صرافی بایننس در حال تامین ۶ توکن دیفای برتر در سیستم خود است

صرافی بایننس از صرافی‌های مهم دنیای ارز دیجیتال است که دانستن اطلاعات درباره این صرافی در به دست آوردن سود بیشتر به شما کمک بسیاری می‌کند. بایننس از صرافی‌های برتر در دنیای ارز دیجیتال است که توکن و ارز دیجیتال مخصوص به خود را نیز داراست. مجموعه بایننس توانسته است موفقیت‌های بسیاری را در زمینه کریپتوکارنسی بدست آورده و در میان کاربران یک صرافی محبوب و قابل اطمینان باشد. همین محبوبیت و دیگر مزایای بایننس موجب شده است که این صرافی حالا ۶ توکن دیفای برتر را از نظر مالی تامین کرده و در سیستم خود قرار دهد. با ما همراه باشید تا این خبر را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

از منابع مالی برتر چه می‌دانید؟

شبکه بایننس هم اکنون در حال تامین مالی ۶ پروژه دیفای است. اگر در بازار و سیستم ارزهای دیجیتال حضور داشته باشید، بدون شک نام صرافی بزرگ بایننس را شنیده‌اید. هر عامل یا مشخصه‌ای که در حال ترند شدن در بازار ارزهای دیجیتال است، با Binance نیز سر و کار خواهد داشت. حتی در زمان پیشنهادات صرافی اولیه و یا حتی حالا که کوین‌های دیفای در حال رشد در بازار ارزهای دیجیتال هستند؛ بایننس همیشه در حال پشتیبانی و سرمایه­گذاری در ارزهای رمزنگاری شده بوده است. این روزها همه درباره دیفای صحبت می‌کنند. با این وجود هیچکسی نمی‌تواند پیشبینی کند که این جنجال تا کی ادامه خواهد داشت. اما می‌توان به قطع گفت تا زمانی که جنجال دیفای وجود دارد، بایننس نیز پروژه‌های دیفای را تامین و حمایت خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که بایننس این کار را فقط به‌خاطر جنجال دیفای انجام نمی‌دهد، بلکه دلیل اصلی این تامین مالی، کمک به پیشرفت جامعه رمز ارزهاست. اقدامی که می‌تواند به رشد سیستم بایننس نیز کمک بسیار زیادی کند. جدا از این موارد، این صرافی به پروژه‌هایی کمک می‌کند که خلاقانه بوده و به رشد ساختاری دیفای کمک می‌کنند. بایننس پروژه‌های DeFi باثبات را از طریق تامین بودجه به نوآوری و پیشرفت فضای دیفای تشویق می‌کند.

صرافی بایننس و توکن‌های دیفای برتر

امور مالی غیرمتمرکز یا همان DeFi به‌خاطر راه حل‌هایی که به دنیای بلاک چین‌ها ارائه می‌دهد، در حال تبدیل شدن به پدیده بزرگ بعدی جهان است. بایننس در حال حاضر به‌دلیل وجود چنین جایگاه و تحسینی برای پروژه‌های دیفای در حال تامین مالی ۶ توکن دیفای برتر است. این موضوع را نباید فراموش کرد که در حقیقت تمام آن ۶ نمونه، توکن‌های دیفای شناخته شده‌ای به حساب می‌آیند. بایننس بیشتر از دو سال است که در حال تامین مالی پروژه‌های دیفای است.

در روزهای اول پیدایش دیفای، بایننس از همان ابتدا متوجه شد که امور مالی غیرمتمرکز به‌زودی بازار را زیر و رو خواهند کرد. بدین ترتیب بایننس شروع به تامین مالی پروژه‌های دیفای نسبتا خوب و شناخته شده کرد.

۶ توکن دیفای برتری که از طرف بایننس تامین مالی می‌شوند عبارتند از:

۱(Tellorتلور)
۲(Terraترا)
۳(۱inchوان اینچ)
۴(Strike Protocolاسترایک پروتکل)
۵(Dune Analyticsدون آنالایتیک)
۶(Injective Protocolاینجکتیو پروتکل)

توکن دیفای تلور (Tellor)

توکن تلور، جایگزینی برای شبکه‌های بلاک چین مجزا اجرا می‌کند که پرس‌و‌جویی برای دیتای خارج از شبکه انجام می‌دهد و همچنین پایه آن بر مبنای دیتای متمرکز است. تلور توسط یکی از فارغ‌التحصیلان “Binance Labs” توسعه یافته است.

این توکن همچنین به‌تازگی یک تحقیق گسترده در رابطه با عدم تمرکز اوراکل‌ها نوشته است.

توکن دیفای ترا (Terra) توسط صرافی بایننس مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد

ترا نیز یک سیستم پرداخت مبنی بر دیفای سطح بالاست که کوین پایدار خود را برای تقویت مبادلات دارد. صرافی بایننس اولین سرمایه‌گذاری خود را در آوریل ۲۰۱۹ در این توکن انجام داد. ترا همچنین برای شروع پروتکل آنکور با ارزهایی همچون کازماس و پولکادات شریک شده است. آنکور نیز یک پروتکل کسب درآمد بوده که در تلاش است تا نوسانات موجود در امور مالی غیرمتمرکز را با استفاده از مشتقات سهام کاهش دهد.

