Binance ، نسخه بتا خدمات پرداخت Binance Pay را راه اندازی کرد

صرافی ارز رمزنگاری Binance نسخه بتا از سرویس Binance Pay را برای پرداخت در پنج ارز رمزنگاری شده: BTC ، ETH ، BUSD ، BNB و SXP راه اندازی کرده است. این صرافی این خدمات پرداخت را به عنوان یک رقیب بالقوه برای PayPal می‌داند. Binance بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده در جهان از نظر حجم معاملات است و توکن این صرافی نیز Binance coin نام دارد. این صرافی همواره در حال رشد و ارائه‌ی خدمات جدیدتر در حوزه‌ی رمزارزهاست.

نسخه بتا این سرویس جمعه گذشته برای اهداف آزمایشی راه اندازی شد. اما اعلام رسمی نسخه بتا، در رویداد مجازی Binance Blockchain Week صورت گرفت. Binance Pay یک فناوری بدون معامله، امن و بدون مرز برای ساخت پرداخت‌های رمزنگاری است.

درباره Binance Pay

Binance Pay (بتا) به شما امکان می‌دهد در سراسر جهان با دوستان و خانواده خود و با استفاده از رمزارزها، پرداخت و دریافت پول الکترونیکی داشته باشید. این سرویس از پنج رمزارز پایه پشتیبانی می‌کند: BTC ، ETH ، BUSD ، BNB و توکن SXP. کاربران Binance Pay می‌توانند دارایی‌های رمزنگاری شده را با استفاده از کد QR از طریق برنامه از حساب خود منتقل کنند. طبق گفته ژائو، این سرویس به شما امکان پرداخت هزینه خرید با دارایی‌های رمزنگاری شده و انتقال پول در سراسر جهان را می‌دهد.

مدیر عامل Binance گفت که مبادله فقط به معاملات محدود نمی‌شود. وی معتقد است که پرداخت‌ها یکی از بارزترین گزینه‌ها برای استفاده از رمزارزهای پایه است، بنابراین قصد دارد تقاضا برای دارایی‌های دیجیتال را تحریک کند. Binance Pay به کاربران امکان پرداخت با رمزارزهای پایه را می‌دهد و فروشندگان، پول‌های ثابت با پشتوانه ارز فیات (در حال حاضر فقط یورو) دریافت می‌کنند. در این حالت، فروشندگان در معرض خطر نوسان ارز رمزنگاری نخواهند بود. به گفته ژائو، این سرویس در پاسخ به شرکت پرداخت PayPal توسعه یافته است که فرصتی را برای شهروندان آمریکایی برای خرید، فروش و ذخیره رمزارزهای پایه فراهم می‌کند. طبق گفته Nomics، از ابتدای ژانویه، حجم معاملات بیت کوین در PayPal  نزدیک به ۹۵۰ درصد افزایش یافته است. سرویس Binance Pay برای کاربران ثبت نام شده در دسترس است.

روند ایجاد یک حساب در سیستم، شامل گذراندن رویه‌های KYC است. کاربران همچنین به اکوسیستم صادر کننده کارت‌های نقدی بانکی که با دارایی‌های دیجیتال (SXP) مرتبط است، دسترسی دارند. نقل و انتقالات در این سیستم محدود به ۱۰،۰۰۰ دلار یا ۱۰ معامله در روز است.Binance ، پلتفرم معاملات Binance Pay را چند ماه پس از دسترسی شرکت پرداخت PayPal به Bitcoin ، Bitcoin Cash ، Ethereum و Litecoin به مشتریان ایالات متحده راه اندازی کرد. همچنین به یاد داشته باشید که این شرکت در ژوئیه سال ۲۰۲۰، ارز رمزنگاری Binance Swipe را خریداری کرد و بخشی از توکن‌های SXP را نیز دریافت کرد.

کاربران می‌توانند کیف پول Pay خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که در کیف پول، ارزهای دلخواه خود را خرج کند. در حال حاضر، تنها راه برای شارژ کردن کیف پول Binance Pay با انتقال وجوه از کیف پول Binance Spot در  Binanceاست. شایان ذکر است که کیف پول بایننس پی و کیف پول Binance در واقع یکسان هستند. به این معنی که وجوه ورودی یا خروجی در همان کیف پول در بازار منعکس می‌شود.

بایننس پی در مرحله بتا خود به محدودیت هزینه روزانه ۱۰۰۰ دلار و حداکثر ۱۰ معامله در ۲۴ ساعت محدود می‌شود. در مورد دریافت، محدودیت‌ها ۵۰۰۰ دلار و ۱۰ معامله برای مدت مشابه است.

