آگور (Augur) چیست؟

آگور (Augur) چیست؟

آگور در واقع نرم افزاری است که توسط آن کاربران می توانند با فعالیت در یک بازار پیش بینی غیر متمرکز سود کسب نمایند. به این شکل انگیزه حضور و فعالیت افراد در شبکه جهانی رایانه افزایش می یابد. آگور Augur پلتفرمی است که بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده است. بازارهای پیش بینی مشابه بازارهای مبادلات می باشند. با این تفاوت که کاربران به جای دارایی های تجاری خود بر روی نتیجه حوادث ریسک می کنند.

آشنایی بیشتر

با استفاده از این پلتفرم، کاربران می توانند سهامی را به عنوان بخشی از ارزش نتایج، ایجاد و مبادله نمایند. این عمل بدون اینکه به یک شرکت نیاز داشته باشند تا بر ایجاد این سهام نظارت نماید انجام می شود. این نرم افزار می تواند به عنوان یک کتابچه سفارشی برای هر نوع بازاری پیش بینی ارائه دهد. هیچ محدودیتی در خرید و فروش رویدادها وجود ندارد. به این معنی که ممکن است بازارهایی برای کمک به پیش بینی نتیجه انتخابات ایجاد شود یا پیش بینی آب و هوا.

هنگامی که کاربران نتیجه را به درستی پیش بینی می کنند، به آنها پاداش داده می شود. اگر این کار را نکنند، سرمایه پیشنهادی خود را از دست می دهند. هدف و ایده پلتفرم آگور augur این است که فعالان بازار با کمک ناظران خارجی، از منابع گسترده دانش موجود در نقاط مختلف جهان، ارزش کسب نمایند.REP  توکن و ارز دیجیتالی است که شبکه آگور را تامین می نماید. هنگامی که کاربران نتایج را به درستی پیش بینی کنند، پاداش آنها به REP پرداخت می گردد. راه دیگر به دست آورد REP خرید از صرافی ها است.

چه کسی آگور را خلق کرد؟

آگور در سال ۲۰۱۴ توسط تیمی به سرپرستی جک پترسون و جوی کروگ متولد گردید و در سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از اولین پروژه های ارز دیجیتال که بودجه اولیه خود را از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) جمع آوری نموده بود، به صورت عمومی رونمایی گردید. این پلتفرم سرانجام در سال ۲۰۱۸ فعال شد و در اولین ماه پس از راه اندازی ۱.۵۳ میلیون دلار توسط بیش از ۸۰۰ کاربر در نتیجه شرط بندی جمع آوری گردید.

شما کاربر گرامی می توانید برای خرید و فروش ارز دیجیتال و نیز جهت مطالعه بیشتر در خصوص مفهوم آگور Augur روی لینک های مربوطه کیلک نمایید.

Comments (0)
Add Comment