لیست ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ و صرافی‌های آن‌ها

در این مقاله به معرفی لیست ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ و ۵ صرافی‌ برتر ارائه شده برای آن‌ها، محاسبه‌ی پاداش آن‌ها، حداقل مقدار مورد نیاز برای استاکینگ یک سکه‌ی خاص، میزان پاداش سالانه‌ی آن‌ها، استاکینگ در صرافی Binance  و Coinbase و پاداش در این صرافی‌ها و موارد دیگر این فرآیند می‌پردازیم.

از آنجا که ارزهای رمزنگاری شده، نوعی از دارایی‌های مالی هستند و تقاضای زیادی برای سرمایه‌گذاری از طرف عموم و سازمان‌ها برای آن‌ها وجود دارد، بنابراین هنگام انجام اقداماتی مانند خرید رمزارزهای پایه، سرمایه‌گذاری در IEO و ICO، انتخاب صرافی رمزارزها برای معاملات، انتخاب کیف پول برای ذخیره سکه‌های خود و استاکینگ این سکه‌ها با صرافی رمزنگاری یا خرید رمزارز از طریق روش‌های دیگر، باید عاقلانه و با انجام تحقیقات کامل در این زمینه تصمیم بگیرید.

شما نباید روی هر سکه‌ای که در بازار وجود دارد، سرمایه‌گذاری کنید، بلکه درست مانند سرمایه‌گذاری سنتی که پشت هر سهامی، یک شرکت وجود دارد، این موضوع در زمینه رمزارزهای پایه نیز صدق می‌کند و باید این نکته را در نظر داشته باشید که پشت هر سکه یک تیم، یک پروژه و خدمات مختلفی وجود دارد که آن سکه تعریف می‌کنند و شما باید عواملی از قبیل اینکه سکه‌ی مورد نظر شما چه خدماتی ارائه می‌دهد، را پیش از سرمایه‌گذاری بررسی کنید.

لیست ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ

قبل از شرکت کردن در هر پروژه‌ی استاکینگ، شما باید بررسی کنید که چه تیمی در پشت پروژه‌ی سکه‌ی مورد نظرتان وجود دارد، شهرت آن پروژه چقدر است و اینکه این تیم، چه خدماتی را ارائه می‌دهد. در اینجا لیستی برای معرفی بهترین سکه‌ها‌ی استاکینگ وجود دارد که در این لیست، مبلغ بازده سالانه، حداقل مقدار مورد نیاز برای نگهداری و موارد دیگری بیان شده‌اند. این ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ عبارتند از:

Vechain، Tezos، Neo، Ontology، Cosmos، Tron، Stratis، Qtum، Komodo، PIVX، Stellar، TROY

استاکینگ Vechain

Vechain چیست؟

VeChain در ژوئن ۲۰۱۵ با شعبه‌هایی در شانگهای، پاریس، هنگ کنگ، سانفرانسیسکو، سنگاپور، لوکزامبورگ و توکیو ایجاد شد. با استفاده از این رمزارز، تولیدکنندگان می‌توانند محصولی با شناسه‌های منحصر به فرد را در پلتفرم وارد کنند تا شرکت‌کنندگان بتوانند حرکت و منشأ این محصول را در یک زنجیره تأمین پیگیری کنند.

این فرآیند، یک اکوسیستم بلاکچین است که به کسب و کار مربوط می‌شود و با اتصال فناوری بلاکچین به مشاغل از طریق ادغام اینترنت اشیا، ساختار گاورننس و مدل اقتصادی، مدیریت زنجیره‌ی تأمین را بهبود می‌بخشد.

درباره استاکینگ VeChain:

این سکه، یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است که نماد آن در بازار VET و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۱ سکه VET است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۳ الی ۵ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ VeChain، سکه‌ی (VTHO) VeThor را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای محاسبه‌ی سود استاکینگ این سکه می‌توانید به وب‌سایت  https://thorcalculator.com/ مراجعه کنید.