مدیر این شرکت اضافه کرد که این آخرین ابتکار شرکت، باید تصویب ارز رمزنگاری را افزایش دهد زیرا تاجران تمایل بیشتری برای دریافت و پرداخت کالاهایی دارند که بلافاصله به ارز FIAT تبدیل شوند؛ همزمان، کاربران مستقیماً با رمزارزها هزینه را پرداخت می‌کنند، زیرا تبدیل پول برای هر دو طرف بدون مشکل خواهد بود. مطالب مرتبط را بخوانید.

Binance Light: برنامه Binance برای تازه کارها

جدا از اطلاعیه بایننس پی، Binance نسخه سبک‌تری از برنامه مبادلات را برای کاربران رمزنگاری جدیدتر که معامله‌گر فعال و حرفه‌ای نیستند اعلام کرد. همانطور که توسط ژائو بیان شد، به طور طبیعی، این برنامه گزینه‌های کمتری از exchange app دارد، اما ممکن است حتی سریع‌تر نیز کار کند. برخی از ویژگی‌هایی که نسخه light از آن پشتیبانی می‌کند، معاملات نظیر به نظیر، دروازه‌های FIAT و کانال‌های پرداخت است که باید بیش از ۹۰٪ پایگاه کاربری شرکت را برآورده کند. نسخه light برای iOS و Android موجود است و کاربران می‌توانند به راحتی به استفاده از آن روی بیاورند.

نحوه استفاده از Binance Pay

اگر قبلاً در Binance.com حساب کاربری دارید، راه‌اندازی بایننس پی (بتا) کاری ساده است. در غیر این صورت، قبل از اقدام به راه‌اندازی حساب بایننس پی (بتا) باید در Binance  ثبت نام کنید.

مرحله ۱: وارد برنامه Binance شوید، روی گزینه profile کلیک کنید و گزینه پرداخت را انتخاب کنید. توجه: اگر حساب مربوط به خود را راه اندازی نکرده‌اید و می‌خواهید پرداخت ارز را انجام دهید، لطفاً ابتدا کد QR پرداخت را با استفاده از اسکنر کد QR درون برنامه اسکن کنید. سپس برای تکمیل حساب Binance Pay (بتا) راه اندازی شده به شما راهنمایی می‌شود.

مرحله ۲: حساب بایننس پی را که با پذیرفتن شرایط استفاده تنظیم شده کامل کنید و Open را فشار دهید.

مرحله ۳: نام کاربری بایننس پی منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. لطفا توجه داشته باشید که پس از ایجاد نام مستعار خود، نمی‌توانید دیگر آن را تغییر دهید.

توجه: اگر قبلاً نام کاربری حساب Binance را تنظیم کرده‌اید، این برنامه نیز به طور خودکار از همان نام کاربری استفاده می‌کند.

مرحله ۴: پین/ رمز عبور بایننس پی خود را تنظیم کنید. پس از تنظیم نام کاربری خود، از شما خواسته می‌شود که یک پین شش رقمی تنظیم کنید. پس از ورود، ادامه را فشار دهید. لطفاً این پین را با کسی به اشتراک نگذارید.

مرحله ۵: کیف پول بایننس پی (بتا)، سفارش پرداخت ارز مورد نظر خود را دلخواه کنید. در هنگام راه اندازی کیف پول برنامه‌ی خود، می‌توانید لیست ارز خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که روش پرداخت ترجیحی شما در بالای صفحه باشد. به سادگی توکن‌ها را در لیست دلخواه خود که به ترتیب مرتب شده، بکشید و رها کنید. اگر موجودی کافی برای پرداخت نداشته باشید، با توجه به ترتیب تعیین شده از توکن‌های ذکر شده، کسر می‌شود.

مرحله ششم: کیف پول بایننس پی (بتا) را شارژ کنید. می‌توانید کیف پول Binance Pay (بتا) را از Spot Wallet خود شارژ کنید. روش دیگر این است که شما همیشه می‌توانید با مراجعه به بخش کیف پول پرداخت در برنامه Binance خود، کیف پول بایننس پی خود را شارژ کرده و وجوه خود را از کیف پول spot خود منتقل کنید. بیشتر بدانید.

نتیجه‌گیری

صرافی بایننس همواره از پیشتازان و ارائه‌دهندگان خدمات در زمینه رمزارزها بوده است. این صرافی با اهمیت به کاربران خود و ارائه‌ی بهترین خدمات به آن‌ها، خود را به بزرگترین صرافی جهان تبدیل کرده است. ممکن است سرویس بایننس پی، که این صرافی به تازگی ارائه کرده است، به زودی هم رده‌ی پی پال قرار بگیرد. همچنین توکن این صرافی یعنی Binance coin نیز از معتبرترین و محبوب‌ترین رمزارزها در بازار است. اگر به استفاده از تکنولوژی روز و همچنین رمزارزها علاقه‌مند هستید، بایننس پی یکی از بهترین گزینه‌ها برای پرداخت‌های شماست.