتیک، سوشی و کیک اقزایش در پی این اتفاق بسیار مشهود است. قیمت آلت کوین ها در تاریخ ۲۹ ژوئن افزایش پیدا کرد.

قیمت بیت کوین با عبور از سطح مقاومتی ۳۵۰۰۰ دلار ارزش بازار را تا ۹۳ میلیارد دلار بالا برد. پنجاه میلیارد دلار از این مقدار به سمت آلت کوین ها سرازیر شده است.

قیمت بیت کوین با افزایش هفت درصدی به بالای ۳۶۰۰۰ هزار دلار رسیده است. معامله گران حرفه ای امیدوار هستند که این قیمت تا ۳۸۰۰۰ دلار و بعد از آن تا ۴۱۰۰۰ دلار بالا برود.

این در صورتی است که بیت کوین بتواند سطح مقاومتی ۳۵۰۰۰ دلار را به سطح حمایتی تبدیل کند.

با رونق گرفتن بازار متخصصان تحولات گاوی را در برخی از رمزارزها ردیابی کرده اند. از جمله ارز پلیگان (Matic)، سوشی سواپ (Sushi) و پن کیک سواپ (Cake).

افزایش قیمت آلت کوین پلیگان (Matic)

اولین مورد افزایش قیمت مربوط به پلیگان است. قیمت این آلت کوین نسبت به کمترین قیمت ۲۲ ژوئن به ارزش ۰.۹۳ دلار، زمانی که بیت کوین به ۲۹۰۰۰ دلار سقوط کرد، ۳۵ درصد افزایش داشته است.

داده های ورتکس (Vortex Data) گاوی شدن بازار این ارز را در تاریخ ۲۷ ژوئن نشان می دهد. با توجه به نمودار بالا شاخص ورتکس پلیگان در تاریخ ۲۷ ژوئن با رسیدن به عدد ۸۰ سبز شده است.

سپس پلیگان در ۲۸ ساعت بعدی ۲۱ درصد افزایش پیدا کرد و از ۱.۰۳ دلار به ۱.۲۵ صدم دلار رسید.

افزایش قیمت آلت کوین سوشی سواپ

ارز دیجیتال سوشی هم یکی از بیشترین افزایش قیمت ها را خود نشان داده است.

شاخص ورتکس این رمزارز در تاریخ ۲۷ ژوئن با رسیدن به رقم ۸۰ به رنگ سبز تیره درآمد. چهار ساعت بعد ارزش سوشی ۳۰ درصد افزایش یافت و طی دو روز بعد آن از ۶.۴۷ دلار به ۸.۴۵ دلار رسید. در حال حاضر قیمت این رمزارز نسبت به پایین ترین قیمت تاریخ ۲۲ ژوئن (۳.۹۶ دلار) ۴۲ درصد افزایش داشته است.

افزایش قیمت پن کیک سواپ

پن کیک سواپ یک بازار ساز خودکار مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس و مبادله غیر متمرکز است. داده ها نشان می دهد که بازار این آلت کوین در حال گاوی شدن است.

نمودار بالا نشان می دهد که شاخص ورتکس کیک در بیشتر طول هفته گذشته سبز بوده است. در تاریخ ۲۷ ژوئن این شاخص عدد ۷۲ را نشان داد. ۵ ساعت بعد از آن نیز افزایش قیمت این آلت کوین شروع شد. در طول ۲ روز بعدی قیمت پن کیک سواپ با رشد ۲۱ درصدی از ۱۱.۸۳ دلار به ۱۴.۴۴ دلار رسید.

قیمت کیک در حال حاضر نسبت به پایین ترین قیمت ۲۲ ژوئن یعنی ۹.۶۴ دلار ۵۰ درصد رشد داشته است.

بیت کوین قیمت ۳۶۰۰۰ دلار را شکست

افزایش قیمت آلت کوین ها طی چند روز گذشته مدیون عملکرد موفق بیت کوین است. رمزارز اول دنیا بالاخره توانست سطح مقاومتی ۳۵۰۰۰ دلار را بشکند. در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۳۶۴۰۰ دلار در بازار معامله می شود.

داده ها نشان می دهد که تا روز دوشنبه معاملات این رمزارز در بازه ۳۵۳۰۰ دلار و ۳۳۸۵۰ دلار انجام می شده است. از روز سه شنبه قیمت ها با رشد ۶.۶۵ درصدی از ۳۴۲۰۰ دلار به ۳۶۵۰۹ دلار رسیدند. معامله گران حالا به قیمت ۴۱۰۰۰ دلار چشم دوخته اند. این سطح مانع بعدی آنها در دوره کوتاه مدت آینده محسوب می شود.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال حالا به رقم ۱.۴۸ تریلیون دلار رسیده است. نرخ غلبه بیت کوین نیز ۴۶.۱ درصد است.

در آخر

افزایش قیمت آلت کوین ها به عنوان تابعی از افزایش قیمت بیت کوین در هفته گذشته اتفاق افتاد. قیمت بیت کوین سطح مقاومتی ۳۵۰۰۰ دلار را شکست. اکنون گاوها قصد دارند این سطح را به سطح حمایتی جدید خود تبدیل کنند. در پی این افزایش قیمت، قیمت آلت کوین های پلیگان، سوشی سواپ و پن کیک سواپ به ترتیب ۲۱، ۴۲ و ۵۰ درصد افزایش داشت.

آیا قیمت بیت کوین در هفته های آینده همچنان افزایش خواهد داشت؟

افزایش قیمت آلت کوین ها چه تاثیری بر روند خرید و فروش رمزارز های دیگر خواهد داشت؟

در رمزارز مارکت آخرین تحولات آلت کوین ها را دنبال نمایید.

https://cointelegraph.com/news/altcoins-bag-double-digit-gains-as-bitcoin-price-approaches-37-000

Comments (0)
Add Comment