استاکینگ Tezos

Tezos چیست؟

رمزارز Tezos، از سال ۲۰۱۴ توسط آرتور بریتمن و کاتلین بریتمن در دفتر مرکزی این شرکت در سوئیس، در حال توسعه بود. Tezos در یک ICO (عرضه اولیه سکه) مبلغ ۲۳۲ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد. Tezos پلتفرمی برای اهداف مختلفی است و از dApps و قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. هدف این پلتفرم، ترکیب یک پروتکل خود اصلاح کننده و گاورننس زنجیره‌ای، برای مدیریت تغییرات شبکه است.

درباره استاکینگ Tezos:

این سکه نیز یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است که نماد آن در بازار XTZ و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۱ سکه XTZ است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۶ الی ۷ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ Tezos، سکه‌ی XTZ را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای محاسبه‌ی سود استاکینگ این سکه می‌توانید به وب‌سایت https://www.stakingrewards.com/asset/tezos مراجعه کنید.

استاکینگ Neo

Neo چیست؟

NEO برای اولین بار با نام “AntShares” و توسط دا هانگفی و اریک ژانگ در سال ۲۰۱۴ در چین طراحی شد و سپس در ژوئن ۲۰۱۷ به “NEO” تغییر نام داد. این رمزارز، یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که توانایی توسعه دارایی‌های دیجیتالی جدید و قراردادهای هوشمند در بلاکچین آن دقیقاً مانند اتریوم است.

درباره استاکینگ Neo:

نماد این سکه در بازار NEO و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۱ سکه NEO است و جزو ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۱ الی ۳ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ NEO، سکه‌ی GAS را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای محاسبه‌ی سود استاکینگ این سکه می‌توانید به وب‌سایت https://neotogas.com/  مراجعه کنید.

استاکینگ Ontology  

Ontology چیست؟

یک شرکت زنجیره‌ای چینی، Ontology را در سال ۲۰۱۷ ایجاد کرد. بنیانگذاران Ontology اریک ژانگ و دا هانگفی، همان بنیانگذاران بلاکچین NEO هستند. عملکرد اصلی Ontology این است که بلاکچین را در کسب و کارهای سنتی وارد کند، بدون اینکه سیستم‌های در دست اقدام آن‌ها را تغییر دهد، و آن‌ها را به یک نرم‌افزار کامل برای مشاغلی تبدیل کند که هیچ شناخت واقعی از بلاکچین ندارند اما قصد دارند از فناوری بلاکچین استفاده کنند.

درباره استاکینگ Ontology:

این سکه، یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است که نماد آن در بازار ONT و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۱ سکه ONT است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۳ الی ۵ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ ONT، سکه‌ی (ONG) Ontology Gas را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای محاسبه‌ی سود استاکینگ این سکه می‌توانید به وب‌سایت https://ontcalc.com/ مراجعه کنید.

استاکینگ (Atom) Cosmos

Cosmos چیست؟

Cosmos (ATOM) که به عنوان اینترنت بلاکچین نیز شناخته می‌شود، سعی می‌کند با حل مسائل کلیدی مقیاس پذیری و قابلیت تعویض، بلاکچین‌های مختلف را از پلتفرم‌های آن‌ها گردآوری کرده تا با یکدیگر همکاری کنند. هدف اصلی Cosmos  این است که بلاکچین‌های مختلف قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر باشند.

درباره استاکینگ Cosmos:

نماد این سکه در بازار Atom و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۱ سکه Atom است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۶ الی ۹ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ Atom، سکه‌ی Atom را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. این سکه یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است. برای محاسبه‌ی سود استاکینگ این سکه می‌توانید به وب‌سایت  https://www.combatnerd.com/stakingrewards/ATOM/  مراجعه کنید.

استاکینگ Tron

Tron چیست؟

رمزارز Tron در سپتامبر ۲۰۱۷، توسط جاستین سان که مدیر عامل ترون است، تأسیس شد. دفتر مرکزی Tron در کشور سنگاپور واقع شده است.

Tron یک بستر بلاکچین است که هدف آن ساخت یک سیستم رایگان است که امکان به اشتراک گذاری آسان و مقرون به صرفه محتوای دیجیتال را فراهم می‌کند. ترون در تلاش است تا سازندگان محتوا و کاربران آن را، با حذف واسطه بین این دو، به هم نزدیک کند.

