رشد ارز دیجیتال بیت کوین کش در میان ۱۰ رمز ارز برتر

رشد ارز دیجیتال بیت کوین کش و قرارگیری این رمز ارز در میان ۱۰ رمز ارز برتر تاریخ از اطلاعاتی است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در حال حاضر بیت کوین کش توانست از رقبای خود یعنی لیت کوین و چین لینک پیشی بگیرد. همین عامل نیز باعث شد تا BCH در لیست ۱۰ ارز دیجیتال پرطرفدار در دنیای کریپتوکارنسی قرار بگیرد. بر اساس اطلاعاتی که توسط coingecko data منتشر شده، رشد ارز دیجیتال بیت کوین کش در ۳۰ روز گذشته باعث شد تا این رمز ارز در رتبه نهم لیست بهترین‌ ارزهای دیجیتال قرار بگیرد.

رشد ارز دیجیتال بیت کوین کش و حجم ۲۵ میلیارد دلاری آن

ارز دیجیتال بیت کوین در ۳۰ روز گذشته ۱۰۰.۸ درصد رشد را تجربه کرد. همچنین این رمز ارز به حجم ۲۵.۷۰۹.۰۷۷.۲۷۱ دلاری رسید. رشد این رمز ارز از دلایلی شد تا بسیاری از کاربران نسبت به سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز روی بیاورند.

چرا رمز ارز BCH با افزایش قیمت همراه بود؟

شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل رشد ارز دیجیتال بیت کوین کش را بتوان به روزرسانی شبکه آن دانست. این به روز رسانی به نوبه خود باعث شد تا بسیاری از کاربران و سیستم‌های تجاری از بیت کوین کش راحت‌تر استفاده کنند.  عوامل مختلفی در این به روز رسانی در نظر گرفته شد که توانست رشد این رمز ارز را ایجاد کند. شاید اصلی‌ترین عامل رشد بیت کوین کش را از بین بردن حدود تراکنش‌های غیرقابل تاکید دانست. این عامل باعث OP-RETURNS چندگانه می‌شود.

همچنین وجود و به کارگیری گواهی خرج دو گانه و به کارگری سیستم استخراج بلوک جدید از دیگر عواملی است که این رمز ارز با رشد قابل توجهی همراه بود. اندازه پیش فرض بلوک در این رمز ارز ۸MB است. جدا از این موارد، به کارگیری CHIP در سیستم ساختاری این رمز ارز به منظور ایجاد تغییرات در پروتکل از دیگر مواردی است که به کمک آن بیت کوین کش توانست رشد مناسبی داشته باشد.

محدودیت‌های مربوط به صف تراکنش‌های تاییدنشده در این رمز ارز از بین خواهد رفت. دیگر نیاز نیست مردم صبر کنند تا در هر ۵۰ تراکنش یک بلوک استخراج شود و پیام‌ها به نودهای بیت کوین کش ارسال خواهد شد. اندازه حداکثری ۸ MB بلاک‌های BCH به صورت پیش فرض برای این رمز ارز قرار خواهد گرفت.

جمع بندی

رشد بیت کوین کش و اطلاعات مربوط به این رمز ارز از مواردی است که در ۱۰ روز گذشته سر و صدای بسیار زیادی به پا کرد. به نظر شما بیت کوین کش در لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر باقی می‌ماند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment