صرافی دیجیتال بایننس و هشدار از طرف مقامات مالی سنگاپور

صرافی دیجیتال بایننس، موضوع مهمی در زمینه ارزهای دیجیتال است که دانستن آن برای علاقه‌مندان به این زمینه، ضروری است. سنگاپورر یکی از مناطق بزرگ جهان از لحاظ اقتصاد است. این منطقه به همراه چندین شهر و کشور دیگر، از ببرهای اقتصادی جهان به‌شمار می‌روند. حالا مقامات مالی این شهر، صرافی مشهوری همچون بایننس را در لیست هشدار سرمایه‌گذاران خود قرار داده‌اند. با ما همراه باشید تا امروز دلیل این اقدام جنجالی از طرف مقامات سنگاپور را بررسی کنیم.

صرافی دیجیتال بایننس

امروز، مشکلات قانونی بایننس، پیچیده‌تر از پیش شد. مقامات مالی شهر سنگاپور (MAS)، بانک مرکزی این شهر و تنظیم‌کنندگان ارشد مالی آن، Binance.com را در لیست هشدار سرمایه‌گذاران قرار دادند. این لیست شامل اسامی سازمان‌ها و شرکت‌هایی است که MAS آنها را تنظیم نکرده باشد.

Binance.com نیز در تاریخ ۰۲-سپتامبر در این لیست قرار گرفت. این لیست شامل افراد و نهادهای غیرقانونی است که ممکن است اشتباها تصور کنید که مجوز داشته و قانونی هستند. شما می‌توانید لیست مقامات مالی سنگاپور را در این سایت مشاهده کنید:

https://www.mas.gov.sg/investor-alert-list

وبسایت رسمی MAS نیز نوشت:

«لیست هشدار سرمایه‌گذاران، فهرستی از افراد غیرقانونی را به شما ارائه می‌دهد. این افراد براساس اطلاعات دریافتی MAS، کسانی هستند که ممکن است اشتباها گمان شود که از این مقامات مجوز گرفته و قانونی هستند. این لیست، کامل نیست و براساس چیزی است که MAS در زمان انتشار از آن آگاه بود.»

جمع بندی

صرافی دیجیتال بایننس، از صرافی‌های بسیار مهم است که دانستن اطلاعات آن برای علاقه‌مندان به جهان رمز ارزها بسیار ضروری است. این صرافی از صرافی‌های به‌نام است. البته اخیرا این صرافی نیز همچون دیگر صرافی‌ها با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده است.

مشکلاتی از قبیل آنکه در بسیاری از کشورها و مناطق، قانونی شناخته نمی‌شود. حالا نیز این صرافی در سنگاپور دچار همین مشکل شده است. مقامات مالی سنگاپور، این ارز را قانونی ندانسته و آن را در لیست هشدار سرمایه‌گذاران خود قرار داده‌اند. ما امروز این صرافی ارزهای دیجیتال و مشکل اخیر آن را بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما با تمام این تفاسیر، این صرافی باز هم به فعالیت خود ادامه خواهد داد؟

Comments (0)
Add Comment