درباره استاکینگ Tron:

این سکه نیز یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است که نماد آن در بازار TRX و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۵ سکه TRX است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۷ الی ۹ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ TRX، سکه‌ی TRX را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای محاسبه‌ی سود استاکینگ این سکه می‌توانید به وب‌سایت  https://www.combatnerd.com/stakingrewards/TRX/ مراجعه کنید.

استاکینگ Stratis

Stratis چیست؟

Stratis یک بستر بلاکچین است که به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا بلاکچین‌های خود را در آن بسازند و این شرکت‌کنندگان، سپس می‌توانند با بلاکچین اصلی Stratis ادغام شوند.

درباره استاکینگ Stratis:

نماد این سکه در بازار STRAT و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۲ سکه STRAT است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۱ الی ۲ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ STRAT، سکه‌ی STRAT را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. این سکه، یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است. برای محاسبه‌ی سود استاکینگ این سکه می‌توانید به وب‌سایت  https://www.combatnerd.com/stakingrewards/STRAT/  مراجعه کنید.

استاکینگ Qtum

Qtum چیست؟

Qtum در مارس ۲۰۱۷، توسط بنیاد Qtum در سنگاپور توسعه یافت. آن‌ها سرمایه خود را با برگزاری یک کمپین جمع‌آوری کردند و بیش از ۱۵.۷ میلیون دلار از توکن‌های quantum خود را فروختند و در آن زمان توانستند ۱۵۶ بیت کوین و ۷۷.۰۸۱ اتریوم جمع‌آوری کنند.

Qtum یک پلتفرم بلاکچین منبع باز (open-source) است که بر برنامه‌های غیرمتمرکز تلفن همراه تمرکز دارد. Qtum یک پروتکل بلاکچین ترکیبی است که از Dapps و قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

درباره استاکینگ Qtum:

این سکه نیز یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است که نماد آن در بازار QTUM و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۱ سکه QTUM است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۶ الی ۸ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ QTUM، سکه‌ی QTUM را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای محاسبه‌ی سود استاکینگ این سکه می‌توانید به وب‌سایت  https://www.stakingrewards.com/asset/qtum/calculate مراجعه کنید.

استاکینگ Komodo

سکه Komodo چیست؟

Komodo یک بستر بلاکچین است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. Komodo یکی از پیشگامان ساخت multi-chain در فناوری بلاکچین است. این سکه بر ارائه‌ی کسب و کارهایی با راه حل‌های بلاکچین متمرکز است.

درباره استاکینگ Komodo:

نماد این سکه در بازار KMD و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۱ سکه KMD است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۵ الی ۶ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ KMD که یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است، سکه‌ی KMD را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای محاسبه‌ی سود استاکینگ این سکه می‌توانید به وب‌سایت  https://www.stakingrewards.com/asset/komodo/calculate مراجعه کنید.

استاکینگ PIVX

PIVX چیست؟

PIVX در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۶، توسط اعضای انجمن Dash راه اندازی شد. PIVX در تلاش است با کاهش هزینه‌های معامله و زمان حفظ حریم خصوصی و امنیت، ابزار مبادله‌ای دیجیتالی ایجاد کند.

معاملات PIVX ناشناس هستند و نمی‌توان آن را ردیابی کرد زیرا PIVX، مانند verge و Dash، یک سکه خصوصی است.

درباره استاکینگ PIVX:

این سکه، یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است که نماد آن در بازار PIVX و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۱۰۰۰ سکه PIVX است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۴ الی ۵ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ PIVX، سکه‌ی PIVX را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای محاسبه‌ی سود استاکینگ این سکه می‌توانید به وب‌سایت  https://www.stakingrewards.com/asset/pivx/calculate مراجعه کنید.

استاکینگ Stellar

Stellar چیست؟

جد مک کالیب بنیانگذار Mt. Gox و Ripple در سال ۲۰۱۴، Stellar را ایجاد کرد. این سکه می‌تواند به روند تسهیل مبادلات بین ارزهای مبتنی بر فیات و همچنین رمزارزهای پایه کمک کند، بنابراین کاربرانی با سطوح درآمدی مختلف را قادر می‌سازد تا به خدمات مالی ارزان قیمتی دسترسی داشته باشند.

