افزایش قیمت آلت کوین ها

 در حالی که بیت کوین و اتریوم در تلاش برای ادامه روند صعودی هستند، Terra، Basic Attention Token و کاردانو به مسیر صعودی ادامه می دهند. قیمت بیت کوین در تلاش برای رسیدن به ۵۵ هزار دلار است. معامله گران سعی دارند قیمت ۵۷ هزار دلار را به عنوان سطح حمایت برای این ارز به ثبت برسانند. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که موج تازه ای از فشار فروش قیمت بیت کوین را تا ۵۳۱۶۷ دلار کاهش داده است. با این وجود خریداران از کاهش و قیمت استفاده کرده و دارایی بیشتری را خریداری کردند. اما حجم خرید به اندازه کافی برای ادامه مسیر صعودی کافی نیست. این در حالی است که افزایش قیمت آلت کوین ها ادامه دارد.

در حالی که قیمت بیت کوین برای عبور از سطح مقاومت ۵۶ به ۵۸ هزار دلار در تلاش است، گاوها با قدرت تمام قراردادهای آپشنی به ارزش ۱.۶ میلیارد دلار را برای تاریخ ۲۶ مارس منعقد کرده اند. بر اساس اطلاعات به دست آمده با فرا رسیدن تاریخ انقضای این قراردادها گاوها وضعیت بهتری را تجربه خواهند کرد. البته این هم تا حد زیادی به این بستگی دارد که قیمت بالاتر از ۵۲ هزار دلار باشد.

اتریوم نیز پس از رسیدن به بالاترین رکورد خود در روز ۱۳ مارس به ثبات رسیده است. قیمت این ارز در این تاریخ به ۱۹۵۰ دلار رسید. اکنون قیمت ۱۸۵۰ دلار نقش سطح حمایت را برای این عرض بازی می کند.

افزایش قیمت آلت کوین ها و کاهش قیمت بیت کوین

 بسیاری از آلت کوین های موجود در بازار روز سه شنبه افزایش قیمت را تجربه کردند. ثبت شدن این آلت کوین ها در فهرست بازارهای رمز است نقش مهمی در افزایش قیمت آنها داشته است.

بزرگترین خبر از سوی Coinbase Pro به گوش می رسد. این بازار به تازگی اعلام کرده است که انتقال ارز از کاردانو را می پذیرد. به نظر می رسد که این بازار از خدمات معاملاتی در این زمینه حمایت خواهد کرد. 

Terra بار دیگر سود دو رقمی در طول یک شبانه روز را تجربه کرد. این ارز در تاریخ ۱۵ مارس با ۴۰ درصد افزایش از ۱۴.۶۰ دلار به ۲۰.۶۰ دلار رسید. حجم معاملات این توکن در این تاریخ به ۱.۴ میلیارد دلار رسید.

Basic Attention Token (BAT) به دنبال افزایش مرورگر هایی که بر پایه برای راه اندازی شده اند شاهد رشد قابل توجهی بود. قیمت این توکن به ۱.۱۸ دلار رسید. 

بازار سنتی و افزایش قیمت آلت کوین ها

 بازارهای سنتی روز سه شنبه به دنبال حمایت ناچیز سرمایه گذاران خورد فشار بسیار زیادی را تجربه کرد. اوراق ۱۰ ساله آمریکا در حال افزایش است و روز سه شنبه را با ۰.۸۷ درصد افزایش و با قیمت ۱.۶۱۲ دلار به پایان رسید.

شاخص S&P500 و دائو در تاریخ ۱۶ مارچ کاهش پیدا کرده و به ترتیب با ۰.۱۶ و ۰.۳۹ درصد کاهش روز را به پایان رساندند. نزدیک اما از ساعات پایانی روز آغاز کرده و با ۰.۰۹ درصد افزایش روز را به پایان رساند.

پیش بینی رونق بازار و افزایش قیمت آلت کوین ها

با وجود کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم دورنمای بازار خوشبینانه و صعودی به نظر می رسد. چرا که اطلاعات به دست آمده نشان می دهد سرمایه گذاران بیشتری برای حضور در این بازار از راه رسیده اند. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که سرمایه گذارانی که با رویکرد بلندمدت وارد بازار شدند در ماه های گذشته بیت کوین بیشتری را خریداری کردند. در حالی که سرمایه گذارانی که با رویکرد کوتاه مدت وارد بازار می شوند بر این باور هستند که خرید و فروش این رمز ارز سود خوبی را برای آنها در پی دارد. میزان خرید بیت کوین به تدریج در حال افزایش است و این امر نشان می دهد که بازار صعودی فعلی پتانسیل بسیار بالایی برای رشد دارد.

ارزش کل بازار رمزارز در حال حاضر ۱.۷۲۳ تریلیون دلار است. سهم بیت کوین از این بازار ۶۰.۸ درصد است.

در آخر

 قیمت اتریوم در روزهای گذشته با کاهش روبرو بوده است. این در حالی است که دیگر ارزهای موجود در بازار روند متفاوتی را تجربه کردند. افزایش قیمت آلت کوین ها توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. به نظر می رسد که این ارزها به روند صعودی ادامه می دهند. در گذشته کاهش و افزایش قیمت بیت کوین روی قیمت دیگر ارزهای موجود در بازار تاثیرگذار بود. اما به نظر می رسد که با گذشت زمان و افزایش پذیرش رمزارز از سوی مردم این بازار به بلوغ نزدیک تر می شود. 

 با در نظر گرفتن این نکته باید بدانید که کسانی که در این بازار حضور دارند متوجه فرصت های موجود در بازار هستند. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید و فروش بیت کوین هستند، بهتر است با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. فراموش نکنید که آینده ازآن بازار رمزارز است و کسانی در این بازار پیروز خواهند بود که به بهترین شکل از این فرصت پیش آمده استفاده کرده اند.

آیا تا کنون سرمایه گذاری در این بازار را تجربه کرده اید؟ نظر شما در رابطه با ادامه روند صعودی چیست؟ آیا در کنار بیت کوین دیگر آلت کوین های بازار را انتخاب می کنید؟ کدام ارز را برای سرمایه گذاری های خود در نظر گرفته اید؟ نظر شما در مورد سرمایه گذاری در بازار دیفای چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. 

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/altcoins-spike-to-new-highs-while-bitcoin-bulls-aim-to-recapture-57k