بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ را بشناسید

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کدامند؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که معمولا اکثر تریدرهای تازه وارد در حیطه کریپتوکارنسی ممکن است از فعالان این سیستم اقتصادی نوین بپرسند. موضوعی که از اهمیت و گستردگی بسیار زیادی برخوردار است. برای این که بتوانید در حیطه رمز ارزها موفق‌تر ظاهر شوید، بهتر است حتما رمز ارزهای مناسب برای قرار دادن سرمایه خود در آن را بهتر بشناسید. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم اطلاعات کلی درباره بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ را مورد برررسی قرار دهیم. کسب آگاهی و اطلاعات لازم در این زمینه می‌تواند دید شما را برای سرمایه گذاری بهتر در این حیطه باز کند. سایر مقالات رمز ارز مارکت را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ چگونه آن‌ها را تشخیص دهیم؟

هر ساله سوال سرمایه گذاران فعال در حیطه ارزهای دیجیتال این است که بر روی چه رمز ارز یا رمز ارزهایی سرمایه گذاری کنند؟ در ابتدا همانند تیم Crypto Basic، باید به این موضوع اشاره کنیم که موارد ارائه شده در این بخش صرفا جنبه انتقال اطلاعات دارد و به عنوان یک اصل ۱۰۰ درصدی و یا پند بدون رد نیست. ما در این مقاله سعی داریم فقط دیدگاه و موارد ممکن با احتمال زیاد را در بازار کریپتوکارنسی مورد بررسی قرار دهیم تا در این زمینه به سایر سرمایه گذاران کمک کرده باشیم. برای این که بتوانید بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری را انتخاب کنید، بهتر است حتما در وهله اول باید بتوان تمامی فاکتورهای تاثیرگذار بر روی آن رمز ارز را تشخیص داده و سپس سعی کنید جریانات اطراف آن را مورد بررسی قرار دهید.

مواردی مانند میزان تقاضا، هزینه فعلی و پذیرش رمز ارز میان سرمایه گذاران از دلایلی است که می‌تواند بر قیمت، ارزش، آینده و رتبه کریپتو در میان سایر نمونه‌ها تاثیرگذار باشد. همچنین این موضوع را نباید فراموش کرد که قیمت و ارزش یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری می‌تواند بر اساس عواملی مانند همکاری‌های جدید با سایر شرکت و سیستم‌ها تغییر کند. هر چه میزان همکاری دو طرفه بین افراد و سیستم‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال بیشتر باشد، آن رمز ارز ارزش و رتبه بهتری را نسبت به سایر رقبای خود می‌تواند به دست آورد. همچنین فضای مجازی و رسانه مرتبط به آن یکی دیگر از روش‌هایی است که از اهمیت بسیار زیادی برای قیمت گذاری بر روی رمز ارزها برخوردار است. خبر و دنیای مجازی بسیار مهم است اما نباید فراموش کرد که پذیرش اخبار و اطلاعات مربوط به رمز ارزها توسط کاربران و سرمایه گذاران از عواملی است که می‌تواند در نهایت تاثیر اصلی را برای قیمت بگذارد.

در این قسمت سعی کردیم ۹ عدد از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری را انتخاب کرده و از این طریق بتوانیم به شما کمک کنیم تا این امکان برای شما وجود داشته باشد تا سرمایه گذاری پرسود و مناسبی را در حیطه ارزهای دیجیتال داشته باشید.

بیت کوین؛ یکی از  بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

ما ارز دیجیتال بیت کوین را در ابتدای برترین رمز ارز برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ قرار می‌دهیم. دلیل این موضوع نیز رشد قابل توجه سرمایه و ارزش کلی این رمز ارز در سال ۲۰۲۰ بود. از نظر مشخصه‌های تکنیکال و مالی، بیت کوین را می‌توان به عنوان برترین ارز دیجیتال موجود در دنیای کریپتوکارنسی دانست. این ارز دیجیتال خوش سود، توانسته بیشترین حجم از تراکنش و معاملات را به خود اختصاص دهد.

اتریوم

اتریوم نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار است که تا به اینجای کار توانسته رتبه دوم برترین رمز ارز موجود در این حیطه را به خود اختصاص دهد. ارز دیجیتال اتریوم در حال حاضر قیمتی معادل ۲۲۸ دلار دارد و یکی از قوی‌ترین ارزهای موجود برای سرمایه گذاری به حساب میآید. یک نکته مثبت درباره ارز دیجیتال اتریوم این است که بیش از ۳۳۵ برنامه کاربردی غیرمتمرکز بر پایه این رمز ارز بنا شده است. اتریوم به دلیل کارایی و امنیت بسیار بالای خود همکاری‌های بیشتری نیز با دیگر  سیستم‌ها خواهد داشت.

