استخراج اتریوم با آنتی ویروس Norton360

شرکت نورتون لایف لاک (NortonLifeLock) که بزرگترین شرکت تولید کننده نرم افزارهای امنیتی برای کامپیوتر شخصی است. خبر راه اندازی نرم افزار جدید خود نورتون کریپتو را (Norton Crypto) داد. این نرم افزار به کاربران رایانه های شخصی امکان استخراج اتریوم با آنتی ویروس Norton360 را به صورت ایمن می‌ دهد.

استخراج اتریوم با  Norton360

شرکت نورتون لایف لاک قصد دارد در ۳ ژوئن، از ۳۶۰ کاربر منتخب که آنتی ویروس Norton360 را دارند دعوت کند که برنامه اولیه این شرکت برای استخراج اتریوم با آنتی ویروس را قبول کنند. نورتون همچنین قصد دارد در ماه های آینده و پس از طی روند آزمایشی به ۱۳ میلیون کاربر Norton360 امکان استخراج اتریوم را بدهد. مدیران شرکت نورتون لایف لاک تاکید کردند که این سرویس به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به خاموش کردن نرم افزار آنتی ویروس به استخراج بپردازند.

مدیران این شرکت مصاحبه ای با سایت CNN Business داشتند. آن ها در این مصاحبه اعلام کردند که قصد دارند در آینده امکان استخراج رمزارزها دیگر را فراهم سازند. ارزهای که به کاربران انتی ویروس این شرکت اجازه دهد بیشترین میزان را با توجه به ظرفیت خود دریافت کنند.

در بخشی از مصاحبه نیز گفتند: “در حالی که این شرکت روند تدریجی را با تمرکز روی استخراج ایمن اتریوم توسط مشتریان خود را آغاز خواهد کرد. اما شرکت نورتون لایف لاک در تلاش برای بررسی اضافه کردن سایر ارز رمزهای معتبر در آینده است.”

وینسنت پیلت (Vincent Pilette) مدیر ارشد محصولات شرکت نورتون لایف لاک می گوید افتخار می کند که اولین شرکت امنیت رایانه است که خدمات مجاز به استخراج کنندگان ارز رمزپایه ارائه می دهد. او در ادامه می گوید: “افراد با خیالی راحت و با امنیت کامل می توانند از رایانه های شخصی خود به استخراج ارز رمز بپردازند زمانی که از آن استفاده نمی کنند.”

افزایش امنیت استخراج کنندگان

شرکت نورتون لایف لاک ادعا می کند بالاترین ویژگی های امنیتی را در اختیار استخراج کنندگان قرار می دهد. آن ها اظهار داشتند که برای سال ها، بسیاری از استخراج کنندگان مجبور بودند در زمان استخراج ارز دیجیتال ریسک کنند. زیرا آن ها باید آنتی ویروس خود را غیر فعال می کردند. برای اینکه بتوانند نرم افزارها مربوط به استخراج ارز دیجیتال را بر روی رایانه شخصی خود اجرا کنند. این موضوع گاهی اوقات باعث حمله بد افزارها می شد.

این شرکت برای اینکه هنگام خرابی هارد دیسک ارزهای کاربران از بین نرود. اعلام کرد که ارزهای دیجیتال کاربران بر روی کیف پول ابری نورتون دخیره می شود.

با این حال، ادعاهای مدیران شرکت نورتون مبنی بر اینکه روش های استخراج موجود بررسی نشده اند. یک نوع اشکال در تصمیم گیری است. نرم افزارها معروف استخراج اتریوم با مشارکت ۹۹ شرکت توسعه دهنده مختلف طراحی شده اند. از دسامبر ۲۰۱۳ کدهای نرم افزار استخراج اتریوم مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته اند.

نتیجه گیری

این مسئله که در زمان استخراج اتریوم یا سایر ارزهای دیجیتال باید آنتی ویروس خود را خاموش کنید می تواند نگران کننده باشد. زیرا ممکن ویروس ها و بدافزارها به سیستم شما حمله کنند. استخراج اتریوم با آنتی ویروس Norton360 می تواند از سیستم‌تان محافظت کند. همچنین به شما امکان کسب درآمد از طریق رایانه شخصی را می دهد. اما همچنان وجود دارد سوالات بی پاسخی مانند اینکه آیا استخراج اتریوم با آنتی ویروس Norton360 به سیستم صدمه می زند؟ یا چه میزان می توان اتریوم از این طریق استخراج کرد؟ نظر شما در مورد این سوالات چیست؟

آیا می توان از این طریق کسب درآمد کرد؟

ما در رمزارز مارکت منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

https://cointelegraph.com/news/norton360-antivirus-tool-will-allow-its-13-million-customers-to-mine-ethereum

اتریوم
Comments (0)
Add Comment