پذیرش ارز دیجیتال بیت کوین کش و Co در Localbitcoins

 پذیرش ارز دیجیتال بیت کوین کش و CO در Localbitcoins را می‌توان نوید بیشتر شناخته شدن این رمز ارز در بازار کریپتوکارنسی دانست. استفاده از این دو رمز ارز به عنوان روش پرداختی جدید می‌تواند میزان کارایی و عملکرد پلتفرم Localbitcoins را به اندازه قابل توجهی افزایش دهد.

پذیرش ارز دیجیتال بیت کوین کش و CO در Localbitcoins عملکرد این پلتفرم را افزایش می‌دهد

همانطور که می‌دانید Localbitcoins یکی از پلتفرم‌های همتا به همتا پیشرو در دنیای ارزهای دیجیتال است که چندین رمز ارز را به عنوان گزینه پرداختی خود تا به اینجای کار پذیرفته است. ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین کش، کاردانو، تتر، چین لینک، دوج کوین و USDC از ارزهای دیجیتالی هستند که به عنوان یک روش پرداختی در این پلتفرم شناخته شده‌ و مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پلتفرم را می‌توان تا حدود نسبتا زیادی شبیه به Binance P2P و Paxful دانست.

بیت کوین کش و سایر رمز ارزهای موجود در این پلتفرم به منظور ایجاد آگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اطلاعات در بلاگ Localbitcoins اعلام شد. جدا از این موارد، این پلتفرم خبر از توسعه بیش از ۴۰ روش پرداختی همانند AirTM، Support Account Transfers، MercadoPago، Chime و PIX در کشور برزیل را داد. قرار است در لیستی سایر کشورهایی که قرار است این قبیل روش‌های پرداختی را داشته باشند به کاربران این پلتفرم اعلام شود.

رقابت بین Localbitcoins و Paxful وجود دارد

در میان تریدرهای بیت کوین نوعی رقابت و بحث بین دو پلتفرم Localbitcoins و Paxful وجود دارد. مورد اول در آمریکای لاتین تسلط دارد. تسلط این پلتفرم به نوعی است که طیف زیادی از تریدرها از این پلتفرم برای تریدینگ و سرمایه گذاری استفاده می‌کنند. محدودیت‌های قانونی که در کشور ونزوئلا وجود دارد، امکان استفاده از پلتفرمی مانند Paxful را به کاربران خود نمی‌دهد. بر اساس اطلاعاتی که از Chainalysis منتشر شد، کشور ونزوئلا بیشترین نرخ انتقال رمز ارز را در جهان دارد.

پذیرش بیت کوین کش توسط پلتفرم Localbotcoins و فعالیت آن در این پلتفرم باعث جلب توجه بسیاری از صنایع و تجارت‌های مختلف در بازار رمز ارزها شده است. این رمز ارز در بیش از ۶۰۰ تجارت جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جدیدترین تجارت‌هایی که بیت کوین کش را در سیستم خود پذیرفته‌اند، می‌توان به Localbitcoins، Airbaltic، Cryptoclothing.cc، CryptoStops،  Ping، Proxies و LNOcasino.club اشاره کرد.

جمع بندی

پذیرش بیت کوین کش و Co در سیستم پرداختی پلتفرم Localbitcoins و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی بود که در این مطلب به آن پرداخته شد. به نظر شما قرارگیری این رمز ارز در لیست پرداختی پلتفرم Localbitcoins باعث افزایش عملکرد و رشد این پلتفرم می‌شود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment