کیف پول ارز Ambire و دور تأمین مالی موفق آن

کیف پول ارز Ambire یک کیف پول ارز دیجیتال متمرکز بر دیفای است. این کیف پول اخیرا توانست در دور تأمین مالی خود، ۲.۵ میلیون دلار دریافت نماید.

کیف پول ارز Ambire

 Ambire یک کیف پول ارز دیجیتال مرورگری است. این کیف پول موفق شد که در دور تأمین مالی خود به رهبری  شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر LAUNCHHub، ۲.۵ میلیون دلار بودجه را جمع‌آوری کند. این شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر، فرصت‌های درآمدزایی دیفای را در حالی به شما ارائه می‌دهد که هزینه‌های گس را نیز کاهش می‌دهد.

این دور تأمین مالی از سرمایه‌گذاری گروهی از عمدتا شرکت‌های سرمایه‌گذاری خصوصی از جمله Ascensive Assets، Metacartel Ventures و Metacartel Ventures استقبال کرد. «چودری» مدیرعامل صرافی bitcoin.com نیز به‌عنوان یک سرمایه‌گذار فرشته در این دور حاضر شد.

«ایوو جورجیوف» مدیرعامل کیف پول Ambire که همان شبکه آدکس (ADEX) سابق است، گفت: «این تأیید گسترده کیف پول Ambire برای تیم توسعه ما بسیار مسرت‌بخش است. آن‌ها به‌طور خستگی‌ناپذیری بر روی این کیف پول کار کرده‌اند که می‌تواند انبوهی از جمعیت را در معرض دیفای قرار دهد.

این دور تأمین مالی به ما کمک می‌کند که برای کیف پول غنی و پر از مزیت خود، بازاریابی خوبی انجام دهیم. ما به‌شدت باور داریم که بازار ارزهای دیجیتال به کیف پول ارز Ambire نیاز دارد. از این منابع و سرمایه‌های جمع‌آوری شده نیز برای گسترش تیم، تشویق ادغام و همکاری با دیگر شرکت‌ها و همچنین تأمین نقدینگی برای توکن محلی خود در صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده می‌کنیم.»

«تودور برشکوف» شریک تأمین مالی شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر LAUNCHHub نیز به گفته‌های «جورجیوف» افزود: «در حالی که در فضای دیفای، کیف پول‌های ارز دیجیتال خوب بسیاری وجود دارد اما آخرین محصول Ambire بسیار موفق به‌نظر می‌رسد. این کیف پول هم برای تازه‌واردان و هم کهنه‌سربازان دیفای، مناسب است. کیف Ambire تاکنون چندین محصول تأثیرگذار را به این بازار ارائه کرده است. ما به این تیم کاملا وفادار هستیم و اطمینان داریم.»

کیف Ambire و مزایای فوق‌العاده آن

Ambire به وجود آمده است تا نقاط سخت و موانع رایج در فضای امورمالی غیرمتمرکز را آسان کند. این کیف پول هم برای کاربران تازه‌کار و هم سرمایه‌گذاران باتجربه ارزهای دیجیتال جذاب و مناسب است. کیف Ambire به کاربران توانایی سرمایه‌گذاری در چندین پروتکل دیفای را تنها با یک کلیک می‌دهد.

همچنین به آن‌ها کمک می‌کند که در وقت خود صرفه‌جویی کرده و هزینه‌های گس را هم به‌شدت کاهش می‌دهد. کاربران می‌توانند روند احراز هویت این کیف پول را هم با ثبت نام ایمل و رمز خود یا اتصال به کیف پول‌های دیگری که دارند، پشت سر بگذارند.

 کیف پول ارز Ambire از ترکیب معاملات دسته‌ای، بهینه‌سازهای معاملات و Flashbotها استفاده می‌کند که اپلیکیشن بصری این کیف پول است. این اپلیکیشن جالب در حال حاضر برای دسکتاپ موجود است و به‌زودی نسخه موبایلی آن نیز عرضه می‌شود.

به‌علاوه کیف پول Ambire، مشکل معاملات تأیید نشده را نیز برطرف می‌کند. برای امنیت اضافی هم می‌توان این اپلیکیشن را با کیف پول سخت‌افزار استفاده کرد. به‌علاوه گزینه استفاده از کارت اعتباری نیز در دست اقدام است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را از طریق پول فیات در این صرافی خریداری نمایند.

این کیف پول متمرکز بر دیفای از سوی سازمان خودگردان غیرمتمرکز Ambire مدیریت می‌شود. دارندگان توکن $WALLET آن نیز درآمدهای هزینه‌ای که توسط این پلتفرم تولید می‌شود را به‌دست می‌آورند. توکن $WALLET، اولین توکن حکومتی یک کیف پول متمرکز بر دیفای است. این توکن حکومتی، حق رأی را در رابطه با تغییرات طرح‌های پیشنهادی و اعمال پروتکل‌های جدید به کاربران خود ارائه می‌دهد.

کیف پول Ambire بخشی از یک اکوسیستم جامع است که شامل پلتفرم تبلیغاتی با حفظ حریم خصوصی و همچنین پورتال استیکینگ می‌شود. پورتال استیکینگ آن به کاربران اجازه استیک توکن‌های ADX را برای به‌دست آوردن سود و بازده می‌دهد.

درباره کیف پول ارز Ambire

کیف پول چند ارزی Ambire، روند خرید، سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌های دیجیتالی را آسان می‌کند. این کیف پول طراحی شده است تا بهترین فرصت‌های درآمدزایی دیفای را در اختیار شما قرار دهد. اپلیکیشن این کیف پول با حفظ حریم خصوصی به کاربران اجازه می‌دهد که پورتفولیوی خود را در حالی متنوع گردانند که پول خود را از نظر هزینه‌های گس نیز ذخیره می‌کنند.

تیم اصلی کیف Ambire از سال ۲۰۱۶ در حال کار در بخش ارزهای دیجیتال بوده است. آن‌ها در ارائه بازار غیرمتمرکز دارای بلاک چین برای تبلیغات و همچنین یک پورتال استیکینگ، در این فضا پیشگام هستند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/02/defi-focused-crypto-wallet-ambire-receives-2-5m-in-funding-round/

Comments (0)
Add Comment