درباره استاکینگ Stellar:

نماد این سکه در بازار XLM و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۱۲،۷۱۵،۴۰۱ سکه XLM است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۲ الی ۴ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ XLM که، یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است، سکه‌ی XLM را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای محاسبه‌ی سود استاکینگ این سکه می‌توانید به وب‌سایت  https://www.stakingrewards.com/asset/stellar/calculate مراجعه کنید.

استاکینگTROY

سکه TROY چیست؟

یک تیم بین المللی مستقر در ایالات متحده آمریکا، چین، هنگ کنگ و سنگاپور در آگوست ۲۰۱۸، این رمزارز راه اندازی کردند. Troy در معاملات رمزارزها و مدیریت دارایی رمزارز تخصص دارد. Troy خدماتی مانند نگهداری داده‌ها، معاملات مشتقات، وام، معاملات spot، معاملات مارجین و استاکینگ را به معامله‌گران حرفه‌ای و مشتریان بنیادی ارائه می‌دهد. مطالب مرتبط را بخوانید.

درباره استاکینگ TROY:

این سکه نیز همچنین یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است که نماد آن در بازار TROY و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۲۵۰ سکه TROY است. بازده سالانه‌ی استاکینگ این سکه بین ۱۵ الی ۱۶ درصد خواهد بود و شما با استاکینگ TROY، سکه‌ی TROY را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

۵ صرافی برتر رمزارزها که ارائه دهنده استاکینگ هستند

استاکینگ به وسیله‌ی صرافی‌های رمزارزها، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، زیرا ساده و آسان است و به هیچ‌گونه مهارت فنی احتیاج ندارد؛ شما می‌توانید هرکدام از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ را که در نظر دارید، در صرافی مورد نظر خود واریز کنید و اگر استاکینگ آن سکه توسط صرافی مورد نظر مجاز باشد، شروع به کسب پاداش کنید. این تمام کاری است که نیاز است انجام دهید. شما بدون نیاز به بارگیری بلاکچین یا کیف پول و انجام هر کار تکنیکی و فنی، به سادگی سکه رمزارز خود را واریز و شروع به کسب پاداش می‌کنید.

به یاد داشته باشید که تمام سکه‌هایی که در صرافی‌ها برای استاکینگ نگهداری می‌شوند، در هر زمانی که کاربر بخواهد، قابل معامله یا برداشت هستند، اما بدون تردید این موضوع بر میزان پاداش‌های شخص تأثیرگذار است. صرافی‌های رمزنگاری مختلفی وجود دارند که سکه‌های متفاوتی را برای استاکینگ ارائه می‌دهند، اما این شما هستید که باید اعتبار صرافی را قبل از سپرده‌گذاری بسنجید.

صرافی‌های معروف رمزنگاری که ارائه‌دهنده‌ی تمام یا بخشی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ هستند عبارتند از:

 Binance

Coinbase

Kucoin

OKex

Gate.io

استاکینگ در Binance

Binance یک صرافی پیشرفته و برترین صرافی ارز رمزنگاری شده است، خدمات زیادی توسط Binance ارائه می‌شود که یکی از آن‌ها Binance staking است. Binance بیش از ۱۵ سکه عرضه شده را برای استاکینگ ارائه کرده که شامل ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ نیز می‌شود و تعداد این سکه‌ها در آینده بیشتر هم خواهد شد.

لیست سکه‌های صرافی Binance برای استاکینگ به شرح زیر است:

