تحلیل قیمت رمزارزها در ۸ تیر

تحلیل قیمت رمزارزها در ۸ تیر نشان می دهد سرمایه گذاران آلت کوین ها برتر در محدوده میانگین متحرک ۲۰ روزه بیت کوین معامله می کنند. بیت کوین در تلاش است یک محدوده کمکی بدست آورد. اما تحلیلگران JPMorgan Chase معتقدند که این روند در کوتاه مدت چالش برانگیز است. با این حال، تحلیلگران توضیح می دهند که بازار ارزهای دیجیتال فرایند بهبود خود را آغاز کردند.

ایجاد روند بهبودی در بازار آلت کوین ها

یکی از علامت های که نشان می دهد بازار ارزهای دیجیتال روند بهبود را آغاز کرده است، این بود که این بازار نسبت به اخبار مبنی بر منع فعالیت Binance Markets Limited در انگلیس هیچ واکنش منفی نشان نداد.

وقتی یک بازار به اخبار بد واکنش منفی نشان می دهد. نشانه این است که دست های ضعیف تر وحشت می کنند و به فروش می پردازند. اما اگر بازار نسبت به اخبار منفی واکنش نشان ندهد. نشان می دهد سرمایه گذاران طمع اخبار وحشت و ترس نمی شوند که این نشان قوی بودن بازار است.

ضعف ناشی از احساسات روانی بیت کوین ممکن است به دلیل حمایت زیاد بیت کوین توسط سومین فرد ثروتمند مکزیک ریکاردو سالیناس پلیئگو (Ricardo Salinas Pliego) کاهش یافته باشد. این میلیاردر در توئیتر خود نوشت سرمایه گذاری در بیت کوین را به دیگران توصیه می کند. همچنین در تلاش است که بانک خود را به اولین بانک در مکزیک تبدیل کند که بیت کوین قبول می کند.

با مثبت شدن احساسات روانی، آیا بیت کوین می تواند باعث بهبود روند قیمتی ارزهای دیجیتال شود؟ در ادامه تحلیل قیمت رمزارزها در ۸ تیر را ببینیم.

جفت ارز بیت کوین و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۸ تیر نشان می دهد که بیت کوین بار دیگر با مقاومت میانگین نمایی ۲۰ روزه (۳۵۲۵۲ دلار) روبرو شده است. اما سیگنال های مثبتی وجود دارد که گاوها زمینه زیادی را از دست ندادند. واگرایی مثبت شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که خرس ها ممکن است قدرت خود را از دست دهند.

نمودار بالا تغییرات روزانه جفت ارز بیت کوین و دلار را نشان می دهد.

اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین نمایی ۲۰ روزه سوق دهند. قیمت جفت ارز بیت کوین و دلار می تواند به بالای میانگین ساده ۵۰ روزه (۳۸.۶۰۳) برسد. این سطح ممکن است به عنوان مقاومت عمل کند. اما اگر گاوها قیمت را به بالای این قیمت برسانند. قیمت این جفت ارز ممکن است تا ۴۲۴۵۱.۶۷ دلار بالا رود.

خرس ها احتمالا به صورت تهاجمی از سطح قیمتی ۴۲۴۵۱.۶۷ دلار دفاع کنند. اگر قیمت به پایین تر از این سطح برسد. قیمت این جفت ارز ممکن است به کمتر از میانگین نمایی ۲۰ روزه سقوط کند. بازگشت قوی از این سطح نشان می دهد که احساسات روانی مثبت شده و و احتمال رسیدن قیمت به بالایی ۴۲۴۵۱.۶۷ دلار افزایش یافته است.

برعکس، اگر قیمت به پایین تر از سطح فعلی برسد. خرس ها ممکن است قیمت را به محدوده حمایتی ۳۱ هزار تا ۲۸ هزار دلار برسانند. شکست و بسته شدن در زیر این محدوده می تواند فروش تشدید کند و مسیر را برای کاهش قیمت تا ۲۰ هزار دلار روشن کند.

