حریف جدید صرافی بایننس پیدا شد

حریف جدید صرافی بایننس حالا پیدا شده است. بایننس ماه پیش در توئیتر با «ایلان ماسک» مقابله کرد و حالا بعد از آن، این صرافی برتر یک حریف جدید پیدا کرده است و او کسی نیست جز «جک دورسی».

حریف جدید صرافی بایننس

«چانگ پنگ ژائو» مدیرعامل صرافی بایننس (Binance)، پس از گذاشتن کامنتی زیر توئیت «جک دورسی» مدیرعامل سابق توئیتر، جوابی کوتاه و تند دریافت کرد.

موضوع این قضیه در واقع وب۳ است که «دورسی» می‌گوید چنین چیزی تحت سلطه شرکت‌های سرمایه خطرپذیر قرار خواهد گرفت. «جک» باور دارد در حالی که هدف وب۳ آن است که اینترنت را بیشتر غیرمتمرکز کند، امل شرکت‌های سرمایه خطرپذیر این وجه وب را تحت سلطه در خواهند آورد.

جواب «دورسی» نشان‌گر آن است که با کمبود اقدامات و عمل مواجهیم و تنها در بخش وب۳، حرف می‌زنیم. دیگر نکته‌ای که از طرز فکر او پشتیبانی می‌کند نیز انگیزه او برای عدم مشارکت با اتریوم و تنها تمرکز بر بیت کوین است؛ چراکه به گفته «دورسی»، بیت کوین متعلق به تمام افراد است و نه یک گروه یا یک فرد خاص.

پس از آنکه «چانگ پنگ ژائو» بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی بایننس ماه گذشته با «ایلان ماسک» مقابله کرد، حالا به‌نظر می‌رسد که حریف جدید صرافی بایننس «جک دورسی» باشد.

«دورسی» اخیرا سمت مدیرعاملی توئیتر، یعنی شرکتی را که خود او تأسیس کرده بود، ترک کرد تا خود را وقف شرکت «Block» کند که پیش‌تر «Square» نام داشت. وی بدین ترتیب می‌تواند راهکارهایی را که قصد داشت برای پذیرش بیت کوین ارائه دهد، توسعه بخشد.

«دورسی» همین چهارشنبه، توئیتی کوتاه و مرتبط با وب۳ را منتشر کرد. «CZ»، مدیرعامل بایننس نیز سریعا به آن پاسخ داد و در مقابل پاسخی کوتا و تند گرفت.

«جک دورسی» و پاسخ کوبنده او به مدیرعامل بایننس

حمله «دورسی» می‌تواند مربوط به شرکت a16z «اندریسن هوروویتز» باشد که دورهای سرمایه‌گذاری چندین پروژه مختلف همچون «اسکای میویس» که سازنده آکسی اینفینیتی (Axie Infinity) است، اپن سی (Open Sea) که بزرگ‌ترین بازار NFT است و دیگر پروژه‌ها را مدیریت می‌کند. بنابراین این شرکت می‌تواند تأثیر خوبی در تصمیم‌گیری بخشی داشته باشد که تنها بر روی کاغذ، غیرمتمرکز است.

«جک» باور دارد در حالی که هدف وب۳ آن است که اینترنت را هرچه بیشتر غیرمتمرکز سازد، اما شرکت‌های سرمایه خطرپذیر همچنان این وجه از وب را تحت سلطه خود در می‌آورند. «ایلان ماسک» نیز وب۳ را مسخره کرد و گفت «کسی وب۳ را ندیده است؟».

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/22/after-confronting-elon-musk-last-month-on-twitter-binance-ceo-changpeng-zhao-found-a-new-opponent-jack-dorsey/

Comments (0)
Add Comment