کیف پول ارز دیجیتال Ambire سریع‌تر از پیش به جلو می‌رود

کیف پول ارز دیجیتال Ambire حالا با سرعتی بیش از پیش در حال حرکت رو به جلو است. این کیف پول، توکن $WALLET خود را در لیست نخست صرافی هیوبی راه‌اندازی می‌کند.

کیف پول ارز دیجیتال Ambire

کیف پول ارز دیجیتال دیفای محور Ambire حالا در حال راه‌اندازی توکن حکومتی خود در صرافی ارز دیجیتال هیوبی (Huobi) است. عده بسیار زیادی منتظر این خبر بوده‌اند. کیف پول Ambire، کیف پول هوشمند اپن سورس و غیرکاستدی نسل جدید است. این کیف پول به کاربران خود، دسترسی آسان به دیفای، تجربه کاربری برتر و امنیت متمرکز را ارائه می‌دهد.

کیف پول Ambire در ماه دسامبر منتشر شد. این کیف پول برتر ارزهای دیجیتال در حال حاضر بیش از ۴۵,۰۰۰ حساب کاربری دارد که جمعا بیش از ۲۲ میلیون دلار دارایی را در کیف پول‌های خود نگه داشته‌اند. این کیف پول با توکن حکومتی مخصوص خود که $WALLET نام دارد اداره خواهد شد. کاربران اولیه این کیف پول همین حالا هم در حال جمع‌آوری توکن‌های $WALLET به‌عنوان پاداش‌های ایردراپ خود هستند. آن‌ها این توکن‌های پاداش را بر اساس مقدار سرمایه‌ای که در کیف پول خود دارند، دریافت می‌کنند. این توکن نیز خیلی زود پس از انتشار عمومی آن در دسترسی خواهد بود.

مجموع ۰.۶% از عرضه توکن‌های کیف پول ارز دیجیتال Ambire در ۲۹ ژانویه به‌طور اختصاصی در صرافی هیوبی راه‌اندازی خواهد شد. صرافی هیوبی نیز یکی از بزرگترین صرافی‌های دارایی دیجیتال دنیاست. این توکن در طول رویداد لیست نخستی در پلتفرم هیوبی عرضه خواهد شد.

این رویداد ساعت ۲۰:۰۰ به وقت UTC+8 در ۲۹ ژانویه آغاز می‌شود. اگر کاربران هیوبی دارایی‌ها را با بلیت‌های اختصاصی در طول مدت این رویداد قفل کرده و ترید کنند، آن‌ها واجد شرایط خرید توکن‌ها با قیمت مخصوص افتتاحیه خواهند بود. دیگر کاربرانی که در این لیست نخست شرکت نکنند نیز می‌توانند توکن‌های $WALLET را پس از درج آن در صرافی هیوبی گلوبال خریداری کنند.

درباره کیف پول Ambire

 از میان امکانات این کیف پول می‌توان به دسته‌بندی معاملات و تسهیل تأییدیه‌های پروتکل اشاره کرد. چنین امکاناتی می‌تواند موجب جلوگیری از هزینه‌های تراکنش غیرضروری، اتوماتیک‌سازی مدیریت گس، پشتیبانی از کیف پول سخت‌افزار لجر (Ledger) و ترزور (Trezor) و بسیار از مزایای دیگر شود. این کیف پول همچنین از پروتکل‌های دیفای محبوب ادغام‌شده دیگری همچون آوی (Aave)، یرن (Yearn) و سوشی سواپ (SushiSwap) هم برخوردار است.

کاربران این کیف پول می‌توانند با چند کلیک ساده، استفاده از این پروتکل‌ها را در اتریوم، فانتوم (Fantom)، آوالانچ (Avalanche)، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و پالی گان (Polygon) آغاز کنند. همچنین شبکه‌های لایه ۲ و دیگر شبکه‌ها هم به‌زودی به این لیست اضافه می‌شوند.

کیف پول ارز دیجیتال Amibre قبلا AdEx Network نام داشت. Ambire، شرکتی است که راهکار نسل جدیدی را برای تبلیغات دیجیتال Ambire AdEx و همچنین کیف پول ارز دیجیتال دیفای محور Ambire توسعه می‌بخشد.

Ambire AdEx در سال ۲۰۱۷ به‌عنوان صرافی تبلیغات غیرمتمرکزی برای آگهی‌های دیجیتالی آغاز به کار کرد. تجربه در دسترس قرار دادن اتریوم و دیفای برای هرکسی، منجر به ایجاد این کیف پول شد. سپس نیز متعاقبا این کیف پول به پروتکل کاملی برای تبلیغات دیجیتال تحول پیدا کرد. تا به امروز، پلتفرم Ambire AdEx بیش از ۱۷,۰۰۰ کاربر ثبت‌شده دارد.

کیف پول ارز دیجیتال Ambire، کیف پول ارز دیجیتالی با امکانات کامل برای هرکسی از تازه‌واردان این عرصه تا پیشگامان دیفای و ارزهای دیجیتال است. این کیف پول، چندین امکانات مبتکرانه همچون مدیریت خودکار گس، پشتیبانی از کیف پول سخت‌افزار و امکانات بسیار بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. هرکسی می‌تواند با این کیف پول به‌راحتی از صنایع دیفای و ارز دیجیتال بهره ببرد، بدون آنکه نیازی باشد با مفاهیم و رابط‌های کاربری پیچیده سروکله بزند. برای اطلاعات بیشتر درباره این کیف پول به سایت http://www.ambire.com/ مراجعه کنید.

کلمه کلیدی: کیف پول ارز دیجیتال Ambire

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/28/defi-wallet-ambire-gains-momentum-launches-wallet-token-on-huobi-primelist/

Comments (0)
Add Comment