سرمایه گذاری ارز دیجیتال آرک در خرید سهام کوین بیس

سرمایه گذاری ارز دیجیتال آرک و اطلاعات مربوط نسبت به خرید سهام کوین بیس از مواردی است که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم. تصمیم رمز ارز آرک نسبت به خرید سهام کوین بیس و فروش سهام کمپانی تسلا توانست سر و صدای بسیار زیادی به پا کند. ARK توانست به فروش سهام خود در کمپانی تسلا موفق به خرید سهام کوین بیس شود. ارزش سهام آرک در تسلا حدود ۹۹.۵ میلیون دلار بود. حدود ۶۴ میلیون دلار از این سرمایه برای خرید سهام Coinbase صرف شد.

سرمایه گذاری ارز دیجیتال آرک در خرید کوین بیس در روز جمعه اتفاق افتاد

سرمایه گذاری ARK در روز جمعه صورت گرفت. این رمز ارز ۱۸۷.۰۷۸ سهم از کوین بیس را خریداری کرد. این سهام در اوایل این هفته در Nasdaq قرار گرفت. ارزش این سهام ۶۴ میلیون دلار بود که در انتهای امروز ارزشی معادل ۳۴۲ دلار داشت. این ارز دیجیتال تمامی سهام خود در شرکت تسلا فروخت و از این طریق بخش اعظمی از سرمایه خود در این زمینه را برای خرید کوین سهام بیس صرف کرد.

سهام موجود در تسلا ۱۳۴.۵۴۱ دلار بود که در روز جمعه به فروش رسید. ارزش این سهام معادل ۹۹.۵ میلیون دلار است. کمپانی تسلا در حال حاضر نسبت به سایر کمپانی‌های فعال در زمینه خود به منظور جذب سرمایه درآمد و رشد قابل توجهی دارد.

این سرمایه به سیستم مالی ARK اضافه شد. این سیستم نسل بعدی اینترنت ETF به حساب می‌آید و همچنین تکنولوژی مالی ETF نیز هست. خرید سهام کوین بیس تا ۳۴۱.۱۸۶ عدد تا روز پنجشنبه رسید. در روز چهارشنبه نیز خرید سهام کوین بیس به ۷۴۹.۲۰۵ عدد رسید. سهام تسلا به وسیله آرک از سرمایه اصلی و نسل بعدی اینترنت ETF به فروش رسید. این سرمایه گذاری ارز دیجیتال آرک توانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند. سرمایه گذاری ارز دیجیتال آرک بر روی کوین بیس به نوبه خود سرمایه غیرمستقیم بیشتری در حیطه رمز ارزها در مقایسه با تسلا می‌دهد. البته این موضوع را نیز نباید فراموش کرد کمپانی تسلا اخیرا در بیت کوین نیز سرمایه گذاری کرده است. قرار است بیت کوین به عنوان یک روش پرداختی دیگر برای خرید یا موارد مالی مربوط به خرید و فروش ماشین‌های این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جمع بندی

سرمایه گذاری ارز دیجیتال آرک در کوین بیس و اطلاعات مربوط به این مشخصه توانست سر و صدای بسیار زیادی در بازار کریپتوکارنسی ایجاد کند. به نظر شما این اقدام ARK با سود و موفقیت بیشتری نسبت به سرمایه گذاری در تسلا می‌تواند همراه باشد؟ نظرات خود را کامنت کنید. با ما همراه باشید.

Comments (0)
Add Comment