برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس در سال ۲۰۲۱

برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس از موضوعات مهمی است که در مقاله امروز قصد داریم به آن بپردازیم و شما را با این توکن‌های برتر آشنا کنیم. زنجیره هوشمند بایننس از مهم‌ترین شبکه‌های دنیای ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌آید. این شبکه از توکن‌های بسیاری نیز برخوردار است. شاید شما هم مانند بسیاری از افراد ندانید که برترین توکن‌های این زنجیره کدام هستند و باید کدام را در الویت خرید خود قرار دهید. پس با ما همراه باشید تا امروز برترین توکن‌های این زنجیره را به شما معرفی کنیم.

برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس

زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) شبیه یک بیت کوین شبکه است. این زنجیره به توسعه‌دهندگان، اجازه ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزی (Dapps) را می‌دهد که به کاربران کمک می‌کنند تا دارایی‌های دیجیتال خود را با اجاره کم و ظرفیت بالا، نگهدارند. بایننس، یک پلتفرم عالی برای کاربران است تا از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز با قیمتی بسیار کم لذت ببرند. همچنین ما شاهد ۵۰,۰۰۰ عضو فعال روزانه در این پلتفرم بوده‌ایم و حد معامله نیز در آن روز به روز افزایش می‌یابد. چرا که برخی توکن‌ها در این پلتفرم وجود دارند که به توسعه‌دهندگان، اجازه راه‌اندازی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را می‌دهند. بدین‌ترتیب معامله متقابل نیز می‌تواند در این پلتفرم، با اعتماد کامل در میان کاربران انجام شود. به‌همین دلیل امروز قصد داریم برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس را به شما معرفی کنیم.

توکن بایننس کوین (BnB)

بایننس کوین (Binance Coin) یک توکن محبوب است که به انجام هر نوع معاملاتی با هر هزینه‌ای در صرافی ارز دیجیتال بایننس کمک می‌کند. بایننس کوین در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد. این کوین به‌عنوان تشویق کاربران خود، تخفیفات بسیاری را برای آن‌ها فراهم می‌کند. اما این تنها مورد استفاده از بایننس کوین نیست و موارد استفاده بسیاری از این کوین وجود دارد. شما می‌توانید از این کوین برای معامله در پلتفرم‌های ارز دیجیتال متفاوتی، استفاده کنید. بهترین راه برای خرید کوین Bnb نیز صرافی بایننس است. اگر هنوز در آن ثبت نام نکرده‌اید، می‌توانید از لینک زیر که شناسه ارجاع بایننس ماست استفاده کنید تا بتوانید از ۵۰% تخفیف قیمتی بهره‌مند شوید.

اگر نیز ساکن هندوستان هستید، می‌توانید از صرافی وزیر ایکس (Wazirx) برای خرید این کوین استفاده کنید.

توکن پنکیک سواپ (Cake)

پنکیک سواپ (Pancakeswap) نیز یک پلتفرم صرافی غیرمتمرکز در زنجیره هوشمند بایننس است. کاربران می‌توانند در این صرافی، با داشتن مالکیت کامل سرمایه‌های خود، معامله را آغاز کنند. این توکن، جایگزینی فوق‌العاده برای بیت کوین (Bitcoin) و اتریوم (Etherum) است؛ چرا که هزینه‌های کمتر و دسترسی بهتری به پلتفرم دارد.

هزینه‌های معامله نیز در این صرافی از بسیاری از دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز، کمتر است. پنکیک سواپ، یک پلتفرم کاملا امن است که در آن کاربران مالکیت کامل سرمایه‌های خود را دارند؛ این ویژگی را نیز در بسیاری از پلتفرم‌های دیگر نمی‌توان یافت. این پلتفرم همچنین بخت‌آزمایی جالبی را برای کاربران خود برگزار می‌کند. پس در این پلتفرم شما شانس بزرگی برای برنده شدن مبالغ زیاد پول را نیز خواهید داشت.

