بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری همچنان در راه است

تحلیلگران بازار بیت کوین با وجود کاهش قیمت و خطرات احتمالی در این بازار همچنان بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری در راه است. تحلیلگران بازار بر این باورند که بیت کوین همچنان از پتانسیل کافی برای رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار در روند صعودی فعلی برخوردار است. افزایش نوسانات و بی اعتمادی هایی که در چند هفته گذشته در بازار مشاهده شده است تاثیری بر ادامه روند صعودی ندارد.

در طول این مدت هیجانات کاذب ای را در بازار مشاهده کردیم هیجاناتی مانند افزایش ناگهانی قیمت دوج کوین. چنین افزایش هایی نشانه هایی از هشدار در روند صعودی هستند. روند صعودی در بازار آرام گرفته است و احتمال اصلاح قیمت ها وجود دارد. از نظر برخی از سرمایه گذاران که در چنین شرایطی بخشی از دارایی خود را از بازار خارج کرده و در بازارهای دیگر سرمایه گذاری کنند. در واقع کسانی که چندان علاقه ای به حضور در روندهای نزولی و نوسانات بالا ندارند خروج از بازار بهترین گزینه است.

زیرساخت ها بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری را به همراه دارند

 اما تحلیلگران به پشتوانه زیرساخت های قدرتمند بیت کوین همچنان به ادامه روند صعودی اعتماد دارند.

در سال جاری تعدادی از آلت کوین ها عملکرد بهتری از بیت کوین نشان دادند. اما با این وجود بیت کوین همچنان رمز ارز برتر بازار است. بسیاری از آلت کوین ها نتوانستند به اندازه بیت کوین رشد داشته باشند. بنابراین بهتر است بیت کوین های خود را نگهداری کنید.

 در آخر

بیت کوین در هفته های گذشته موفق به ادامه روند صعودی نشده است. با این وجود بسیاری از تحلیلگران همچنان به ادامه روند صعودی امیدوارند. آنها بر این باورند که بیت کوین از پتانسیل کافی برای رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار در سال جاری برخوردار است.

 نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا همچنان به نگهداری بیتکوین ادامه می دهید یا برای خروج از بازار اقدام خواهیم کرد؟ 

 در رمزارز ماکت منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-still-on-track-to-100k-despite-growing-risks-says-strategic-investor-lyn-alden

Comments (0)
Add Comment