املاک آرژانتین ارز شیبا اینو را لیست خود می‌پذیرد

املاک آرژانتین ارز شیبا اینو را اخیرا در لیست ارزهای مورد قبول خود قرار داد که قصد داریم در مقاله امروز آن را بررسی کنیم. ارزهای دیجیتال امروزه به جنجالی‌ترین ارزها تبدیل شده‌اند. این ارزها به‌علت محبوبیت خود، حالا در بسیاری از کشورها پذیرفته می‌شوند. اگرچه که کشور ال سالوادور در صدر طرفداران این ارزهاست، اما حالا کشور آرژانتین نیز دست به اقدامی جالب زده است. حالا آژانس املاک این کشور، ارز دیجیتال شیبا اینو را می‌پذیرد. دارندگان این ارز حالا به‌راحتی می‌توانند با استفاده از آن، برای خود ملک بخرند. با ما همراه باشید تا دلایل و جزئیات این خبر مهم را بررسی کنیم.

املاک آرژانتین ارز شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) چندی پیش، افزایش قیمت چشمگیری داشت. حالا این ارز درست پس از این افزایش قیمت، شاهد مقبولیت روبه‌رشد خود در میان تجار و بازرگانان است. ارز دیجیتال شیبا اینو در حال دستیابی به محبوبیت رو به افزایش، در میان تجار و کسب‌وکارهای کوچک است.

« Candoli Propiedades» یک آژانس املاک آرژانتینی در سانتا کلارا دل مار، شهر کوچکی در سواحل اطلس بوینس آیرس است. Candoli Propiedades حالا اعلام کرده است که این املاک آرژانتین ارز شیبا اینو را به‌عنوان روش پرداختی خود می‌پذیرد.

در همان روز، « El Corte Mágico» که یک فروشگاه اسپانیایی است که میوه و سبزیجات تازه می‌فروشد نیز پشتیبانی از ارز دیجیتال شیبا اینو را به روش‌های پرداختی خود، اضافه کرد. بالا رفتن مقبولیت این ارز دیجیتال در میان تجار، دقیقا بعد از آن بود که این ارز، افزایش قیمت بالای دیگری را پیش‌تر در همین ماه، تجربه کرد.

این ارز دیجیتال همچنین در حال درج در تعدادی از صرافی‌ها و پلتفرم‌های معامله است. شرکت Public.com، رقیب قدیمی پلتفرم رابین هود (Robinhood) آخرین شرکتی بود که پشت این ارز دیجیتال که از دوج کوین (Dogecoin) جلو زد، قرار گرفت. ارز دیجیتال شیبا اینو همچنان در حال تلاش برای رسیدن به شرکت‌های بزرگی همچون «Newegg» است.

جمع‌بندی

املاک آرژانتین ارز شیبا اینو را به‌عنوان یکی از روش‌های پرداختی خود پذیرفت که از خبرهای جنجالی اخیر بود. این املاک آرژانتینی پس از افزایش قیمت شگفت‌انگیز اخیر ارز شیبا اینو، این ارز را به‌عنوان یک روش پرداخت، پذیرفت. در کنار آن، چندین تجارت آرژانتینی دیگر نیز این ارز دیجیتال را قبول کردند. ما امروز تجارت‌هایی که این ارز را به‌کار گرفته‌اند را نیز معرفی نمودیم.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/21/argentine-real-estate-agency-now-accept-shiba-inu/

Comments (2)
Add Comment
  • سهراب

    بسیارعالی

  • سهراب

    بسیارمفید واموزنده