همین عامل کارایی و ارزش کلی اتریوم را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. اتریوم سال بزرگی را در پیش رو دارد و به زودی نسخه ۲.۰ را به بازار عرضه خواهد کرد. اگر چه نقشه کار اتریوم در حال حاضر تا به اینجای کار مواردی مانند هارد فورک استانبول و زنجیره بیکن هنوز به روز نشده است،  باوجوداین می‌توان بازخورد مناسبی از این رمز ارز دریافت کرد. انتشار و حضور نسخه ۲.۰ اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند تاثیر مثبت و مناسبی بر قیمت و ارزش این رمز ارز بگذارد. از سال ۲۰۱۹ تا به الان این رمز ارز نشان داد که رتبه یک برخورداری از پلتفرم قرارداد هوشمند را در میان سایر ارزهای دیجیتال دارد. وجود حمایت و همکاری مشترک با این رمز ارز از دیگر مشخصه‌های مثبت آن به حساب می‌آید.

اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی بود که کمپانی مایکروسافت یک برنامه جایزه محور برای پلتفرم Microsoft Azure ایجاد کرد که محور و اساس کلی آن بر ساختار توکن بود.

پروژه Nightfall بر اساس گفته‌های مجله Forbes این امکان وجود دارد تا تراکنش‌ها به همراه داده‌های کافی و اصولی با محافظت از اطلاعات برای کاربران فراهم شود. DeFi پروژه‌ای است که در سال ۲۰۱۹ میلادی بسیار بر سر زبان‌ها افتاده و در سال ۲۰۲۰ نیز به توجه و رشد قابل توجهی نیز دست یافت. همانطور که انتظار می‌رفت، ConsenSys در  گزارشی اظهار کرد که پتانسیل بسیار بالایی در DeFi برای رشد میلیارد دلاری در این صنعت وجود دارد. به همین دلیل، می‌توان انتظار داشت اتریوم در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به مراتب بیشتر از سال ۲۰۱۹ رشد قیمت قابل توجه را تجربه کرده باشد.

Vchain

ارز دیجیتال Vchain در این دو ماه گذشته سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده است. این پروژه سنگاپوری که آغاز آن از این کشور بوده، از زمان نسبتا دوری تحت نظر و برررسی طیف گسترده‌ای از سرمایه گذاران فعال در حیطه ارزهای دیجیتال بوده است. باوجوداین در چند ماه گذشته، این پروژه به دلیل عملکرد و فعالیت گسترده خود توانسته به میزان بسیار زیادی توجه دست پیدا کند. از آن جایی که بلاک چین این پروژه Thor بوده و این سیستم دارای شبکه انتشار اصلی است، تیم Vchain این قابلیت را خواهد داشت تا با سیستم و پروژه‌های مختلفی همکاری داشته باشد.  کاربرد و استفاده اصلی از بلاک چین Thor این رمز ارز بسیار گسترده و متنوع است. از این بلاک چین به منظور انتقال در صنایع مختلف از  جمله فشن، شراب، امنیت غذا، کاهش میزان آزاد سازی کربن و کشاورزی می‌توان استفاده کرد.

این همکاری‌ها شامل حضور  و فعالیت در گروه‌های جهانی مانند DNV، PwC، NRCC از چین، DB Schenker، Kuenhe & Nagel، گروه بزرگ BMW و همچنین Renault می‌شود. اخیرا نیز Vechain وارد همکاری جدیدی با شرکت و صنعت داخلی چایی Anhui از کشور چین شده است. بیش از ۶۷۰ کمپانی از صنعت چای در کشور چین می‌توانند از بلاک چین این رمز ارز استفاده داشته باشند.  چرا یک رشد بسیار قوی در سال ۲۰۲۰ به وجود آمد؟ تمرکز اصلی پروژه بلاک چین در این است که سیستم‌هایی را  به وسیله بلاک چین به منظور افزایش و ایجاد ارزش به وجود بیاورد. Vchain توانست به این موضوع دست پیدا کند. همکاری این پروژه با صنعت چای و کمپانی Anhui در کشور چین باعث شد تا همکاری رقابتی بین اجزا از طریق تکنولوژی بلاک چین به وجود بیاید.

به همین دلیل چین می‌تواند یک فاکتور بسیار اساسی برای پروژه‌های مختلف در این کشور برای  به حساب بیاید.

Basic Attention Token

بیسیک اتنشن توکن که بسیاری از کاربران از آن به عنوان BAT نیز یاد می‌کنند، نوعی ارز دیجیتال است که در زمانی که این متن نوشته می‌شود، قیمتی معادل ۰.۲۱ دلار ارزش دارد و تا به اینجای کار اثرگذاری بیشتری نسبت به رشد Brave Browser در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با سال ۲۰۱۹ خواهد داشت.

