ATMهای بیت کوین در حال راه‌اندازی و اجرا قرار گرفته‌اند

ATMهای بیت کوین حالا در سرتاسر ایالات متحده دیده می‌شوند. خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده است که شرکت والمارت، ATMهای ارز دیجیتال بیت کوین را ارائه داده است. این ATMها حالا در بیش از ۲۰۰ مکان در سرتاسر ایالات متحده، دیده می‌شوند.

ATMهای بیت کوین

والمارت حال به لطف شرکت‌های “کوین استار” (Coinstar) و “کوین می” (Coinme)، بیش از ۲۰۰ باجه بیت کوین در فروشگاه‌های آمریکایی خود دارد. خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که شرکت والمارت، ATMهای بیت کوین را در چندین فروشگاه خرده‌فروشی خود در ایالات متحده، قرار داده است. این طرح، شامل ۲۰۰ باجه بیت کوین در فروشگاه‌های والمارت می‌شود.

این باجه‌ها، نتیجه آزمایش مشترک شرکت‌های کوین استار و کوین می با والمارت هستند. کوین استار، یک شرکت سازنده ATM بیت کوین و کوین می یک پلتفرم صرافی بیت کوین است. کوین استار و کوین می در تلاش هستند تا این ابتکارعمل را در یک مقیاس بسیار بزرگتر نیز اجرا کنند. آن‌ها برنامه دارند که بیت کوین را در بیش از ۸,۰۰۰ باجه در سرتاسر این کشور ارائه دهند. البته برای استفاده از این خدمات، کاربران باید یک حساب کوین می بسازند و از پروسه احراز هویت KYC نیز عبور کنند.

مشتریان شرکت والمارت چه دسترسی‌هایی خواهند داشت؟

مشتریان شرکت والمارت حالا می‌توانند پول نقدی را وارد این دستگاه‌های ATM کرده و به‌ازای مبلغ پرداختی خود، کوپن‌های حاوی بیت کوینی را دریافت کنند.

ATMهای بیت کوین یکی از روش‌های گران‌قیمت‌تر به‌دست آوردن بیت کوین است. چراکه این روش از هزینه‌های بالایی برخوردار است. این باجه‌ها یک هزینه ۴ درصدی برای بیت کوین و یک هزینه ۷ درصدی برای معاملات نقدی، از شما دریافت می‌کنند.

شرکت والمارت، ادغام کردن ارزهای دیجیتال را با مدل تجاری خود، در گذشته موردبحث قرار داده است. اگرچه این شرکت هنوز هم پرداخت‌های مستقیم ارز دیجیتال را ارائه نمی‌دهد. والمارت، خبر از جای خالی موقعیتی شغلی در زمینه ارزهای دیجیتال را منتشر کرده است. این جای خالی شامل یک مدیر محصولات ارز دیجیتال است. این شرکت همچنین در سال ۲۰۱۹، درخواستی را برای یک هواپیما بر مبنای بلاک چین نیز ثبت نموده است. با وجود این، همچنان هیچ خبر جدیدی از آن زمان دررابطه با این قضیه، منتشر نشده است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/22/bloomberg-report-walmart-has-introduced-bitcoin-atms-in-over-200-locations-across-u-s/

Comments (0)
Add Comment