چک حقوقی بیت کوین برای شهردار نیویورک صادر می‌شود

چک حقوقی بیت کوین به شهردار نیویورک داده خواهد شد. شهردار منتخب جدید شهر نیویورک «اریک آدامز» سه چک حقوقی اولیه خود را به صورت بیت کوین دریافت خواهد کرد.

چک حقوقی بیت کوین

«اریک آدامز» دموکرات، پیش‌تر در همین هفته به‌عنوان ۱۱۰امین شهردار نیویورک سیتی انتخاب شد. وی اعلام کرده است که سه چک حقوقی اولیه خود را به‌صورت BTC خواهد گرفت. وی در صفحه توییتر خود نیز نوشت:

«ما در شهر نیویورک همیشه قدم‌های بزرگی برمی‌داریم. پس من نیز حالا قرار است زمانی که رئیس جمهور شوم، سه چک حقوقی اولیه خود را به‌صورت بیت کوین دریافت کنم. شهر نیویورک در حال تبدیل شدن به مرکز صنعت ارز دیجیتال و دیگر صنایع نوآورانه با رشد سریع است.»

«آدامز» کمی پس از انتخابات در مصاحبه‌ای با خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) وعده داد که نیویورک را به شهری تبدیل کند که دوست‌دار ارزهای دیجیتال باشد. او گفت که شهر میامی عملکرد خوبی با میامی کوین (Miamicoin) دارد. پس حتما نظارت‌های لازم را به‌کار می‌گیریم تا در صورت امکان، چنین وعده‌ای را تحقق بخشیم.»

شهردار جدید شهر نیویورک در مصاحبه پس از انتخابات خود با بلومبرگ، متعهد شد که این شهر را به شهری ارز دیجیتال پسند تبدیل کند. چک حقوقی بیت کوین وی، شاید مهر تأییدی بر همین وعده باشد. البته این به معنای ارزیابی مجدد موانع ورود به این عرصه و همچنین قوانین سخت برای کسب‌وکارهایی باشد که کماکان در نیویورک سیتی، کار می‌کنند.

او بیان کرده است که در حال نظارت بر هرآنچه بوده که مانع رشد ارزهای دیجیتال و بیت کوین در شهر نیویورک است. «آدامز» همچنین به بلومبرگ بیان کرد که او به‌دنبال آن بوده است که رقابت دوستانه‌ای میان خود و شهردار میامی در رابطه با قوانین ارز دیجیتال پسند، به وجود آورد.

او گفت که کارمندان وی در حال تحقیق و بررسی احتمال اجرای پروتکل سیتی کوین (CityCoins) در شهر نیویورک هستند. «سوارز» نیز در شهر میامی در رابطه با میامی کوین کاملا مطمئن است و باور دارد که این کوین در سال بعد، حدود ۶۰ میلیون دلار برای شهر آن‌ها به ارمغان خواهد آورد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/05/newly-elected-new-yorks-mayor-eric-adams-will-take-his-first-paychecks-in-bitcoin/

Comments (0)
Add Comment