صدور کارت هدیه بیت کوین

خرده فروش های بزرگی نظیر  Manor و Valora با استفاده از افزایش علاقه مردم به بیت کوین اقدام به فروش کارت هدیه بیت کوین کرده اند. انفجار بیت کوین و رمزارز در سوئیس به شکل دیگری در حال وقوع است. خرده فروش ها در حال حاضر گیفت کارت های بیت کوین را برای مشتریان در نظر گرفته اند.

براساس روزنامه محلی سوئیس مانور Manor بزرگترین فروشگاه زنجیره ای این کشور است. این شرکت در حال حاضر فروش کارت های هدیه بیت کوین را در ۵۹ شعبه خود آغاز کرده است.

در همین حال شرکت Valora نیز فروش این گیفت کارت ها را در فروشگاه های خود آغاز کرده است. این کارت ها از سوی شرکت خدماتی که در زمینه رمزارز فعالیت دارد، صادر شده اند. این شرکت Vardex نام دارد و زیرشاخه ای از بازار Bitcoin Suisse به شمار می رود.

به گفته رئیس این شرکت خدماتی کارت های هدیه بیت کوین به سه شکل در اختیار مشتریان گذاشته می شود. کارت هایی که از ۱۰۰تا ۵۰۰ فرانک را در خود جای داده اند. ۱۰۰ تا ۵۰۰ فرانک معادل ۱۰۷ تا ۵۳۵ دلار است. این شرکت با تولید کارت های هدیه بیت کوین به رشد بیشتر بازار رمزارز در این کشور کمک کرده است.

 انتخاب های محدود پیش روی مشتریان

 از آنجایی که هنوز فروشگاه های زیادی باید به بازار بیت کوین بپیوندند و کاربران کارت های هدیه برای خرج کردن بیت کوین های خود انتخاب های محدودی دارند. اما این شروع بسیار خوب است.

اکنون کاربران انتخاب های محدودی پیش رو دارند. از این گذشته آنها می توانند با استفاده از ۷۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین موجودی کارت را دریافت کنند.

با توجه به کارمزد ناچیزی که برای خرید این کارت های هدیه در نظر گرفته شده است، می توان گفت که خرید گیفت کارت بیت کوین راهکار مناسبی برای خرید بیت کوین است. در حال حاضر شرکت های بسیاری امکان خرید و تبدیل رمزارز به کارت های هدیه را برای مشتریان امکان پذیر کرده اند. اما Cryptonow تنها کارتی است که با رمزارز ایجاد شده است. با توجه به زیرساخت های ضعیف بازارهای خدماتی استفاده از گیفت کارت برای خرید رمزارز ها بسیار متداول است. کاربران از این شیوه استقبال کرده اند.

 در آخر

 هر روز بر تعداد افرادی که می خواهند در بازار رمزارز سرمایه گذاری کنند، افروده می شود. به همین دلیل فروش کارت هدیه نیز در کشور سوئیس با استقبال زیادی روبه رو بوده است. آنها می توانند با استفاده از این کارت ها رمزارز های دیگر را خریداری کنند. از این گذشته این کارت ها برای خرید از فروشگاه هایی که امکان دریافت بیت کوین را دارند نیز مناسب است. برای خرید بیت کوین با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/major-swiss-retailers-set-to-debut-bitcoin-gift-cards