توکن Arweave چیست؟ رشد دو برابری تنها در دو روز!

توکن Arweave و اطلاعات مربوط به آن از مواردی است که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم. یک مشخصه جالبی که درباره این توکن وجود دارد، بحث افزایش قیمت ناگهانی آن است. در یک روز قیمت این توکن بیش از دو برابر افزایش را تجربه کرد. چیزی که در کمتر رمز ارزی در این رده می‌توان پیدا کرد. در گذشته از Arweave به منظور ذخیره سازی توکن NFT استفاده می‌شد. هارد فورک SPoRA به زودی آپدیت جدیدی از Arweave منتشر خواهد کرد. بیشتر بخوانید.

قیمت و اطلاعات عددی توکن Arweave

اگر بخواهیم از نظر آمار و ارقام Arweave را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توانیم بگوییم در چارت ماهانه ۲۵۱ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این مشخصه نشان دهنده رشد و تداوم افزایش قیمت این توکن است. در چارت هفتگی نیز توکن آرویو توانسته ۲۰۱ درصد افزایش قیمت داشته باشد.

نکته جالب درباره این توکن این بود که در یک روز حدود ۲۰۰ درصد رشد داشت. به زبانی ساده‌تر در یک روز قیمت آن دو برابر شد. قیمت توکن Arweave از ۶.۲۷ دلار به ۱۴.۰۲ دلار رسید. توکن مورد نظر ما در حال حاضر حدود ۴۴۳ میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال ارزش مالی داشته و در روز حدود ۵۲ میلیون دلار در روز مبادلات از طریق این توکن صورت می‌گیرد.

مقالات سایت ما را فراموش نکنید.

Arweave چیست؟

Arweave یا همان AR یک پروتکل غیرمتمرکز است که در زمینه ایجاد و فراهم کردن سرویس ذخیره اطلاعات می‌تواند به میزان بسیار زیادی مفید و اصولی باشد. از سری اطلاعات مفید و کاربردی که توسط این رمز ارز ذخیره می‌شود، می‌توان به داده‌های تاریخی، برنامه‌های کاربردی و سایر اطلاعات کلیدی اشاره کرد.

کار و استفاده از تکنولوژی بلاک ویو این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا بلاک‌های شبکه به هم متصل شوند. اتصال این بلاک‌ها به نوبه خود باعث می‌شود تا بتوانید داده‌ها را به وسیله اتصال بلاک‌ها به یکدیگر، با بیشترین امنیت ممکن ذخیره و محافظت کنید. ماینرها برای ثبت و نگه داری از داده‌های قدیمی از الگوریتم PoA استفاده می‌کنند و پس از آن بلاک‌های جدید را ایجاد می‌کنند. از این طریق نیز ماینرها به ازای ساخت بلاک‌های جدید برای داده‌های قدیمی، توکن‌های این رمز ارز را دریافت می‌کنند.

تبدیل داده‌های قدیمی و قرار دادن آن‌ها در بلاک جدید به نوبه خود باعث می‌شود تا از تلاف انرژی جلوگیری کنید و داده‌های موجود در شبکه به بهترین شکل ممکن حفظ و ذخیره شود.

در قسمت بالای شبکه Arweave، یک لایه به نام پرماوب وجود دارد که خود نوعی خاصی از سیستم اتصال به اینترنت به حساب می‌آید. این قرار گیری این ساختار در HTTP، این لایه به مرورگر وب این امکان را می‌دهد تا به راحتی به شبکه متصل شود. وجود پرما وب در ساختار توکن Arweave این امکان را برای شما به جود می‌آورد تا بتوانید به راحتی به فایل‌های مختلف از جمله پی دی اف، تصاویر، ویدیو و برنامه‌های کاربردی دسترسی داشته باشید. استفاده از این عوامل در توکن آرویو باعث می‌شود تا داده و اطلاعات به بهترین شکل ممکن ذخیره شده و هیچگونه خطری اطلاعات شما را تهدید نکند.

برای آپلود اطلاعات در این توکن باید چه کاری انجام داد؟

برای این که بتوانید اطلاعات خود را در این توکن آپلود کنید، باید حتما از طریق کوین AR پرداختی لازم را به منظور دسترسی به امکانات این توکن انجام دهید. همچنین برای این که ماینرها به انجام فعالیت خود تشویق شوند، توکن AR یا همان آرویو به آن‌ها تعلق می‌گیرد. این عامل قدرت و میزان استقبال از شبکه توکن را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد. توکن در گردش AR در حوزه کریپتوکارنسی حدود ۴۳ میلیون دلار تخمین زده شده است. کل توکن موجود این رمز ارز حدود ۶۶ میلیون دلار برآورد شده است.

توکن AR را می‌توانید در صرافی‌های مختلفی خریداری کرده و از آن استفاده کنید. از این صرافی‌ها می‌توان به BigONE، Huobi، Bilaxy، MXC، Hotbit، Gate.io، BKEX و Bittrex اشاره کرد.