زنجیره هوشمند بایننس و برترین توکن‌های آن را از دست ندهید

زنجیره هوشمند بایننس موضوع جالب دنیای ارزهای دیجیتال است که دانستن آن در به دست آوردن سود بیشتر به شما کمک به سزایی می‌کند. این زنجیره هوشمند شبیه به شبکه بیت کوینی است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های غیر متمرکزی بسازند و از این طریق به کاربران کمک می‌کند تا دارایی‌های دیجیتال خود را با ظرفیت بالا و هزینه بسیار پایین حفظ کنند. این یک پلتفرم فوق‌العاده برای هر کاربر است.

از زنجیره هوشمند بایننس بیشتر بدانید

این پلفترم به کاربر اجازه می‌دهد که از برنامه‌های غیرمتمرکز خود با هزینه‌ای بسیار کم لذت ببرد. ما تا به حال حدود ۵۰,۰۰۰ عضور فعال روزانه دیده‌ایم. همچنین محدوده معامله در این زنجیره هر روز در حال افزایش است. علاوه بر این تعدادی توکن در این پلتفرم وجود دارد که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد که برنامه‌های غیر متمرکزی را راه اندازی کنند که معامله متقابل بتواند با تراست کامل انجام گیرد. با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس را به شما معرفی کنیم.

کوین بایننس (BnB)

کوین بایننس یک سکه محبوب است که کمک می‌کند تا معاملات را در زنجیره هوشمند بایننس انجام دهید، ترید کنید و یا هر گونه مبلغی را بپردازید. کوین بایننس در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد و برای کاربران خود تخفیف‌هایی را به عنوان تشویق کننده فراهم کرد. کوین بایننس استفاده‌های زیادی دارد. از آنجایی که می‌تواند برای ترید کردن رمز ارز در پلتفرم‌های مختلفی استفاده شود، بهترین راه خرید کوین بایننس از طریق معاملات بایننس است.

همچنین می‌توان از آن برای تکمیل معاملات در صرافی ارز دیجیتال بایننس نیز استفاده کرد. کاربران می‌توانند از تخفیف هم برخوردار شوند. کوین بایننس به کاربران اجازه می‌دهد که برخی پرداخت‌ها را انجام دهد. این نیز یک حالت پرداخت رایج است و امروزه  در بیشتر جاها استفاده می‌شود.

ارز دیجیتال پنکیک سواپ

ارز دیجیتال پنکیک سواپ یک پلتفرم صرافی غیر متمرکز محبوب است که در زنجیره هوشمند بایننس قرار دارد. درست در جایی که کاربران می‌توانند به راحتی ترید کردن را با مالکیت تمام منابع مالی خود شروع کنند. این یک جایگزین عالی برای اتریوم و BTC است؛ چرا که قیمت کمتر و دسترسی بهتری به پلتفرم را داراست.

هزینه‌های تریدینگ خیلی کمتر از بسیاری صرافی‌های غیر متمرکز دیگر است. همچنین این پلتفرم یک پلتفرم کاملا امن است. جایی که در آن کاربران مالکیت تام منابع مالی خود را در دست دارند. این مزیت نیز هرگز توسط هیچ پلتفرم دیگری برای شما به وجود نمی‌آید. همچنین این مزیت یک بخت آزمایی را هم برای کاربران خود فراهم می‌آورد. پس در این پلتفرم فرصت خوبی هم برای برنده شدن یک مبلغ خوب وجود دارد.

ارز دیجیتال وان اینچ

ارز دیجیتال وان اینچ نیز یک پلتفرم صرافی غیر متمرکز است که کاربران در آن می‌توانند با بهترین قیمت‌ها ترید کنند. این پلتفرم در سال ۲۰۲۰ بخاطر قابل اعتماد بودن و قیمت‌های منصفانه‌اش به شهرت زیادی رسید. ارز دیجیتال وان اینچ به شما کمک می‌کند تا بهترین تعویض مسیر‌ها را برای خود پیدا کنید.

