ارز بیبی دوج کوین به ۱ میلیون دارنده دست پیدا کرد

ارز بیبی دوج کوین یک میم کوین دیگر است که تنها در عرض شش ماه توانست ۱ میلیون دارنده به‌دست آورد. این ارز دیجیتال در طی دستیابی به این تعداد دارنده، ۱۶۲/۴۲۰ کوادریلیون بیبی دوج کوین را سوزاند.

ارز بیبی دوج کوین

(BabyDoge) ارز دیجیتال جدیدی است که توسط جامعه آن اداره می‌شود. این ارز حالا توانسته است که به تعداد بیش از ۱,۰۱۰,۰۰۰ دارنده دست یابد. بر اساس اطلاعات سایت bscscan.com، تعداد دارندگان این ارز دیجیتال حالا ۱,۰۱۴,۹۵۷ است.

به‌علاوه، کیف پول حاوی هزار اتریوم برتر، حالا ۹۴۶,۸۷۳,۴۲۰,۱۱۴,۲۰۴ دوج کوین را با ارزش ۲,۰۴۰,۶۰۷ دلار آمریکا، نگه داشته است. WhaleStats که ثروتمندترین نهنگ‌های هزار اتریومی را تحت نظر دارد، این خبر را از طریق توئیت زیر تأیید کرد:

«رکوردی جدید: بیبی دوج کوین به مقدار شگفت‌انگیز بیش از ۱,۰۱۰,۰۰۰ دارنده رسیده است. تعداد دارندگان کنونی آن: ۱,۰۱۲,۹۶۸ است. برترین کیف پول هزارتایی اتریوم نیز در حال حاضر ۹۴۶,۸۷۳,۴۲۰,۱۱۴,۲۰۴ بیبی دوج را با قیمت ۲,۰۴۰,۶۰۷ دلار آمریکا در دست دارد. WhaleStats – لیست ثروتمند ۱۰۰۰ اتریومی برتر – ۲ام دسامبر ۲۰۲۱.

حساب توئیتری رسمی ارز بیبی دوج کوین برای رسیدن به ۱ میلیون دارنده به این جامعه تبریک گفت: «تبریک به جامعه شماره ۱ در کریپتو! بیبی دوج کوین متعلق به آن‌هایی است که از مرز ۱ میلیون دارنده عبور کردند.»

در ۱ام دسامبر نیز ۵ کوادریلیون بیبی دوج کوین سوزانده شد. BSCscan ارزش کوین‌های سوزانده شده را جمعا تا ۱۱.۵ میلیون دلار برآورد کرد. شما می‌توانید معاملات سوزانده شده را از طریق این لینک ببینید:

https://bscscan.com/tx/0x5450ef769f0e8732eb40a4db4d2cb66c6f996c57271d5247738b64cea6e516a3

صفحه توئیتر رسمی بیبی دوج کوین نیز این خبر را از طریق یک توئیت تأیید کرد: «۵ کوادریلیون بیبی دوج همین الان سوزانده شد! BSCSCAN ارزش این توکن‌ها را تا ۱۱.۵ میلیون دلار برآورد کرد. اثبات کوین‌های سوزانده شده نیز در این لینک است: https://t.co/whs4rPBqFQ

جشن سوزاندن کوین‌ها نیز به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده بود که در ۶ ماهگی این ارز اتفاق افتد. تا حالا ۱۶۲/۴۲۰ کوادریلیون کوین سوزانده شده است. صفحه اصلی توئیتر بیبی دوج این توئیت را با توجه به سوزاندن کوین گسترده ۲۹ نوامبر منتشر کرد:

«ما در تاریخ ۱ دسامبر و جشن ۶ ماهگی بیبی دوج، کوین‌هایی را می‌سوزانیم. ۵ کوادریلیون ارز بیبی دوج کوین که امروز تقریبا ۶.۴ میلیون دلار ارزش دارد، سوزانده می‌شود. تاکنون نیز ۱۶۲/۴۲۰ کوادریلیون سوزانده شده است.»

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/03/in-just-six-months-another-memecoin-baby-doge-coin-reached-1-million-holders-and-burned-162-420-quadrillion-babydoge-coins/

Comments (0)
Add Comment