ارز دیجیتال BabyXape در کوین استور درج می‌شود

ارز دیجیتال BabyXape از ارزهای دیجیتالی است که اخیرا به صرافی کوین استور اضافه شده‌اند. گفته می‌شود که این ارز دیجیتال نیز یکی دیگر از ارزها با نماد میمون است که باید آن را دنبال کرد.

ارز دیجیتال BabyXape

ارز دیجیتال BabyXape یا BABYX، طراحی شده است تا توکن سود سهامی باشد که با توکن BULLISH به شما پاداش دهد. توکن BULLISH نیز توکن محلی پروژه BullishApes و دومین برنامه از سوی تیم این پروژه است. BABYX، توکن کاربردی و فعالیت‌های بازاریابی پرقدرتی را در طول چند ماه آتی برای تبدیل شدن به محبوب‌ترین توکن صعودی بعدی مفهوم‌سازی کرده است.

BabyXape هم‌اکنون در حال توسعه است. این ارز دیجیتال در حال کار سخت بر روی پلتفرم X List خود بوده که به‌عنوان یک گردآورنده دانش‌نامه‌های ارز دیجیتال عمل می‌کند. این پلتفرم شامل تمام پروژه‌های شگفت‌انگیز و برجسته در مکانی واحد می‌شود. این عملکرد به کاربران اجازه می‌دهد که به‌راحتی درباره پروژه‌های جدید چیزهای بیشتری یاد بگیرند. همچنین این عملکرد باعث می‌شود که پروژه‌های جدید هم بتوانند راحت‌تر در پلتفرم X List به تبلیغ خود بپردازند.

ارز دیجیتال BabyXape جدا از X List همچنین یک پلتفرم آموزشی را نیز راه‌اندازی خواهد کرد. این پلتفرم Solidity Educate نام دارد. پلتفرم Solidity Educate، دوره‌های آموزشی را هم برای کاربران جدید و هم کاربران باتجربه، فراهم می‌کند. Solidity Educate برای کاربران به‌عنوان پلتفرمی عمل می‌کند که به آن‌ها یاد می‌دهد چطور قراردادهای هوشمند و همچنین عملکردهای خود را از طریق Solidity تجزیه و تحلیل کنند.

از آنجاییکه پروژه‌های کلاهبرداری و مخرب هر روزه بیشتر و بیشتر رواج می‌یابند، هدف اصلی این پلتفرم می‌تواند افزایش سطح بلاک چین برای کاربران باشد.

بررسی توکن BABYX

عرضه کلی: ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

مالیات معامله: ۱۱% (۵% به‌صورت توکن BULLISH بین دارندگان BABYX توزیع، ۱% برای نقدینگی و ۵% برای خدمات بازاریابی استفاده می‌شود)

تاریخ راه‌اندازی:‌ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱

درج در کوین استور (Coinstore): 12 نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۰ (UTC+8)

کاربرد توکن BABYX

این توکن به‌عنوان یک توکن سود سهام محلی در پلتفرم BabyXape توسعه یافته است. کاربران قادر خواهند بود که با انجام هر معامله از طریق BABYX، پاداش‌هایی به‌صورت توکن BULLISH دریافت کنند. صرف‌نظر از معامله خرید یا فروش BABYX، ۵% از مالیات معاملات هر ۳ ساعت یکبار به‌صورت خودکار مجددا در میان دارندگان BABYX و به شکل توکن BULLISH توزیع می‌شود. درضمن مقدار توکنی که دریافت می‌کنید هم به نسبت عرضه کلی که دارید،‌ خواهد بود.

در زمان نگارش این مقاله، هر توکن BABYX قیمتی تقریبا معادل ۰.۰۰۰۰۰۹۵۱۴ USDT دارد. ارز دیجیتال BabyXape با وجود عملکردهای پلتفرم خاص خود می‌تواند چندین کاربرد حقیقی را به کاربران خود ارائه دهد. به همین دلیل هم این ارز دیجیتال انتظار انقباضات عظیم قیمتی و پذیرش در سرتاسر جهان را دارد.

بررسی دقیق توکنومیکس BABYX

عرضه کلی توکن BABYX، ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ است که ۵% از هر معامله BABYX به دارندگان این توکن داده می‌شود. توکنومیکس این توکن عبارت است از:

  • ۴۴% توکن برای نقدینگی در Pinksale که برای ۱ سال در آن قفل می‌شود
  • ·         50% از توکن‌ها در ابتدا سوزانده می‌شوند
  • ·         5% از توکن‌ها برای فعالیت‌های بازاریابی استفاده می‌شوند
  • ·         1% از توکن‌ها برای بازخرید دستی پس از آنکه قیمت BABYX در زمان پیش‌فروش این توکن، افت کند به‌کار می‌رود

برای هر معامله، ۵% به یک استخر می‌رود که برای توزیع مجدد پاداش دارندگان BABYX است. دارندگان و کاربران BABYX زمانی که یک توکن BABYX را بفروشند و یا صبر کنند تا زمانی که آن‌ها روی هم جمع شوند، به‌صورت مستقیم تمام پاداش‌ها را به توکن BULLISH مشاهده خواهند کرد.

نقشه راه آینده ارز دیجیتال BabyXape

تیم BabyXape کاملا بر توسعه پلتفرم X List متمرکز هستند و انتظار دارند که راه‌اندازی این پلتفرم، پدیده بزرگ دیگر، پس از راه‌اندازی آن‌ها در کوین استور در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ ساعت ۱۴:۰۰ (UTC+8) باشد. همکاری با اینفلوئنسرها و بازارپردازی‌های BabyXape نیز در حال انجام هستند. به‌همراه آن‌ها همچنین پلتفرم Solidity Educate نیز در راه است.

کانال‌های رسمی BabyXape

وبسایت: https://babyxape.com/

تلگرام: https://t.me/babyxape

توییتر: https://twitter.com/BabyXape

$BABYX را از طریق این لینک در کوین استور دریافت نمایید:

 https://www.coinstore.com/ – /spot/BABYXUSDT

اپلیکیشن کوین استور را از طریق این لینک دانلود کنید: https://www.coinstore.com/

درباره کوین استور

هدف کوین استور آن است که صنعت ارزهای دیجیتال را به سطحی دیگر ببرد و دسترسی به دارایی‌های دیجیتال محبوب را برای عموم و جریان اصلی فراهم سازد. کوین استور شامل یک مفهوم کاملا جدید از «سرگرمی» در امورمالی می‌شود و به همین ترتیب برنامه دارد که دارایی‌های دیجیتال را در دسترس همه افراد قرار دهد. این پلتفرم همچنان در سطوح اولیه خود است و از اعضای جامعه و همچنین شرکای اینفلوئنسر و علاقه‌مند برای همکاری در این سطوح آینده‌دار، استقبال می‌کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/12/coinstore-lists-babyxape-another-ape-to-follow/

Comments (0)
Add Comment