برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس در سال ۲۰۲۱ را بهتر بشناسید

برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس در سال ۲۰۲۱ میلادی و آشنایی با آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا در حیطه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید. شناخت این توکن‌ها باعث می‌شود تا سرمایه گذاران به راحتی بتوانند توکن‌های مناسب با سود بالا و ریسک کم را بهتر و سریعتر انتخاب کنند.

زنجیره هوشمند بایننس را بهتر بشناسید

 زنجیره هوشمند بایننس را می‌توان دقیقا شییه به شبکه بیت کوین دانست که کارایی‌های بسیار زیادی دارد. این زنجیره به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را طراحی و ایجاد کنند. این اپلیکیشن‌ها نیز به سرمایه گذاران کمک می‌کنند تا سرمایه دیجیتال خود را حفظ کنند. این اپلیکیشن‌ها هزینه بسیار کمی دریافت کرده و از آن طرف حجم زیادی از سرمایه شما را ذخیره می‌کنند. این مدل برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در حیطه ارزهای دیجیتال برای آن دسته از سرمایه گذارانی مناسب است که می‌خواهند با هزینه بسیار پایین از داده‌های مالی خود حفاظت و استفاده کنند. از این مدل اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، توکن‌هایی وجود دارند که به توسعه دهندگان امکان طراحی و راه اندازی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را می‌دهند. همچنین می‌توان صرافی‌های میان زنجیره‌ای را با امنیت و کارایی بسیار بالا ساخت.

بایننس کوین یکی از برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس است.

بایننس کوین نوعی توکن مشهور در این زنجیره است که این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند تا تراکنش‌ها را در صرافی بایننس انجام دهند. همچنین می‌توان پرداختی‌های خود در این صرافی را نیز به وسیله این توکن انجام داد. بایننس کوین در سال ۲۰۱۴ میلادی راه اندازی شد و از آن زمان تا به امروز به کاربران خود تخفیفات زیادی داده است. این اقدام بایننس کوین به منظور تشویق کاربران و سرمایه گذاران برای فعالیت در این پلتفرم است. از بایننس کوین می‌توان در پلتفرم‌های مختلف برای تریدینگ استفاده کرد. بهترین راه برای خرید BNB، استفاده از صرافی بایننس است. اگر هنوز در این صرافی ثبت نام نکردید، می‌توانید همین حالا اقدام کرده و از تخفیف ۵۰ درصدی آن بهره مند شوید. از BNB می‌توان برای تکمیل تراکنش‌های موجود در صرافی بایننس نیز استفاده کرد. از این طریق کاربران نیز می‌توانند تخفیف دریافت کنند. به وسیله بایننس کوین می‌توانید پرداختی‌های خود را انجام دهید و از این توکن در شرایط مختلف استفاده کنید.

پنکیک سواپ یکی دیگر از برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس است.

پنکیک سواپ یا همان Cake را می‌توان یکی از برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس دانست که عملکرد و کارایی بسیار زیادی دارد. این توکن نوعی پلتفرم صرافی غیرمتمرکز در زمینه ارزهای دیجیتال است. Cake بر روی زنجیره هوشمند بایننس قرار دارد. بر روی این زنجیره و به وسیله Pancakeswap می‌توانید تردینگ را با مالکیت صد درصدی بر روی سرمایه خود آغاز کنید. در این پلتفرم بهتر است سرمایه گذاری خود را بر روی بیت کوین و اتریوم انجام دهید. پنکیک سواپ هزینه تراکنش کمتری از این دو رمز ارز دریافت می‌کند. همچنین دسترسی بیشتری نیز برای سرمایه گذاران جهت استفاده از این رمز ارزها در Cake وجود دارد.

در کل هزینه انجام تراکنش در پنکیک سواپ به مراتب پایین‌تر از بسیاری از صرافی‌های غیرمتمرکز است. شاید پایین بودن هزینه تراکنش در Cake از دلایلی است که این پلتفرم را به یکی از برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس تبدیل کرده است. پنکیک سواپ نوعی پلتفرم کاملا امن است که در آن کاربران می‌توانند به راحتی مالکیت سرمایه و حساب خود را به عهده بگیرند. این ویژگی را نمی‌توان در دیگر پلتفرم‌ها یافت. همچنین در پلتفرم Cake هر از چند مدت یک لاتاری برگزار می‌شود. به برنده تخفیف و همچنین جایزه ارزشمندی داده می‌شود.

