بزرگ ترین زنجیره تئاتر AMC ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد

ببزرگ ترین زنجیره تئاتر AMC سرانجام ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. زنجیره AMC بزرگترین زنجیره تئاتر دنیا، سرانجام ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را به‌عنوان روش‌های پرداختی می‌پذیرد.

بزرگ ترین زنجیره تئاتر AMC

«آدام آرون» مدیرعامل AMC entertainment اعلام کرده است که پس از ماه‌ها حدس و گمان، بالاخره خبر خوبی دارد. او گفت پس از حدس و گمانه‌زنی‌های بسیار، زنجیره تئاتر و سینمای AMC که بزرگترین زنجیره جهان است سرانجام ارزهای دیجیتال بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum)، لایت کوین (Litecoin) و بیت کوین کش (Bitcoin Cash) را به‌عنوان روش پرداختی می‌پذیرد.

«آدام آرون» در طی توییتی نوشت: «خبری بسیار مهم! همانطور که قول داده بودیم، حالا راه‌های جدید بسیاری برای پرداخت آنلاین در مجموعه‌های AMC وجود دارد. ما حالا با افتخار ارزهای: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین را می‌پذیریم. همچنین درگاه‌های پرداختی همچون اپل پی (Apple Pay)، گوگل پی (Google Pay) و پی پال (PayPal) نیز ۱۴% از کل معاملات آنلاین ما را محاسبه می‌کنند. ارز دیجیتال بعدی که به این لیست اضافه می‌شود، دوج کوین است.»

«آرون» همچنین می‌گوید که دوج کوین نیز کوین بعدی خواهد بود که بزرگترین زنجیره تئاتر AMC آن را به لیست خود اضافه می‌کند. به‌علاوه، این مدیرعامل ۶۷ ساله اخیرا اعلام کرده است که زنجیره AMC همچنین ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) را هم به لیست خود اضافه خواهد کرد.

برنامه بزرگترین زنجیره سینمایی دنیا برای بیت کوین

بزرگ‌ترین زنجیره سینمایی دنیا یعنی بزرگ ترین زنجیره تئاتر AMC ابتدا در اوایل ماه آگوست برنامه‌هایی برای آغاز پذیرش بیت کوین را اعلام کرد. به‌سرعت پس از آن نیز طرح‌هایی برای پذیرش اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش از سوی این زنجیره اعلام شد.

«آرون» همچنین در اواسط ماه سپتامبر پیش از آنکه درباره دوج کوین و شیبا اینو رأی‌گیری توییتری بگذارد، در رابطه با برنامه‌های این شرکت برای افزودن آلت کوین‌های بزرگ توییت گذاشت. زنجیره AMC در ماه اکتبر این را نیز برای کاربران امکان‌پذیر کرد که بتوانند کارت‌های هدیه الکترونیکی را با استفاده از ارزهای دیجیتال مختلف همچون دوج کوین، خریداری نمایند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/12/finally-worlds-largest-theater-chain-amc-integrated-bitcoin-ethereum-litecoin-and-bitcoin-cash-as-payment-method/

Comments (0)
Add Comment