ارز دیجیتال بیبی دوج از شیبا جلو می‌زند

ارز دیجیتال بیبی دوج حالا به ۱.۴ میلیون دارنده می‌رسد. این ارز دیجیتال به همین ترتیب توانست از ارز دیجیتال شیبا اینو جلو بزند و در جایگاهی بسیار جلوتر از آن قرار گیرد.

ارز دیجیتال بیبی دوج

بیبی دوج کوین (BabyDoge) حالا می‌تواند به رکوردی جدید برسد. این ارز دیجیتال در حال حاضر به رقم بیش از ۱.۴۰ میلیون دارنده دست پیدا کرده است. صفحه رسمی توئیتر این ارز دیجیتیال این رویداد باشکوه را جشن گرفت. این صفحه، توئیتی را با ویدیویی ۱۵ ثانیه‌ای پست کرد. در این ویدیو می‌توانید ببینید که ارز بیبی دوج کوین در آتش است.

این ارز در توئیتر خود نوشت: «۱.۴ میلیون دارنده بیبی دوج #BabyDoge ! ارتش شگفت‌انگیز بیبی دوج #BabyDogeArmy ، بهترین انجمن ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۲ است.»

ما با بررسی داده‌های بیبی دوج کوین در سایت BscScan، در حال حاضر تعداد دقیق ۱,۴۰۰,۶۳۶ را که برابر با ۱.۴ میلیون دارنده است، پیدا کردیم. این رقم روزانه با سرعت بالایی، در حال افزایش است. در عین حال، داده‌های سایت اتراسکن (Etherscan) نشان می‌دهد که تعداد دارندگان کنونی شیبا اینو تنها ۱,۱۷۰,۳۸۶، یعنی برابر با ۱.۱ میلیون به‌نظر می‌رسد. داده ارائه شده به‌وضوح نشان می‌دهد که ارز بیبی دوج توانسته است شیبا اینو را از نظر تعداد دارندگان پشت سر بگذارد و به‌عنوان محبوب‌ترین کوین حال حاضر ظاهر شود.

صفحه رسمی توئیتر بیبی دوج نیز حالا ۹۶۹.۱ هزار دنبال‌کننده دارد. دیگر دستاوردهای اخیر این ارز دیجیتال عبارتند از: Biconomy Global، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال کانادایی در ۹ فوریه ارز بیبی دوج را برای اهداف معاملاتی در پلتفرم خود درج کرد. در ۳ فوریه، بیبی دوج به‌دنبال اقدامات رقیب خود، فلوکی اینو (FLOKI)، همکاری‌های استراتژیک خود را با باشگاه‌های فوتبال آغاز کرد. Bitget Global، صرافی ارز دیجیتال سنگاپوری نیز ۲۷ ژانویه اعلام کرد که کاربران آن اجازه دارند که از حالا به بعد بیبی دوج کوین را در پلتفرم خود معامله کنند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/12/babydoge-reaches-1-4-million-holders-leaving-shiba-inu-much-behind/

Comments (0)
Add Comment