در ابتدای ماه دسامبر، توسعه دهندگان Brave Browser گزارشی از رشد ۱۰.۴ میلیون دلاری از این رمز ارز را در  کاربران فعال خود داد. بیسیک اتنشن توکن توانست جزو یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری شناخته شود. دلیل این موضوع نیز این است که این پروژه قصد ایجاد تغییری اساسی در سیستم و عملکرد کلی صنعت مارکتینگ آنلاین دارد. هدف اصلی این رمز ارز این است که اکوسیستمی غیرمتمرکز به منظور افزایش عملکرد و سیستم‌هایی از جمله انتقال اطلاعات، تبلیغات و موارد مشابه آن دانست که از طریق صنعت تبلیغات و  زیرشاخه‌های مربوط به آن به میزان قابل توجهی تقویت شده و پیشروی خواهد کرد. اگر تعداد کاربران فعال در زمینه تبلیغات و انتشار محتوا تا سال‌های آتی همانند سال ۲۰۱۹ افزایش پیدا کند، قیمت و ارزش این رمز ارز به مراتب بیشتر از قبل نیز خواهد شد.

تیم فعال در زمینه این رمز ارز را می‌توان یکی از عوامل اصلی موفقیت این رمز ارز دانست. یکی از شاخص‌ترین اعضای طراحی این رمز ارز که در زمینه‌های مختلفی نیز فعالیت داشته، می‌توان آینده روشنی برای BAT در نظر گرفت. «برندن ایچ» خالق و موسس فایرفاکس و موزیلا برای جاوا، یکی از اعضای فعال در زمینه فعالیت بیسیک اتنشن توکن نیز است. در این پروژه نیز سرمایه گذاران مختلف و مشهوری وجود دارند. این عامل عملکرد و ساختار کلی این رمز ارز را به مراتب بهتر و قوی‌تر از نمونه‌های مشابه به خود می‌کند.

تزوس

تزوس نیز توانست در لیست یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ انتخاب شود. یکی از دلایل انتخاب این ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ برخورداری از بهترین پلتفرم برای برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند در حیطه ارزهای دیجیتال است. این ارز دیجیتال که با نماد XTZ نیز نمایش داده می‌شود، در ICO خود حدود ۲۳۲ میلیون دلار رشد داشته و به دلیلی رشد ملایم خود یک انتخاب بسیار مناسب به عنوان یکی از  بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری به حساب می‌آید. ارز دیجیتالی که از سال ۲۰۱۸ میلادی مورد توجه افراد مختلفی از جمله دو قلوهای Winklevoss اشاره کرد.

در حال حاضر ارز دیجیتال تزوس به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری به حساب می‌آید که تا به اینجای کار رشد قیمت بسیار خوش بینانه‌ای در سال ۲۰۲۰ خواهد داشت. در حال حاضر منابع حقوقی مربوط به این رمز ارز وارد اکوسیستم تزوس خواهد شد. این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید تزوس را از طریق صرافی‌های مختلف از جمله Coinbase, Toro و یا Binance نیز خریداری کنید.

کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو که توسط «چارلز هاکینسون» ایجاد شد، مطمینا به شاخه سکه‌های Penny تعلق دارد. در حال حاضر کاردانو به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری شناخته شده است و قیمتی معادل ۰.۰۷۹۹ دلار ارزش در بازار ارزهای دیجیتال دارد. جدا از قیمت پایین این رمز ارز، می‌توان انتظار داشت که کاردانو پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و موفقیت دارد. این عامل به وسیله آزمون و خطا و بررسی‌هایی که توسط شبکه Incentivized Shelley قرار گرفت؛ به این وسیله پتانسیل این ارز دیجیتال مورد بررسی قرار گرفت.

بیش از ۲۴۰ استخر Stake در ۴۸ ساعت گذشته به وحود آورد و بیش از ۵.۴ میلیار ADA، حدود ۱۷ درصد از حجم کلی این رمز ارز نیز  مورد استفاده قرار گرفت. انتشار Shelley بر روی شبکه اصلی این ارز دیجیتال به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۰ صورت گرفته است. یک نکته مثبت درباره این ارز دیجیتال این است که همکاری در گواهی اثبات سهام از دیگر عواملی است که می‌تواند سود و رشد قابل توجهی را به کاربران خود اختصاص دهد. بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته کاردانو می‌تواند در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک سیستم فعال در زمینه مارکتینگ و تجارت می‌تواند قرار بگیرد. همکاری‌های مختلفی با کمپانی‌های بزرگ از جمله مایکروسافت، لینکدین، و فرودگاه‌های نروژی از مارکت‌هایی است که کاردانو می‌تواند در آن موفق عمل کند.

