رشد سه برابری Microstrategy پس از سرمایه گذاری روی بیت کوین

MicroStrategy از زمان اولین سرمایه گذاری بر روی بیت کوین در آگوست سال ۲۰۲۰ سهام شرکت آن‌ها را تقریباً سه برابر کرده است. MicroStrategy، اولین شرکت تجاری عمومی است که BTC را خریداری کرده است و تبدیل به یکی از چهره‌های اصلی شرکتی در زمینه خرید Bitcoin شده است. این شرکت بیش از ۲ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد.در تاریخ ۱۱ آگوست سال ۲۰۲۰، شرکت تجاری MicdStrategy در فهرست Nasdaq اعلام کرد که بخشی از ذخیره این شرکت را به بیت کوین اختصاص می‌دهد. سهام این شرکت از آن زمان تاکنون تقریباً ۳ برابر شده است.

سرمایه گذاری بر روی بیت کوین با اوراق قرضه

MicroStrategy پس از سرمایه گذاری اولیه خود در آگوست ۲۰۲۰، به تدریج میزان ذخیره BTC خود را افزایش داد. MicroStrategy دارای ۷۰۴۷۰ بیت کوین است. ارزش این بیت کوین‌ها در امروزه بیش از ۲ میلیارد دلار است و در حال حاضر قیمت BTC تقریباً ۲۹ هزار دلار است. میکرو استراتژی اعلام کرد که بیش از ۷۰ هزار بیت کوین با قیمت متوسط ۱۵،۹۶۴ دلار خریداری کرده است. در ماه‌های آگوست، سپتامبر و دسامبر، MicroStrategy چهار سرمایه گذاری بر روی رمزارز  BTC انجام داده است. در ۲۱ دسامبر، آن‌ها ۲۹ هزار BTC را با فروش ۶۵۰ میلیون دلار اوراق قرضه قابل تبدیل خریداری کردند. مطالب مرتبط را بخوانید.

و در آخر

 MicroStrategy یک شرکت هوش تجاری، نرم افزار موبایل و خدمات مبتنی بر سیستم‌های cloud است. این شرکت در سال ۱۹۸۹ توسط Michael J. Saylor و Sanju Bansal تاسیس شد.

شرکت MicroStrategy ، اولین شرکتی بود که وارد عرصه رمزارزها شد و نتیجه بسیار ارزنده‌ای نیز از این ریسک گرفته است. این شرکت چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد به زودی بیش از ۱ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کند و همچنین رمزارزهای دیگری نیز در صورت تایید، خریداری خواهند شد. چنانچه این شرکت جوان بتواند به این رشد ادامه دهد، به زودی به یکی از بزرگان این عرصه تبدیل خواهد شد. در حال حاضر این شرکت نزدیک به ۳۰۰/۱ کل بیت کوین موجود را خریداری کرده است. بیشتر بدانید.

Comments (0)
Add Comment