سوزاندن هزینه‌ها در بایننس به‌زودی آغاز می‌شود

سوزاندن هزینه‌ها در بایننس حالا درحال راه‌اندازی است. زنجیره هوشمند بایننس حالا درحال آوردن مکانیسمی جدید به این شبکه است. این زنجیره قصد دارد مکانیسم سوزاندن هزینه‌ها را همچون شبکه اتریوم به این شبکه نیز بیاورد.

سوزاندن هزینه‌ها در بایننس

زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، طرحی جدید را منتشر کرده است. طرحی که این زنجیره منتشر کرد در حقیقت برای ارتقاء اکوسیستم BEP-95 است. این مکانیسم جدید، درست شبیه مکانیسم زنجیره ارز دیجیتال اتریوم عمل می‌کند. در شبکه اتریوم، هزینه‌های معاملات به‌صورت فوری سوزانده شده و از بین می‌رود. حالا زنجیره هوشمند بایننس هم در پی آوردن چنین مکانیسمی به شبکه خود است.

این پیشنهاد به معرض رأی‌گیری گذاشته شده است. حال اگر بیش از ۵۰% رأی‌ها را به‌دست آورد، این به‌روزرسانی در شبکه اجرا خواهد شد. تیم زنجیره هوشمند بایننس می‌گوید که مکانیسم مطرح‌شده این شبکه، به‌منظور بالا بردن سرعت روند سوزاندن توکن BNB است. این طرح همچنین برای غیرمتمرکز کردن هرچه بیشتر BSC نیز استفاده خواهد شد.

پیشنهاد مطرح‌شده همچنین می‌تواند ارزش کوین بایننس را در بلندمدت هم افزایش دهد. به‌همراه آن، می‌تواند موجب افزایش پاداش مبنی بر فیات تأییدکنندگان نیز بشود. زنجیره هوشمند بایننس در صفحه توییتر خود نیز در راستای سوزاندن هزینه‌ها در بایننس پست گذاشت:

«راهی جدید برای سوزاندن توکن BNB. این مکانیسم BEP-95، روند سوزاندن توکن BNB را سرعت می‌بخشد و توکن زنجیره هوشمند بایننس BSC را هم غیرمتمرکزتر می‌کند. از طریق این لینک می‌توانید محاسبه کنید که چقدر توکن BNB روزانه سوزانده خواهد شد: https://t.co/iv4kRHGA3k .

در همین زمان، بایننس نیز هر سه ماه یکبار، به سوزاندن توکن BNB ادامه خواهد داد. صرافی بایننس در تاریخ ۱۹ام اکتبر، سوزاندن توکن BNB را برای بار ۱۷ام انجام داد. طی این بار از سوزاندن، ۱,۳۳۵,۸۸۸ توکن BNB سوزانده شد. این تعداد ارزشی بیشتر از ۶۳۹ میلیون دلار داشت که تمام آن سوزانده شد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/22/binance-smart-chain-is-bringing-fee-burning-mechanism-like-ethereum/