صرافی وان اینچ (۱inch)

بایننس در حال کمک به مشهورترین پروژه‌های دیفای است. به همین ترتیب بایننس به‌تازگی تامین بودجه‌ای به میزان ۲.۸ میلیون دلار را برای وان اینچ که یک صرافی دیفای است به اتمام رسانده است. وان اینچ یک dex اگریگاتور است. به عنوان چنین گردآورنده‌ای، وان اینچ نقدینگی را از چندین صرافی غیرمتمرکز می‌گیرد. وان اینچ از فناوری قرارداد هوشمند استفاده می‌کند تا معامله مشخصی را در طول چندین صرافی غیرمتمرکز تقسیم کند و بدین وسیله کاربران را قادر به دریافت بهترین نرخ ممکن در صرافی‌ها کند. برای تقسیم سفارش در طول صرافی‌های مختلف نیز وان اینچ از پشتیبانی صرافی‌های دیفای برتری همچون یونی سواپ، بنکور، بالانسر، کرو، کایبر نتورک، ایرسواپ، اوآسیس و دیگر صرافی‌ها برخوردار است.

از آنجایی که تامین مالی وان اینچ از طریق بایننس اداره می‌شود، سرمایه‌گذاران و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری برجسته بسیاری در این تامین مالی شریک بوده‌اند.

شرکای مشهور این تامین مالی عبارتند از:

  • Ftx
  • Iosg
  • Galaxy Digital
  • Greenfield One
  • Libertus Capital
  • Dragonfly Capital
  • Launch Hub Ventures
  • Divergence Ventures

دیدگاه «چانگ پنگ ژائو» مدیر عامل صرافی بایننس درباره صرافی وان اینچ را در این قسمت می‌بینید:

«سیستم جمع‌کننده صرافی‌های غیرمتمرکز یک بلاک ساختمانی حیاتی است که در فعالسازی جنجال اخیر دیفای، دست داشته است. این سیستم اجازه می‌دهد که بتوان سفارشاتی با اندازه بزرگ را با کمترین نرخ افت به انجام رساند. وان اینچ نیز به رابط عملی اجرای معاملات در دیفای تبدیل شده است. افتخار بسیار بزرگی است که به صرافی بایننس در زمینه تبدیل پروژه‌های دیفای به نمونه‌های پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال کمک کرد.»

وان اینچ توسط «سرگئی کونز» و «آنتون بوکوف» در می ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد.

هر دو موسس، راه‌اندازی وان اینچی در هکاتون جهانی اتریوم را در شهر نیویورک اعلام کردند. تا امروز تعداد کیف پول‌های وان اینچ که روزانه فعال بوده‌اند تا مرز ۱۷.۷۰۰ کیف پول نیز رسیده است. در روزهای اخیر نیز وان اینچ بیش از یک میلیارد دلار حجم معامله را ثبت کرد. این حجم از فعالیت نشانگر آن است که چه تعداد معامله در زمینه دیفای در این صرافی در حال انجام بوده است.

«جین چائو» مدیر ارشد استراتژی بایننس گفت:

«تیم ما ابتدا «سرگئی» و «آنتون» را فوریه ۲۰۱۹ و در اتپاریس ملاقات کرد که هر دو در حال راه‌اندازی پروژه استفاده از BNB در ایالات متحده بودند. در هکاتون بعدی، این تیم وان اینچ را راه اندازی و پس از آن نیز معاملات اولیه را آغاز کردند. پس از تمامی این اقدامات، تصمیم بر آن شد که آن را تجاری کنند.»

پروتکل استرایک (Strile Protocol)

پروتکل استرایک توسط یکی از فارغ‌التحصیلان “Binance labs” در می سال ۲۰۲۰ طراحی شده است. این پروتکل فرعی مبنی بر اتریوم می‌تواند مبادلات دائمی غیرمتمرکز را برای هر نوع دارایی مدیریت کند. این نیز یکی از برترین توکن‌های انتخابی صرافی بایننس است. پروتکل استرایک از ضریب اهرم ۲۰، حداقل استفاده اوراکل و غیره برخوردار است.

دون آنالایتیک (Dune Analytics) در صرافی بایننس را فراموش نکنید

دون آنالایتیک یک پلتفرم تجزیه و تحلیل دیفای است.

امکانات دون آنالایتیک آن است که می‌تواند دیتای قرارداد هوشمند خوانا را برای تجسم، کاوش و اشتراک‌گذاری تشخیص دهد.

اینجکتیو پروتکل (Injective Protocol)

اینجکتیو پروتکل یکی از پیشگامان دیفای است که در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و توانست توجه بایننس را برای تامین مالی خود جلب کند.

این پروتکل یک صرافی غیرمتمرکز لایه دو است. پروتکل مذکور همچنین می‌تواند فرانت رانینگو و پرس‌و‌جوهای تصادفی را حل ‌کند. همچنین به لطف این پروژه اشتراک‌گذاری نقدینگی نیز امکان پذیر می‌شود.

جمع ‌بندی

صرافی بایننس و اطلاعات مربوط به این درگاه معاملاتی در حیطه ارزهای دیجیتال از مواردی است که آگاهی از آن دید مناسبی نسبت به سرمایه گذاری در دنیای کریپتوکارنسی می‌دهد. بایننس یک صرافی غیرمتمرکز شناخته شده در دنیای رمز ارزها است. اگر کمی با این حیطه آشنا باشید، قطعا تا به‌حال نام این صرافی را شنیده‌اید. در کل امور مالی غیرمتمرکز در دنیای ارزهای رمزنگاری شده، جنجالی بسیار زیادی به پا کرده‌ است. بایننس که از همان ابتدا این فرصت را غنیمت شمرد، در حال حاضر ۶ توکن دیفای برتر را از نظر مالی تامین می‌کند. امروز این خبر را با جزئیات کامل برای شما بررسی کردیم. نظر شما در رابطه با تامین مالی توکن‌های دیفای توسط بایننس چیست؟

Comments (0)
Add Comment