صرافی ارز دیجیتال Bit2Me موردتأیید بانک اسپانیا

صرافی ارز دیجیتال Bit2Me از صرافی‌های برتر است. این صرافی حالا به اولین صرافی ارز دیجیتالی تبدیل شده که موردتأیید بانک اسپانیاست. با ما همراه باشید تا این خبر را بررسی کنیم.

صرافی ارز دیجیتال Bit2Me

 بانک اسپانیا، صرافی دیجیتال Bit2Me را به‌عنوان اولین صرافی تبدیل ارز مجازی به فیات و ارائه‌دهنده خدمات ذخیره کیف پول الکترونیکی کاملا مجاز کشور ثبت کرده است.

این صرافی معتبر در همین باره به زبان اسپانیایی توئیتی منتشر می‌کند و می‌نویسد: «Bit2Me، اولین صرافی در جهان به‌شمار می‌رود که از سوی بانک اسپانیا (BancoDeEspana) به رسمیت شناخته شده است. این افتخار، نقطه عطف جدیدی برای بخش ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. همچنین این نقطه عطف به‌خوبی نشان‌دهنده پیشرفت ما و کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال نیز است.»

بلاگ این شرکت همچنین می‌گوید که تأیید این صرافی از سوی تنظیم‌کنندگان به معنای آن است که این صرافی با «الزامات و قوانین مسئولیت تجاری و حرفه‌ای مؤسسات اعتباری سازگاری دارد. همچنین این صرافی با تمام قوانین جلوگیری از پولشویی و امورمالی تروریستی نیز سازگار است و از آن‌ها پیروی می‌کند.»

صرافی ارز دیجیتال Bit2Me خدماتی را به مشتریانی از بیش از ۱۰۰ کشور از سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. رسانه برتر اسپانیا به نام «El Pais» نیز به این نکته اشاره کرد که مجوز گفته‌شده به مؤسسات اعتباری محلی اجازه خواهد داد تا خدمات خود را با این صرافی ادغام کنند. آن‌ها با ادغام این خدمات، دسترسی به بازار دارایی‌های دیجیتال را به مشتریان ارائه می‌دهند.»

صرافی Bit2Me، پاسخی اسپانیایی به تقاضای روبه‌رشد ارزهای دیجیتال در کشور است. حجم تراکنش این شرکت نیز در سال ۲۰۲۱ از مرز ۱,۱۰۰ میلیون یورو عبور کرد. در حال حاضر این شرکت ۱۶۰ کارمند و ۵۰۰,۰۰۰ کاربر دارد که ۲۰% از آن‌ها از خارج از اسپانیا هستند. این صرافی به‌علاوه برنامه‌هایی برای گسترش خود تا ایرلند و پرتغال دارد. مقر آن در کاستلون است و هفته گذشته نیز مقر دیگری را در مادرید افتتاح کردند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/18/bit2me-becomes-first-crypto-exchange-approved-by-bank-of-spain/

Comments (0)
Add Comment