ریپل

ارز دیجیتال ریپل توانسته به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ شناخته شود. این رمز ارز  می‌تواند همکاری‌های متعددی با سیستم‌های مالی مختلف داشته که تا به اینجای کار هدف اصلی آن ایجاد سیستم‌های مالی سریع و ارزان‌تر در بازار کریپتوکارنسی است. سالانه بانک‌ها مبالغ بسیار زیادی را به منظور انتقال پول و منابع مالی از سرتاسر دنیا و مرزهای مختلف انتقال می‌دهند. جدا از این موارد که بانک‌ها باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنند، باید حتما زمان بسیار زیادی را برای این موضوع صرف کنند. به وسیله ارز دیجیتال ریپل این امکان وجود خواهد داشت تا زمان انتقال و تراکنش‌های مالی آسان و سریعتر از قبل شود.

مشکلی که می‌توان درباره ارز دیجیتال ریپل گفت این است که این رمز ارز در واقع نوعی کمپانی بوده و غیرمتمرکز نیست. همچنین تمامی توکن‌های ریپل در حال گردش نیست. در صورتی که تمامی توکن‌ها در گردش و به منظور استفاده در چرخه ارزهای دیجیتال قرار گیرد، این رمز ارز می‌تواند افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کند. به همین دلیل در حال حاضر این فرضیه وجود دارد که مابقی توکن‌های تحت مالکیت کمپانی این رمز ارز نابود شود تا قیمت این رمز ارز کمی افزایش را تجربه کند.

چین لینک؛ یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

بر اساس اطلاعاتی که به وسیله CNF منتشر شد، ارز دیجیتال چین لینک توانسته به عنوان برترین ارز دیجیتال در میان ۴۰ رمز ارز دیگر اشاره کرد. با رشد ۵۶۸ درصدی چین لینک، می‌توان گفت که این رمز ارز توانایی و پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و موفقیت دارد. در اواسط ماه ۲۰۱۹ بود که گوگل در پیامی اعلام کرد می‌خواهد از چین لینک استفاده کند. این غول دنیای تکنولوژی معتقد است برای ذخیره اطلاعات و داده‌های ابری فروشگاه‌های خود در حیطه بلاک چین قصد استفاده از ریپل را دارد. ریپل به واسطه همکاری و فعالیت‌هایی که با Swift، Oracle، Gartner و IC3 دارد، می‌تواند برای در برگرفتن داده‌های خارجی در بلاک چین مورد استفاده قرار بگیرد. بسیاری چین لینک را به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری می‌دانند.

بسیاری بر این باورند این رمز ارز سود و رشد قابل توجهی را در سال ۲۰۲۰ خواهد داشت. دلیل این موضوع نیز وجود اهمیت داده‌های خارجی موتور جست و جوی گوگل در بلاک چین و فراهم کردن بنگاه مناسب در این زمینه است.  چین لینک به وسیله تکنولوژی اوراکل خود به منظور افزایش قدرت همکاری و ایجاد سرویس‌های جدیدتری استفاده می‌کند.

بایننس کوین؛ یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

بایننس کوین را می‌توان یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری دانست که می‌تواند پتانسیل و رشد قابل توجهی را به سرمایه گذاران خود انتقال دهد. با این که این ارز دیجیتال به عنوان آخرین گزینه در این مقاله به آن اشاره شد، اما باید به این موضوع اشاره کرد که بایننس کوین از نظر عملکرد می‌تواند بهتر از سایر نمونه‌ها عمل کند. مهم‌ترین ویژگی درباره ارز دیجیتال بایننس کوین این است که سرمایه گذاران سکه بایننس را خریداری می‌کنند و از این طریق می‌توانند به این وسیله تخفیف خوبی از میزان تراکنش‌های خود به دست آورند. علاقه بسیار زیادی برای رشد و خرید بایننس کوین وجود دارد؛ این عامل باعث افزایش عملکرد و فعالیت این رمز ارز و در نهایت افزایش قیمت آن خواهد شد.

ساختار کلی بایننس کوین را می‌توان به میزان بسیار زیادی شبیه به بورس دانست. این ارز دیجیتال متلف به یک کمپانی بوده و سود و رشد قابل توجهی را به خریدارن و سرمایه گذاران خود انتقال خواهد داد. بیشتر بخوانید.

جمع بندی

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ و موارد مربوط به آن را به طور گسترده مورد بررسی قرار دادیم. نظر شما چیست؟ آیا این رمز ارزها به عنوان بهترین گزینه برای سرمایه گذاری به حساب می‌آیند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.