استاکینگ Elrond

پاداش سالانه استاکینگ: ۳ الی ۴ درصد

حداقل تعداد سکه: ۷۰۰ Erd

استاکینگ Stellar

پاداش سالانه استاکینگ: ۲ الی ۴ درصد

حداقل تعداد سکه: ۱۰ Xlm

استاکینگ Stratis

پاداش سالانه استاکینگ: ۱ الی ۲ درصد

حداقل تعداد سکه: ۲ Strat

استاکینگ Qtum

پاداش سالانه استاکینگ: ۶ الی ۸ درصد

حداقل تعداد سکه: ۱ Qtum

استاکینگ Komodo

پاداش سالانه استاکینگ: ۵ الی ۶ درصد

حداقل تعداد سکه: ۱ KMD

استاکینگ Vechain

پاداش سالانه استاکینگ: ۳ الی ۵ درصد

حداقل تعداد سکه: ۱ Vechain

استاکینگ Ontology

پاداش سالانه استاکینگ: ۳ الی ۵ درصد

حداقل تعداد سکه: ۰.۱ Ont

استاکینگ Neo

پاداش سالانه استاکینگ: ۱ الی ۳ درصد

حداقل تعداد سکه: ۰ Neo

استاکینگ Algorand

پاداش سالانه استاکینگ: ۱۶ الی ۲۰ درصد

حداقل تعداد سکه: ۲ Algo

استاکینگ One

پاداش سالانه استاکینگ: ۸ الی ۱۰ درصد

حداقل تعداد سکه:۱۷۵One

استاکینگ Fetch.ai

پاداش سالانه استاکینگ: ۸ الی ۱۲ درصد

حداقل تعداد سکه:۲۵ Fet

استاکینگ Theta

پاداش سالانه استاکینگ: ۱ الی ۲ درصد

حداقل تعداد سکه: ۱۰ Theta

استاکینگ Loom

پاداش سالانه استاکینگ: ۱۰ الی ۱۲ درصد

حداقل تعداد سکه: ۶۰ Loom

استاکینگ Kava

پاداش سالانه استاکینگ: ۱۴ الی ۱۶ درصد

حداقل تعداد سکه:۱ Kava

استاکینگ Tezos

پاداش سالانه استاکینگ: ۶ الی ۷ درصد

حداقل تعداد سکه:۱ Xtz

استاکینگ ATOM

پاداش سالانه استاکینگ: ۶ الی ۹ درصد

حداقل تعداد سکه: ۰.۵ ATOM

استاکینگ TRON

پاداش سالانه استاکینگ: ۷ الی ۹ درصد

حداقل تعداد سکه:۵ Trx

استاکینگ Arpa

پاداش سالانه استاکینگ: ۳ الی ۴ درصد

حداقل تعداد سکه:۶۰ Arpa

استاکینگ Troy

پاداش سالانه استاکینگ: ۱۵ الی ۱۶ درصد

حداقل تعداد سکه:۲۵۰Troy

استاکینگ Lisk

پاداش سالانه استاکینگ: ۱ الی ۲ درصد

حداقل تعداد سکه:۱ Lisk

استاکینگ در Coinbase

Coinbase یک صرافی رمزنگاری بسیار شناخته شده و موفق مستقر در ایالات متحده است. استاکینگ در صرافی Coinbase  با ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ انجام نمی‌شود و فقط با رمزارز Tezos امکان‌پذیر است و پاداش استاکینگ Tezos پس از ۹۰ روز مستقیماً به حساب کاربران شرکت کننده، واریز می‌شود. بیشتر بدانید.

نرخ پاداش شرکت در استاکینگ Tezos، ۵ درصد است که ممکن است براساس پاداش تعیین شده برای استاکینگ توسط شبکه Tezos و زمان استاکینگ، متفاوت باشد. تمام کاربران ایالات متحده آمریکا به استثنای کاربران نیویورک و هاوایی، که تأیید هویت را با موفقیت به اتمام رسانده‌اند، می‌توانند در استاکینگ Tezos  شرکت کنند.

Coinbase هزینه‌های خدمات استاکینگ خود را از پاداش‌هایی که کاربران می‌گیرند کسر می‌کند. قرار است با گذشت زمان، سکه‌های بیشتری به استاکینگ صرافی Coinbase اضافه شوند.

استاکینگ در Kucoin

Kucoin صرافی خوشنامی در زمینه‌ی رمزارزها است. محل اولیه ایجاد Kucoin، هنگ کنگ است ولی اکنون دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. Kucoin خدمات بسیاری مانند معاملات future و مارجین، معاملات spot، وام، ماینینگ، خدمات استاکینگ و … را ارائه می‌دهد. این صرافی بخشی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ را در فرآیند استاکینگ خود ارائه می‌دهد.

Kucoin مفهوم Staking soft را ارائه داده است، در Soft Staking صرافی Kucoin شما می‌توانید پاداش استاکینگ را به طور روزانه دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید با سکه‌های خود آزادانه معامله کنید و در هر زمان که مایل بودید دارایی خود را از سیستم برداشت کنید.