جفت ارز اتریوم و دلار

قیمت اتریوم بار دیگر در ۲۶ ژوئن به محدوده حمایتی ۱۷۲۸.۷۴ برگشت. این نشان دهنده تجمیع در این سطح است. گاوها در حال حاضر تلاش خواهند کرد که قیمت را به بالای میانگین نمایی ۲۰ روزه (۲.۱۷۸ دلار) برسانند. اگر آن ها بتوانند این کار را انجام دهند، این آلت کوین می تواند به بالای محدوده خط نزولی برود.

نمودار بالا تغییرات روزانه جفت ارز اتریوم و دلار را نشان می دهد.

با این حالی این کار آسان نخواهد بود زیرا میانگین متحرک نزولی است و شاخص قدرت نسبی در منطقه منفی است. این نشان می دهد که خرس ها در بازار برتری دارند. موفقیت در شکست قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و حفظ آن در این محدوده می تواند نظر فروشندگان دیگر را نیز جلب کند.

اگر خرس ها قیمت را به زیر ۱۷۲۸.۷۴ دلار برسانند. فروش می تواند شتاب بگیرد. زیرا معامله گرانی که در افت قبلی خرید داشتند، تصمیم به خروج می گیرند. سپس قیمت جفت ارز اتریوم و دلار وارد فاز نزولی می شود و ممکن است قیمت آن به ۱۵۳۶.۹۲ دلار برسد.

جفت ارز بایننس و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۸ تیر نشان می دهد که قیمت بایننس در ۲۵ ژوئن به کمتر از میانگین نمایی ۲۰ روزه (۳۲۰ دلار) برگشته است. اما خرس ها نتواستند قیمت را به پایین تر از حمایت اصلی ۲۱۱.۷۰ دلار برسانند. این نشان می دهد که گاوها در تلاش هستند که ۲۶۴.۲۶ دلار را به کف قیمت تبدیل کنند.

نمودار بالا تغییرات روزانه جفت ارز بایننس و دلار را نشان می دهد.

با این حال، میانگین متحرک نزولی و شاخص قدرت نسبی کمتر از ۴۲ نشان می دهد که خرس ها در بازار دست برتر هستند. اگر قیمت به کمتر از سطح جاری یا میانگین نمایی ۲۰ روزه برسد. خرس ها تلاش خواهند کرد قیمت را به کمتر از ۲۶۴.۲۶ برسانند. اگر آن ها موفق به انجام این کار شوند. قیمت این جفت ارز می تواند تا حمایت اساسی ۲۱۱.۷۰ دلار سقوط کند.

شکست و بسته شدن زیر این سطح ممکن است شروع فاز بعدی روند نزولی باشد که قیمت می تواند تا ۱۲۶.۷۵ دلار کاهش یابد. از سوی دیگر، اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. قیمت جفت ارز بایننس و دلار می تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۸۳ دلار) و سپس ۴۳۳ دلار افزایش یابد.

جفت ارز کاردانو و دلار

در چند روزه گذشته کاردانو بین محدود میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۳۹ دلار) تا ۱.۲۰ دلار معامله شد. این نشان می دهد که گاوها در تلاشند که سطح ۱.۲۰ را به کف قیمتی تبدیل کنند.

نمودار بالا تغییرات روزانه جفت ارز کاردانو و دلار را نشان می دهد.

اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. قیمت جفت ارز کاردانو و دلار می تواند تا بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۵۸ دلار) بالا رود. این سطح ممکن است به عنوان مقاومت عمل کند. اما اگر خریداران قیمت را به بالای آن سوق دهند. قیمت این جفت ارز تا محدود ۱.۹۴ دلار بالا می رود.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص قدرت نسبی بالای ۴۵ است. این نشان می دهد گاوها شانس خوبی برای بازگشت دارند. این دورنما مثبت بی اعتبار می شود اگر خرس ها قیمت را به کمتر از ۱.۲۰ دلار برسانند. این می تواند قیمت را تا ۱ دلار پایین آورد.

جفت ارز دوج کوین و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۸ تیر نشان می دهد قیمت دوج کوین در ۲۵ ژوئن نتواسته از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۷ دلار) بالاتر برود. اما نشان مثبت این است که گاوها در چند روزه گذشته میدان زیادی را رها نکردند. این نشان می دهد یک عدم فروش تهاجمی به وسیله خرس ها وجود دارد.

نمودار بالا تغییرات روزانه جفت ارز دوج کوین و دلار را نشان می دهد.