وان اینچ (۱inch)

توکن وان اینچ نیز یکی از برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس است. وان اینچ، یک پلتفرم صرافی غیرمتمرکز جدید است که کاربران می‌توانند با بهترین قیمت در آن به معامله بپردازند. این پلتفرم در سال ۲۰۲۰ به‌دلیل قابل اعتماد بودن و قیمت‌های عادلانه خود، به محبوبیت زیادی دست یافت. وان اینچ به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین مسیرهای معامله را نیز پیدا کنید.

توکن وان اینچ، عمدتا برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروتکل‌های دارندگان، استفاده می‌شود. آن‌ها هزینه‌های معامله بسیار معقولی را در پلتفرم خود داشته و این هزینه‌ها نیز برای هر معامله‌ای اعم از بزرگ و کوچک، ثابت هستند. پس برای تمام کاربران، کاملا منصفانه به‌نظر می‌آید.

توکن ریف فایننس (Reef)

ریف (Reef) یک پلتفرم مالی بوده که برای کاربران به‌وجود آمده است تا بتوانند به تمام اپلیکیشن‌های دیفای به‌صورت یک‌جا دسترسی داشته باشند. بدین‌صورت، کاربران می‌توانند بسیار راحت‌تر به اکوسیستم دیفای دسترسی داشته باشند. ریف به کاربران اجازه معامله، خرید، سرمایه‌گذاری و وام‌گیری را می‌دهد و کاربران می‌توانند به‌علاوه دارایی‌ها را در یک پلتفرم تنها، قرض بگیرند.

پلتفرم ریف، یک پلتفرم غیرکاستدی نیز است. پس می‌تواند از این نظر نیز مناسب باشد که کاربران کلیدهای خصوصی خود را به‌همراهشان داشته باشند. همچنین سیستمی بر مبنای هوش مصنوعی نیز در این پلتفرم وجود دارد که می‌تواند به مدیریت راحت‌تر دارایی‌های دیجیتال نسبت به دیگر پلتفرم‌ها، کمک کند.

توکن گراف (GRT)

توکن گراف (Graph) که یکی دیگر از برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس است نیز از دیگر شبکه‌ها کاملا متفاوت است. این شبکه همچون یک زیرساخت غیرمتمرکز، در بازار اصلی به کاربران ارائه می‌شود. کاربران بسیاری از توکن گراف استفاده می‌کنند تا امنیت اقتصادی خود را تضمین کنند و همچنین آن را برای کوئری‌های تأیید داده نیز به‌کار ببرند.

گراف یک شبکه ایمن است که کاربران می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای به آن اعتماد کنند. این توکن از طرف نمایندگان، سرپرستان و نمایه‌سازان قفل شده است تا بهترین خدمات و نمایه‌سازی را برای شبکه فراهم کند. در این پلتفرم، نمایه‌سازان می‌توانند هزینه کوئری و نمایه‌سازی را کسب کنند در حالی که سرپرستان نیز مقداری از آن پول را برای کوئری‌هایی که حل کرده‌اند، دریافت خواهند کرد.

جمع بندی

برترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس از موضوعات بسیار مهمی بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم و شما را با این توکن‌های برتر، آشنا نمودیم. زنجیره هوشمند بایننس تا کنون از برترین و مهم‌ترین زنجیره‌های ارز دیجیتل بوده است. در مقاله امروز نیز برترین پروژه‌های زنجیره هوشمند بایننس را به شما عزیزان معرفی نمودیم. کاربران ارزهای دیجیتال به‌راحتی می‌توانند در این پروژه‌ها، معامله کنند. تمام این توکن‌ها، کیفیت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند. به‌همین دلیل است که کاربر باید از میان آن‌ها، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند. به‌نظر شما کدام‌یک از این توکن‌ها از دیگر گزینه‌ها بهتر است؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/05/08/top-binance-smart-chain-tokens-of-

Comments (0)
Add Comment