افزایش سود آلت کوین ها و با رسیدن قیمت بیت کوین به ۳۶ هزار دلار

سود آلت کوین ها در روز سه شنبه دو رقمی شد و این غیرعادی نیست. این در حالی است که بیت کوین در مسیر صعودی خود با مقاومت شدید ۴۰ هزار دلار روبرو است.

بیت کوین در روز سه شنبه با مقاومت ۳۵ هزار دلار روبرو شد. از سوی دیگر ارزهای دیجیتال دوباره روند صعودی خود را آغاز کردند.

تصویر بالا نمودار شمعی ۱ ساعته جفت ارز بیت کوین و دلار را نشان می دهد.

هدف قیمتی بیت کوین

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد بالاترین قیمت در ۲۴ ساعته روز سه شنبه در صرافی Bitstamp، حدود ۳۵۷۸۰ دلار بود.

بیت کوین در یک روز ۴.۵ درصد سود برای سرمایه گذاران خود داشت. این موضوع باعث بازگشت اعتماد معامله گرانی شد که پیش از این از اصلاح بزرگ در بازار ترسیده بودند.

همانطور که در گزارش Cointelegraph آمده بود، تعطیلات آخر هفته در آمریکا برای بیت کوین خوب بود. در آخر هفته بیت کوین از فرش به عرش رسید. بیت کوین به سطح ۳۰ هزار دلار برگشت و رشد چشمگیری را رقم زد.

Crypto Ed تحلیلگر محبوب، اکنون دلایل کمی برای هولدرها وجود دارد که به چشم انداز سبک روز رستاخیر درباره اقدام قیمتی بیت کوین برسند.

او در آخرین توییت خود می گوید: “خرس ها بازار فعلی بیت کوین همان کسانی هستند در سپتامبر ۲۰۲۰ اطمینان داشتند قیمت بیت کوین به زیر ۱۰ هزار دلار می رسد.”

تحلیلگر Rekt Capital می گوید پتانسیل بالقوه همچنان باقی مانده برای اینکه روند قیمتی در اخر هفته برگردد.

او به صورت خلاصه می گوید: “ثبات قیمت و مقاومت عالی در سطح کلیدی برای سطح حمایتی بیت کوین در آخر هفته وجود دارد.”

“در حال حاضر این هفتمین هفته متوالی که سطح ۳۴۵۰۰ دلار به عنوان سطح حمایتی تثبیت می شود.”

تصویر بالا نمودار شمعی ۱ هفته بیت کوین با سطح حمایتی برجسته را نشان می دهد.

نگاهی به دفتر سفارشات از نظر حجم معاملات در صرافی بایننس نشان می دهد که حمایت قوی در سطح ۳۰ هزار دلار باقی ماند. اما خریداران کمتر علاقه به خرید بیت کوین بین این سطح تا ۳۵۵۰۰ دلار دارند.

از سوی دیگر فروشندگان نیز هم در قیمت ۳۷ هزار و ۴۰ هزار دلار تمایل به فروش دارند.

تصویر بالا موقعیت های فروش جفت ارز بیت کوین و دلار در Binance را نشان می دهد.

بازگشت فصل آلت کوین ها

در همین زمان، آلت کوین ها نیز مشتاق هستند که از قدرت جدید بیت کوین استفاده کنند. به طور کلی عملکرد سود آلت کوین ها روزانه بهتر از بیت کوین بود.

اتریوم بزرگترین آلت کوین از نظر سرمایه در بازار است. این رمزارز حدود ۹ درصد رشد داشت و تقریبا قیمت آن به ۲۲۰۰ دلار رسید.

معامله گران مشتاقانه منتظر چشم انداز فصل آلت کوین جدید هستند. اگر بیت کوین به روند ضرردهی خود ادامه دهد یا اینکه میزان سود آن محتاطانه تر باشد.

اسکات ملکر (Scott Melke) در توییت جدید خود به فالوئرهایش گفت: “تا اینجا خوب به نظر می رسم.”

“قیمت بیت کوین افزایش می یابد، تسلط بیت کوین کاهش می یابد. سناریوی عالی برای این زمان آلت کوین ها است.”

تسلط بیت کوین بر بازار در روز سه شنبه ۴۶ درصد بود که کمی نسبت به گذشت کاهش یافت. در حالی که نرخ کل بازار رمزارزها ۱.۴۵۵ تریلیون دلار بود.

تصویر بالا نمودار بازار بیت کوین در برابر میزان تسلط را نشان می دهد.

سخن اخر

افزایش قیمت آلت کوین ها در پی افزایش قیمت بیت کوین در چند روز گذشته باعث افزایش سود آلت کوین های خاصی مانند پالی گان و پن کیک سواپ شد. تحلیلگران احتمال می دهند این روند صعودی ادامه داشته باشد. آیا شما هم اعتقاد دارید روند صعودی ادامه دارد؟

یا اینکه این روند کوتاه مدت است و روند نزولی آغاز می گردد؟

ما در رمزارز مارکت منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-nears-36k-as-altcoins-make-10-gains

Comments (0)
Add Comment