دعوت به خرید بیت کوین از سوی «مایکل سیلور» به کشورهای در دست توسعه

دعوت به خرید بیت کوین از خبرهای جنجالی از سوی «مایکل سیلور» است که قصد داریم در مقاله امروز آن را بررسی کنیم. «مایکل سیلور» از نام‌های بزرگ جهان در زمینه ارزهای دیجیتال است. او اخیرا اعلام کرده است که ارز دیجیتال بیت کوین، همان ارزی است که از شما یک پادشاه تمام عیار می‌سازد. وی بدین ترتیب، کشورهای در دست توسعه را به خرید بیت کوین و صدور ارزهایی با پشتوانه بیت کوین، دعوت کرده است. با ما همراه باشید تا جزئیات گفته‌های «مایکل سیلور» را بررسی کنیم.

دعوت به خرید بیت کوین

«مایکل سیلور» مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی، اخیرا پیشنهاد جالبی را مطرح کرده است. او پیشنهاد داده است که کشورهای در حال توسعه، حتما ارز دیجیتال بیت کوین را خریداری کنند. «سیلور» همچنین از این کشورها خواسته است که ارزهایی با پشتوانه بیت کوین را راه‌اندازی کنند تا اقتصاد خود را تقویت کرده و بهبود بخشند.

این مدیر عامل موفق اخیرا ویدیویی را در توییتر خود به اشتراک گذاشته است. او در این ویدیو، به دولت‌های نیجریه و زیمبابوه توصیه می‌کند که در اولین ارز دیجیتال جهان، سرمایه‌گذاری کنند. او در این توییت با عنوان «بیت کوین، سلطان‌ساز است» دعوت به خرید بیت کوین را انجام داده است.

طبق گفته وی، اگر این کشورها ۲ تا ۳ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کنند، تمام مشکلات مربوط به ضعف ارزهای ملی آنان را حل کرده، به گشنگی و فقر پایان خواهد داد و زندگی خوبی را برای شهروندان این کشورها فراهم خواهد کرد.

«سیلور» گفته است:

«رهبران این کشورها برای بهبود زندگی در نیجریه یا زیمبابوه، باید ارز دیجیتال بیت کوین را به ارزش ۲ یا حتی ۳ میلیارد دلار، خریداری کنند. پس از آن، شهروندان این کشورها دیگر از گرسنگی نخواهند مرد و زندگی خوبی را تجربه می‌کنند.»

دعوت کشورهای نیجریه و زیمبابوه به خرید بیت کوین

«سیلور» همچنین پیشنهاد داده است که اگر ترکیه نیز ۵ میلیارد دلار بیت کوین بخرد و آن را تا پنج سال ذخیره کند، این کشور نیز به نرخ معامله لیر ترکیه قدرت چشمگیری می‌بخشد. وی همیشه از ذخیره بلندمدت ارز دیجیتال بیت کوین، طرفداری کرده است.

او در ماه می نیز بیان کرد که حتی «یک توکن از توکن‌های ‘ساتوشی’» را نیز نفروخته است. «ساتوشی ناکاموتو» در حقیقت سازنده اصلی بیت کوین است. شرکت میکرواستراتژی همچنان به خرید بیت کوین ادامه می‌دهد و تاکنون بیش از ۱۰۸,۰۰۰ بیت کوین دارد. به همین دلیل نیز مدام دیگران را دعوت به خرید بیت کوین می‌کند.

کشور ال سالوادور، پس از آنکه دولت این کشور ۴۰۰ بیت کوین را خریداری نمود، نمونه‌ای از تولید بیت کوین به‌عنوان ارز قانونی کشور را در تاریخ ۷ام سپتامبر به وجود آورد. به همین دلیل نیز ارزش آن را دارد که حداقل در رابطه با صدور ارزهای ملی با پشتوانه بیت کوین و یا تبدیل بیت کوین به پول قانونی، فکر کنیم.

با این حال، بسیاری از کشورها، راه‌اندازی ارزهای بانک مرکزی دیجیتال را گزینه مناسب‌تری در نظر می‌گیرند. تنظیم‌کنندگان قانون می‌ترسند که ارزهای دیجیتال خصوصی بتوانند آنقدر در زندگی روزمره و تجارت الکترونیک جای خود را باز کنند که مردم دیگر به ارزهای فیات، هیچ نیازی نداشته باشند.

«مایکل سیلور» همچنین پیش‌تر ارز دیجیتال بیت کوین را با دارایی‌های دیجیتالی مقایسه کرد و بیان نمود که سرمایه‌گذاری در اولین ارز دیجیتال، حتی از سرمایه‌گذاری در طلا نیز جذاب‌تر است.

جمع‌بندی

دعوت به خرید بیت کوین از سوی شخصیت‌های برجسته آمریکا از مهم‌ترین اخبار اخیر است که در مقاله امروز به آن پرداختیم. اخیرا «مایکل سیلور» مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی که از شرکت‌های بزرگ در این زمینه است، کشورهای در حال توسعه را به خرید بیت کوین و تبدیل آن به ارز قانونی کشور خود، تشویق کرده است. وی از کشورهایی همچون نیجریه و زیمبابوه خواسته است که حتما این پیشنهاد را در نظر بگیرند تا بتوانند کشور خود را از فقر و گرسنگی نجات دهند. در مقاله امروز تمام دلایل صحبت‌های «سیلور» و جزئیات آن را بررسی کردیم. شما صحبت‌های او را چطور ارزیابی می‌کنید؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/19/michael-saylor-says-bitcoin-is-king-maker-invites-developing-countries-to-buy-btc-and-issue-bitcoin-backed-currencies/

Comments (0)
Add Comment