آوریل بهترین زمان برای بیت کوین

ضعیف شدن دلار آمریکا شرایط را برای ادامه روند صعودی در بازه کوتاه مدت و در بازار بیت کوین فراهم کرده است. به نظر می رسد آبروی بهترین زمان برای بیت کوین است. با افزایش فشار فروش ارزش دلار به شدت در حال کاهش است. شاخص ارزش دلار یا DYX در حال کاهش است. این امر می تواند در بازه زمانی نزدیک قدرت بیشتری به بیت کوین اعطا کند.

 دارایی های ارزشمندی مانند بیت کوین و طلا در در مقابل دلار قرار گرفته و با افزایش قیمت روبرو هستند. از این گذشته در اغلب موارد زمانی که شاخص ارزش دلار کاهش پیدا می کند شاهد افزایش قیمت بیت کوین خواهیم بود.

 کاهش هم دلار از صندوق ذخیره

 به گفته تحلیلگران بازار سهم دلار از صندوق ذخیره جهانی به شدت در حال کاهش است. این در حالی است که کشورهایی مانند روسیه به دنبال جایگزین هایی برای دلار هستند. آنها به بازار طلا و دیگر دارایی های بدون از تورم روی آورده اند. زمانی که نخستین بار شیوع بیماری کرونا در فصل اول سال ۲۰۲۰ اعلام شد، میزان تقاضا برای خرید دلار افزایش پیدا کرد. چرا که سرمایه گذاران این ارز را به عنوان یک ذخیره دارایی جهانی پذیرفته بودند.

اما عوامل متعددی مانند انتخابات ریاست جمهوری و رویکرد منفی که در مقابل شیوه کرونا اتخاذ شد ارزش دلار به مخاطره افتاد. در سال گذشته ارزش دلار در مقایسه با ین ژاپن و فرانک سوئیس کاهش پیدا کرد.

تحلیلگران متوجه کاهش ارزش دلار شدند. در حالی که با شروع بیماری کرونا سهم دلار از صندوق ذخیره جهانی افزایش پیدا کرد، در ادامه عملکرد خوبی از خود نشان نداد. سهم دلار از صندوق ذخیره جهانی تا ۵۹ درصد کاهش پیدا کرد. این میزان از سال ۱۹۹۵ پایین ترین میزان سهم دلار از صندوق ذخیره جهانی بوده است.

اگر ارزش دلار همچنان کاهش داشته باشد احتمال افزایش قیمت بیت کوین در ماه آوریل بالا می رود. تاریخ نشان داده است که آوریل همواره ماه بسیار خوبی برای بیت کوین بوده است. بیت کوین از سال ۲۰۱۶ و در ۵ سال متوالی رکوردهای خوبی را در این ماه به ثبت رسانده است. احتمال اینکه قیمت بیت کوین در ماه آوریل به ۸۳ هزار دلار برسد بسیار بالاست. 

ماینرها در حال خرید بیت کوین هستند 

در کنار دیگر عواملی که منجر به افزایش قیمت بیت کوین می شود، باید به خرید بیت کوین از سوی ماینر ها نیز اشاره کنیم. آنها در یک روز چیزی در حدود ۴۳۸۰ بیت کوین را خریداری کردند. به نظر می رسد روند خرید بیت کوین از سوی ماینر ها ادامه داشته باشد. 

زمانی که ماینرها دارایی خود را به فروش می رسانند، بیت کوین با کاهش قیمت روبرو می شود. چرا که اهرم فشار خریداران در بازار قراردادهای آتی نقدینگی را به خطر می اندازد.

 اگر ماینر ها با انتظار افزایش قیمت، بیت کوین های خود را نگهداری کنند، احتمال افزایش میزان فروش این دارایی در آینده نزدیک کاهش پیدا می کند.

در آینده نزدیک مهمترین نکته این است که بیت کوین قیمت بالاتر از سطح حمایت ۵۸ هزار دلار را حفظ کند. در صورتی که قیمت بالاتر از این سطح حمایت باقی بماند احتمال ادامه روند صعودی و عبور از سطح مقاومت ۶۰ هزار دلار به شدت افزایش پیدا می کند.

 در آخر

 مهمترین مسئله در خصوص سرمایه گذاری در بازار رمز از انتخاب بهترین زمان برای خرید بیت کوین است. تاریخ نشان داده است که آوریل بهترین زمان برای بیت کوین به شمار می رود. با توجه به کاهش ارزش دلار، سرمایه گذاران بیشتری بیت کوین را به عنوان دارایی قابل اعتماد انتخاب می کند.با کاهش ارزش دلار و افزایش میزان تقاضا برای خرید بیت کوین باید در انتظار افزایش قیمت این ارز باشیم.

در شرایط فعلی همه چیز برای ادامه روند صعودی در ماه آوریل مهیاست. این آوریل همیشه بهترین بخش سال برای بیت کوین بوده است. اگر تاکنون برای خرید بیت کوین وارد عمل نشده اید،بهتر است هر چه سریع تر وارد عمل شوید. ما در رمز ارز مارکت برای خرید و فروش بیت کوین در خدمت شما هستیم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/here-s-why-april-may-be-the-best-month-yet-for-bitcoin-price