تیم تحقیقاتی بانک آمریکا در زمینه ارز دیجیتال راه اندازی می‌شود

تیم تحقیقاتی بانک آمریکا موضوعی است که می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. بانک آمریکا اخیرا خبر از راه اندازی یک تیم تحقیقاتی حول قضایای ارز دیجیتال داده است. تیم تحقیقاتی این بانک می‌تواند اطلاعات بسیاری را در این زمینه برای این بانک جمع آوری کند. با ما همراه باشید تا تمامی اطلاعات این تیم تحقیقاتی را با هم بررسی کنیم.

تیم تحقیقاتی بانک آمریکا

بانک آمریکا اولین گروه تحقیقاتی ارز دیجیتالی خود را آغاز کرد. این تحقیق بر روی دارایی‌های ارز دیجیتالی شده و فناوری‌های مرتبط با آنها متمرکز خواهد شد.

بانک آمریکا یک گروه تحقیقاتی ویژه ارزهای دیجیتالی را راه اندازی کرده است. گروه تحقیقاتی جدید ارز دیجیتال توسط «الکش شاه» هدایت خواهد شد و همچنین بر فناوری‌های مربوط به بازار دارایی‌های دیجیتال تمرکز خواهد کرد.

طبق گزارش اخیر بلومبرگ، بانک مرکزی آمریکا یک گروه تحقیقاتی ویژه ارزهای دیجیتالی ایجاد کرده است.

«کندیس براونینگ»، رئیس تحقیقات جهانی «BofA» ، ارز دیجیتال را به عنوان یکی از سریع‌ترین رشد‌ها در فناوری توصیف کرد:

«ما به دلیل تجزیه و تحلیل تحقیقات صنعت قوی، پلتفرم پرداخت جهانی پیشرو در بازار و تخصص بلاکچین، موقعیت منحصر به فردی داریم که می‌توانیم رهبری فکری ارائه دهیم.»

تیم تحقیق توسط «الکش شاه» عضو موسس گروه استراتژی داده و نوآوری بانک هدایت خواهد شد.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، دومین بانک بزرگ ایالات متحده نیز معاملات سهام در بلاکچین را در ماه می آغاز کرد.

جمع‌بندی

تیم تحقیقاتی بانک آمریکا موضوع مهم اخیر بود که در این مقاله به آن پرداختیم. بانک ایالات متحده که یکی از بانک‌های مهم است اخیرا تیم تحقیقاتی مهمی در زمینه ارزهای دیجیتال راه اندازی کرده است. این تیم توسط «الکش شاه» هدایت خواهد شد که عضو موسس گروه استراتژی داده و نوآوری بانک نیز است. ما در این مقاله تمامی جزئیات این خبر را بررسی کردیم. آیا به نظر شما این تیم تحقیقاتی موفق خواهد شد؟

Comments (0)
Add Comment