صندوق بیت کوین والکری آغاز به کار کرد

صندوق بیت کوین والکری، دومین صندوق قابل معامله ارز دیجیتال بیت کوین است. این صندوق حالا آغاز بکار کرده است. کار این صندوق، در بازار بورس نزدک، آغاز شده است.

صندوق بیت کوین والکری

یکی از صندوق‌های قابل معامله فیوچرز یا همان ETF بیت کوین از شرکت سرمایه‌گذاری‌های والکری بود. این صندوق حالا در بازار بورس نزدک (Nasdaq) و تحت تیکر BTF آغاز به کار کرده است. معاملات در این صندوق بیت کوین، از قیمت ۲۵.۵ دلار آغاز شد. این صندوق قابل معامله ارز دیجیتال بیت کوین، ارزش را از فیوچرز بیت کوین صرافی تجاری شیکاگو (CME) پیگیری می‌کند.

تحلیل‌گر خبرگزاری بلومبرگ «اریک بالچوناس» نیز اشاره کرد که در پنج دقیقه اول پس از راه‌اندازی این صندوق معامله، به‌نتیجه شگفت‌انگیز دست یافتیم. فقط در همین پنج دقیقه، حجم معاملاتی این صندوق معامله بیت کوین به‌مبلغ ۱۰ میلیون دلار رسید. این مبلغ برای صندوق قابل معامله بیت کوین پروشیرز (Proshares) مقدار ۳۰ میلیون دلار بوده است. این تحلیل‌گر برجسته در صفحه توییتر خود نوشت:

«صندوق قابل معامله بیت کوین حالا درحال اجراست. این صندوق در ۵ دقیقه اولیه، به‌صورت کاملا سالم و صحیح، ۱۰ میلیون دلار معامله داشته است. این در حالی است که صندوق BITO مبلغ ۳۰ میلیون دلار معامله را در چنین شرایطی داشته است. اگر شما هم صندوق بیت کوین والکری بودید، قطعا از چنین انتشاری خوشحال می‌شدید. البته سخت است که چنین چیزی را حفظ کنیم.»

لینک این توییت: https://t.co/03b3PCEsTx

جمع‌بندی

صندوق بیت کوین والکری و راه‌اندازی آن خبر مهمی بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم. این صندوق، دومین صندوق قابل معامله بیت کوین به‌شمار می‌رود. به‌نظر می‌آید که این صندوق توانسته است موفقیت خوبی را در چند دقیقه اول راه‌اندازی خود به‌دست آورد. نظر شما در رابطه با صندوق معامله والکری چیست؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/22/second-bitcoin-etf-valkyrie-bitcoin-strategy-etf-btf-started-trading-on-nasdaq/

Comments (0)
Add Comment