دلیل افزایش بیبی دوج تا بیش از ۱۳%

دلیل افزایش بیبی دوج (BabyDoge) امروز چیست؟ در مقاله امروز بررسی می‌کنیم که چرا بیبی دوج  کوین امروز تا بیش از ۱۳% افزایش یافته است.

دلیل افزایش بیبی دوج

نهنگ‌های زنجیره هوشمند بایننس (BSC) امروز به‌عنوان باد موافقی برای ارز دیجیتال بیبی دوج کوین (BabyDoge) عمل می‌کنند. آن‌ها موجب افزایش قیمت این ارز دیجیتال شده‌اند.

بنا بر اطلاعاتی که WhaleStats ارائه داده است، بیبی دوج کوین (BabyDoge) امروز بیش از ۱۳% افزایش یافت و به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۳۰۷۸ دلار آمریکا رسید. این توکن به یکی از ۱۰ توکن برتری تبدیل شده است که در عرض ۲۴ ساعت اخیر توسط ۱۰۰۰ کیف پول بزرگ زنجیره هوشمند بایننس (BSC) خریداری شده‌اند.

WhaleStats نوشت: «خبر فوری: ارز دیجیتال بیبی دوج کوین به لیست ۱۰ توکن برتری که توسط ۱۰۰۰ نهنگ بزرگ BSC خریداری شده‌اند، بازگشته است. قیمت بیبی دوج در طول ۲۴ ساعت اخیر ۱۳.۳% افزایش یافت و قیمت کنونی آن ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۳۰۸۸ دلار است. تابلوی امتیازات نهنگ بدین صورت است: https://t.co/tYUaVqX8K3 . میم (meme) بسازید، نه جنگ!»

از نظر فنی، قیمت بیبی دوج در روز پنجشنبه به سطح پشتیبان اصلی خود که ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۷۳۱ دلار بود، رسید. از آنجایی که سپس این قیمت تا ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۴۹۶ دلار آمریکا افت کرد، پس می‌توان گفت که این قیمت در تلاش بوده است تا این سطح پشتیبان را بشکند. البته سپس این قیمت دوباره به جای اول خود بازگشت و حالا سطح پشتیبانی را فعلا ایمن نگه داشته است.

اما با وجود آنکه دلیل افزایش بیبی دوج را می‌دانیم، در کل قیمت این ارز روندی نزولی دارد. این روند نزولی نیز پس از آنکه این میم کوین سگی در ۱۶ام ژانویه ۲۰۲۲ اوج قیمتی خود، یعنی ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۶۳۴۵ دلار را ثبت کرد، آغاز شد. این تاریخ درست یک ماه پیش بود. این قیمت از آن زمان تاکنون ۵۰.۷% کاهش پیدا کرده است.

آیا قیمت بیبی دوج به افزایش ادامه می‌دهد یا کاهش؟

با توجه به اطلاعات سایت CoinGecko، ما فهمیدیم که این ارز در طول ۳۰ روز اخیر عملکرد ضعیفی داشته است. بیبی دوج در طول ماه ۲۳.۵% افت و در ۱۴ روز اخیر ۱۸.۹% افت داشت با اینکه به‌صورت هفتگی، این ارز ۱.۵% هم افزایش پیدا کرده است.

از طرف دیگر، سرمایه‌گذاران اندونزیایی امروزه بیبی دوج را زیر نظر دارند؛ چراکه بر اساس لیستی که اخیرا از ارزهای پرمعامله در سایت CoinGecko منتشر شد، به‌نظر می‌رسد این ارز دومین کوینی باشد که بیشتر از همه در این کشور معامله شده است. به‌علاوه، صفحه توئیتر رسمی این کوین نیز از مرز ۱ میلیون دنبال‌کننده گذشت.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/25/heres-why-baby-doge-coin-babydoge-is-soaring-over-13-today/

Comments (0)
Add Comment