اگر گاوها اجازه ندهند قیمت به کمتر از ۰.۲۱ دلار سقوط کند. احتمالا قیمت جفت ارز دوج کوین و دلار مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را می شکند و قیمت افزایش می یابد. قیمت این جفت ارز در خط گردن الگوی سر و شانه با مقاومت سختی روبرو خواهد شد.

شکست بالایی این قیمت می تواند اولین نشان برای پایان دوره اصلاح باشد. از سوی دیگر، اگر قیمت به کمتر از سطح فعلی سقوط کند و به کمتر از ۰.۲۱ دلار برسد. احتمال رسیدن قیمت به ۰.۱۵ دلار وجود دارد. شکست زیر این سطح می تواند آغازی برای فاز بعدی روند نزولی و رسیدن قیمت به ۰.۱۰ دلار باشد.

قیمت جفت ارز ریپل و دلار

به نظر نمی رسد خرس ها تمایل داشته باشند منتظر بمانند قبل از فروش استقراضی قیمت ریپل به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۷۴ دلار) برسد. این نشان می دهد که احساسات روانی نزولی و معامله گران انتظار دارند روند نزولی قیمت ادامه داشته باشد.

نمودار بالا تغییرات روزانه جفت ارز ریپل و دلار را نشان می دهد.

اگر خرس ها قیمت را به زیر سطح حمایت روانی ۰.۵۰ دلار برسانند و در آنجا حفظ کنند. فروش می تواند تشدید شود و قیمت جفت ارز ریپل و دلار به پایین تر از خط حمایتی کانال نزولی سقوط کند. این سطح ممکن است به عنوان یک حمایت عمل کند. اما میزان پولبک قیمت نشان می دهد که آیا اصلاح قیمت پایان یافته است یا نه.

برخلاف این فرضیه، اگر گاوها قیمت را به بالای مقاومت ۰.۷۵ دلار برسانند. این سیگنال قوی برای خرید در سطوح پایین است. قیمت جفت ارز می تواند ابتدا به سمت میانگین ساده ۵۰ روزه (۰.۹۶ دلار) و سپس ۱.۰۷ دلار حرکت کند.

تحلیل قیمت رمزارزها در ۸ تیر جفت ارز پولکادات و دلار

قیمت پولکادات در حال حاضر بین سطح ۱۳ تا ۱۶.۹۳ دلار گیر کرده است. یک تثبیت محکم نزدیک حمایت فعلی نشان دهنده عدم ثبات که معمولا به نفع خرس ها است.

نمودار بالا تغییرات روزانه جفت ارز پولکادات و دلار را نشان می دهد.

هر دو میانگین متحرک نزولی هستند و شاخص قدرت نسبی در بخش منفی قرار دارد. این نشان می دهد که خرس ها بازار را کنترل می کنند. شکست و بسته شدن قیمت زیر ۱۳ دلار درب را برای سقوط ابتدا تا ۱۰ دلار و سپس ۷.۵۰ دلار باز می کند.

از سوی دیگر، اگر گاوها بتوانند قیمت را تا بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸.۷۲ دلار) برساننند. این نشان تجمیع در سطوح پایین تر است. قیمت جفت ارز پولکادات و دلار می تواند تا سطح مقاومت سربار ۲۶.۵۰ دلار افزایش یابد.

قیمت جفت ارز یونی سواپ و دلار

یونی سواپ در چند روز گذشته در محدوده قوی ۱۵.۱۰ تا ۱۸.۶۰ دلار معامله می گردید. گاوها در تلاش هستند قیمت را به بالای این محدود و میانگین نمایی ۲۰ روزه (۱۹.۸۶ دلار) برساند. اما این کار آسان نیست.

نمودار بالا تغییرات روزانه جفت ارز یونی سواپ و دلار را نشان می دهد.

تحلیل قیمت رمزارزها در ۸ تیر نشان می دهد میانگین متحرک نزولی و شاخص قدرت نسبی در منطقه منفی قرار دارد. این نشان می دهد که خرس ها در حال حاضر بازار را کنترل می کنند. اگر قیمت پایین تر از مقاومت سربار بیاید. خرس ها تلاش خواهند کرد قیمت این جفت ارز را پایین تر از ۱۵ دلار برسانند و حفظ کنند.