توکن وان اینچ به طور عمده برای سهام استفاده می‌شود. از دیگر استفاده‌های عمده‌ی آن برای شرکت در تشریفات دارندگان سهام است. آنها هزینه‌ی بهره‌ی بسیار معقولی در پلتفرم خود دارند و بهره‌ها نیز نسبت به هر معامله و بزرگی یا کوچکی آنها تغییر می‌کند. پس می‌توان با اطمینان گفت که این یک پلتفرم منصفانه برای تمامی کاربران است.

ارز دیجتیال ریف فایننس

ارز دیجیتال ریف، پلتفرم فایننس است که برای کاربران ساخته شده تا بتوانند به برنامه‌های غیر متمرکز مختلفی در یک جا دسترسی داشته باشند. این پلتفرم می‌تواند برای کاربرانی که به اکوسیستم غیر متمرکز دسترسی دارند حتی آسان‌تر از این هم بشود. ارز دیجیتال ریف به کاربران اجازه‌ی ترید کردن، فروختن، استیک کردن و وام گرفتن را می‌دهد و همچنین با استفاده از این پلتفرم آنها می‌توانند دارایی‌ها را به یک پلتفرم تنها قرض بگیرند.

این پلتفرم، یک پلتفرم غیر کاستدی نیز می‌باشد؛ پس کاربران می‌توانند به راحتی کلید‌های خصوصی خود را همراه با خود داشته باشند. همچنین یک سیستم هوش مصنوعی نیز وجود دارد که به اداره‌ی دارایی‌های رمز ارز شما، آن هم بسیار آسان‌تر از دیگر پلتفرم‌ها کمک می‌کند.

ارز دیجیتال گراف

توکن گراف از دیگر شبکه‌های موجود کاملا متفاوت است. این توکن درست مانند یک زیر ساخت غیر متمرکز برای کاربران در بازار اصلی درست شده است. بسیاری از کاربران از توکن گراف استفاده می‌کنند تا امنیت اقتصادی آن را تضمین کنند. همچنین از آن برای پرسش و پاسخ درباره داده‌هایی که تایید شده‌اند نیز استفاده می‌کنند.

ارز دیجیتال گراف یک شبکه بسیار مطمئن است. پس کاربران می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای به آن اعتماد کنند. این توکن توسط نمایندگان، نگهبان‌ها و شاخص گذارها قفل شده است تا بهترین خدمات و شاخص‌ها را به شبکه هدیه دهند. در این پلتفرم شاخص گذارها می‌توانند شاخص‌ها و هزینه‌های پرس و جو را در حالی بدست آورند که نگهبان‌ها در حال گرفتن مبلغ ناچیزی برای سوالات حل نشده خود هستند.

جمع بندی زنجیره هوشمند بایننس

زنجیره هوشمند بایننس یکی از موضوعات دنیای ارز دیجیتال که بدست آوردن اطلاعات راجع به آن در زمینه‌ی رمز ارزها به شما کمک به سزایی می‌کند. در حقیقت ما در این مقاله بهترین توکن‌های این زنجیره هوشمند را برای شما شرح دادیم. در این لیست بهترین پروژه‌های زنجیره هوشمند بایننس را به شما معرفی کردیم که با آنها هر کاربری می‌تواند به خوبی معامله کند. تمامی این توکن‌های نام برده کیفیت‌های متفاوتی دارند و این همان دلیلی است که آنها به گزینه‌های فراوان و متنوع روی میز کاربران تبدیل شده‌اند تا هر کاربر بتواند بهترین توکن را از میان آنها برای خود برگزیند. در هر صورت اگر همچنان در انتخاب خود شک دارید و نمی‌توانید بهترین توکن را برای خود انتخاب کنید، می‌توانید از ما در قسمت نظرات راهنمایی بگیرید.

Comments (0)
Add Comment