۱inch یک نمونه دیگر از توکن‌های زنجیره هوشمند Binance است.

۱inch  را می‌توان نوعی پلتفرم صرافی غیرمتمرکز در حیطه رمز ارزها دانست که در آن سرمایه گذاران با بهترین قیمت می‌توانند سرمایه گذاری کنند. ۱inch در سال ۲۰۲۰ میلادی مشهور شد. دلیل شهرت این پلتفرم را می‌توان امنیت بالا و قیمت معقول دانست. همچنین وان اینچ یکی از توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس نیز به حساب می‌آید. این پلتفرم به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین سیگنال و روش برای سرمایه گذاری معقول و متناسب را به دست آورید.

توکن‌های ۱inch معمولا برای استیکینگ و همکاری در پروتکل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این توکن‌ها می‌توانند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شارژ سواپینگ در پلتفرم‌های دارندگان ۱inch باشد. هزینه‌های موجود این پلتفرم بسیار منطقی بوده و برای هر تراکنشی نیز یکسان است. پس تفاوتی بین نوع و میزان تراکنش وجود ندارد. این موضوع نشان دهنده برابری و عملکرد مناسب این پلتفرم برای همه کاربران است.

Reef Finance یکی دیگر از توکن‌های برتر زنجیره هوشمند بایننس است.

ریف فایننس یکی از توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس است که کاربرد بسیار زیادی دارد. یکی از این کاربردها ایجاد یک محیط واحد برای استفاده از اپلیکیشن‌های DeFi است. به وسیله Ree Finance می‌توانید به راحتی از تمامی این اپلیکیشن‌ها در یک محیط استفاده کنید. وجود این پلتفرم کار سرمایه گذاران و کاربران را نسبت به قبل بسیار راحت‌تر کرد. کاربران این توکن می‌توانند از تمامی اپلیکیشن‌های DeFi استفاده کرده و از این طریق در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. در Reef Finance افراد می‌توانند تریدینگ، خرید و فروش، استیکینگ و یا حتی دارایی دیجیتال را تنها در یک پلتفرم داشته باشند.

در این پلتفرم کاربران می‌توانند به راحتی کلیدهای خصوصی خود را داشته و نسبت به امنیت داده‌های مالی خود در این پلتفرم اطمینان داشته باشند. همچنین در Reef Finance یک سیستم AI محور وجود دارد که هدایت دارایی‌های ارزهای دیجیتال را بسیار آسان‌تر از سایر پلتفرم‌ها کنترل و مدیریت می‌کند.

The Graph آخرین توکن از زنجیره هوشمند بایننس کوین است.

توکن‌های موجود در The Graph نسبت به سایر شبکه‌ها از تفاوت بیشتری برخوردار هستند. The Graph را می‌توان نوعی ساختار بنیادی در زمینه رمز ارزها دانست که کاربران به آن در شبکه اصلی احتیاج دارند. اکثر سرمایه گذاران از این توکن استفاده می‌کنند. دلیل استفاده از The Graph، امنیت بسیار بالای آن برای انجام تراکنش و یا تایید اطلاعات است.

The Graph را می‌توان یک شبکه بسیار امن برای سرمایه گذاری دانست. کاربران فعال در حیطه ارزهای دیجیتال می‌توانند بدون هیچگونه مشکلی به این شبکه اعتماد کنند. این شبکه دارای نمایندگان و سیستم‌های امنیتی مختلفی است که انجام تراکنش و پروژه‌های مالی را بهتر از سایر پلتفرم‌های مشابه خود انجام می‌دهند. راهنمایان و فعالان این پلتفرم می‌توانند از راهنمایی خود درآمد کسب کنند. همچنین این شرایط برای متصدیان این پلتفرم فراهم شده که از حل اشکالات و سوالات کاربران و سرمایه گذاران درآمد به دست آورند.

جمع بندی

موارد بالا را می‌توان از برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس دانست که کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. هر کدام از این توکن‌ها کیفیت و کارایی خاصی دارند که افراد می‌توانند بر اساس نیاز خود از این نمونه‌ها استفاده کنند. نظر شما چیست؟ به نظر شما کدام یک از موارد بالا بهترین گزینه برای انتخاب است؟ با ما همراه باشید.

Comments (0)
Add Comment