اگر این اتفاق رخ دهد، ممکن است حمایت فعلی در ۱۳ دلار این جفت ارز به چالش کشیده شود. شکست زیر این سطح می تواند باعث شروع روند نزولی و رسیدن قیمت به ۱۰ دلار و سپس ۷ دلار شود.

برعکس، اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سوق دهند. قیمت جفت ارز یونی سواپ و دلار می تواند تا محدود میانگین متحرک ساده (۲۵.۲۴ دلار) بالا رود. این سطح ممکن است به عنوان مقاومت عمل کند. اما اگر گاوها قیمت را به بالای این سطح برسانند ممکن است قیمت تا ۳۰ دلار نیز افزایش یابد.

جفت ارز بیت کوین کش و دلار

 گاوها در حال تلاش هستند که قیمت بیت کوین را به بالا سطح شکست ۵۳۸.۱۱ دلار برسانند. این یک مقاومت مهم برای تماشا است. زیرا میانگین نمایی ۲۰ روزه (۵۴۳ دلار) بالاتر از آن است. بنابراین، خرس ها تلاش می کنند به صورت تهاجمی از این مقاومت دفاع کنند.

نمودار بالا تغییرات روزانه جفت ارز بیت کوین کش و دلار را نشان می دهد.

میانگین متحرک نزولی و شاخص قدرت نسبی کمتر از ۴۳ نشان می دهد که خرس ها در بازار برتر هستند. اگر قیمت به کمتر از مقاومت سربار برسد. خرس ها بار دیگر تلاش می کنند قیمت جفت ارز بیت کوین کش و دلار را به ۳۷۰ دلار برسانند.

این حمایت مهم است و اگر قیمت به آن برگردد. قیمت این جفت ارز می تواند تا چند روز بین محدود ۳۷۰ تا ۵۳۸ دلار تثبیت شود. برعکس، شکست پایین تر از ۳۷۰ دلار می تواند شروع سقوط قیمت و رسیدن آن به حمایت ۳۰۰ دلار باشد.

قیمت جفت ارز لایت کوین و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۸ تیر نشان می دهد که قیمت لایت کوین در ۲۶ ژوئن به حمایت ۱۱۸ دلار برگشته است. اما این بازگشت قدرتمند نیست. زیرا کمبود خرید تهاجمی به وسیله گاوها در سطح فعلی وجود دارد.

نمودار بالا تغییرات روزانه جفت ارز لایت کوین و دلار را نشان می دهد.

هر دو میانگین متحرک نزولی هستند و شاخص قدرت نسبی در منطقه منفی است. این نشان می دهد که خرس ها در بازار ارزهای دیجیتال دست بالا هستند. اگر قیمت جفت ارز لایت کوین و دلار به کمتر از میانگین نمایی ۲۰ روزه (۱۴۸ دلار) برسد. فروشندگان تلاش خواهند کرد که قیمت را به زیر سطح حمایتی ۱۱۸ تا ۱۰۴.۹۲ دلار برسانند.

اگر آن ها موفق شوند قیمت این جفت ارز ممکن است الگوی مثلت نزولی را کامل کنند. که می تواند منجر به سقوط قیمت تا ۷۰ دلار شود. برعکس این فرضیه، اگر گاوها قیمت را به بالای روند نزولی برسانند، روند نزولی از بین می رود. این می تواند منجر به یک حرکت صعودی به سمت میانگین ساده ۵۰ روزه (۱۹۲ دلار) و سپس ۱۱۶.۴۵ دلار شود.

سخن آخر

ما در مطلب قبلی رمزارز مارکت به تحلیل قیمت ۵ رمزارز شاخص که در هفته آینده امکان سوددهی آن ها وجود دارد پرداختیم. در این مطلب نیز نگاهی به تحلیل قیمت رمزارزها در ۸ تیر انداختیم. با استفاده از این تحلیل ها امکان انجام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به صورت منطقی وجود دارد. استفاده از تحلیل تکنیکال به ما در انجام سرمایه گذاری با ریسک پایین کمک می کند.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-6-28-btc-eth-bnb-ada-doge-xrp-dot-uni-bch-ltc

Comments (0)
Add Comment