لیست سکه‌های استاکینگ Kucoin به شرح زیر است:

سکه و پاداش سالانه:

استاکینگ Nebl: 6.86 درصد

استاکینگ Nrg: 8.12 درصد

استاکینگ Onion: 0.65 درصد

استاکینگ Nuls: 4.49 درصد

استاکینگ Tomo: 5.93 درصد

استاکینگ Algo: 5.41 درصد

استاکینگ Aion: 1.41 درصد

استاکینگ Eos: 0.65 درصد

استاکینگ Atom: 4.47 درصد

استاکینگ Trx: 5.27 درصد

استاکینگ Iost: 1.45 درصد

استاکینگ Xtz: 2.11 درصد

استاکینگ Ela: 1.93 درصد

استاکینگ Loki: 1.61 درصد

استاکینگ Pivx: 5.15 درصد

استاکینگ Dcr: 3 درصد

استاکینگ Luna: 3.01 درصد

استاکینگ Dai: 3.91 درصد

استاکینگ Eosc: 1.28 درصد

استاکینگ Loom: 5.08 درصد

استاکینگ Vsys: 10.73 درصد

استاکینگ Wan: 0.72 درصد

استاکینگ Iotx: 1.95 درصد

استاکینگ در Okex

صرافی Okex یکی دیگر از بهترین صرافی‌های رمزنگاری مستقر در مالزی است که خدمات خود را به بیش از صد کشور ارائه می‌دهد. این صرافی نیز تعدادی از لیست ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ را ارائه می‌دهد. لیست سکه‌های Okex به شرح زیر است:

سکه و پاداش سالانه:

استاکینگ Eos: 5.12 درصد

استاکینگ Iost: 7.03 درصد

استاکینگ Atom: 6.74 درصد

استاکینگ Dai: 9.75 درصد

استاکینگ Vsys: 10.81 درصد

استاکینگ Cro: 12.80 درصد

استاکینگ You: 11.53 درصد

استاکینگ Xtz: 6.30 درصد

استاکینگ در Gate.io

بدون شک صرافی‌های برتر در زمینه‌ی رمزارزها، حجم زیادی از معاملات و تنوع بسیار زیادی از جفت‌های معاملاتی USDT را دارند. استاکینگ در Gate.io این امکان را به کاربران خود می‌دهد که فقط با در اختیار داشتن رمزارزهای پایه درآمد کسب کنند.

لیست سکه‌های Gate.io که به طور کامل شامل تعداد ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ نیست، به شرح زیر است:

پاداش سالانه و حداقل تعداد سکه مورد نیاز:

استاکینگ Tezos با تعداد ۱۰۰ سکه Xtz: 8 درصد

استاکینگ Tron با تعداد ۵۰۰۰ سکه Trx: 6 درصد

استاکینگ  Eosبا تعداد ۳۰ سکه Eos: 4 درصد

استاکینگ  Cosmosبا تعداد ۵۰ سکه Atom: 16 درصد

استاکینگ  Algoبا تعداد ۵۰۰ سکه Algo: 16 درصد

استاکینگ  Ontبا تعداد ۱۰۰ سکه Ont: 24.88 درصد

استاکینگ  Vetبا تعداد ۲۰۰۰ سکه Vet: 31.10 درصد

استاکینگ  Seroبا تعداد ۱۰۰۰ سکه Sero: 50 درصد

نتیجه گیری

با توجه به معرفی ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ و صرافی‌های آن‌ها، شما می‌توانید به سادگی هر یک از سکه‌هایی را که صرافی مورد نظرتان از آن پشتیبانی می‌کند را واریز یا خریداری کنید و آن را در صرافی نگه داشته و شروع به کسب پاداش استاکینگ کنید. صرافی Binance هیچ هزینه‌ای برای استاکینگ دریافت نمی‌کند و همچنین تمام ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ را نیز ارائه می‌دهد.

شما همچنین می‌توانید سکه‌های استاک شده‌ی خود را معامله کنید، اما زمانی که سکه خود را معامله می‌کنید، تعادل پاداش استاکینگ تغییر می‌کند و شما پاداش را به ازای قیمت آن روز سکه دریافت می‌کنید. اگر به استاکینگ و دریافت پاداش آن علاقه دارید می‌توانید به سادگی در این کار شرکت کرده و کسب درآمد کنید.