استخراج بیت کوین ال سالوادور و اولین نتایج آن را از دست ندهید

استخراج بیت کوین ال سالوادور از جدیدترین اخبار رمز ارزهاست که دانستن آن برای علاقه‌مندان به این زمینه ضروری است و قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. اخیرا رئیس جمهور بیت کوین دوست ال سالوادور «نایب بوکله» اقدامات جالبی را در رابطه با آن انجام داده است. جالب‌ترین اقدام اخیر وی استفاده از انرژی زمین‌گرمایی آتش‌فشان‌های این کشور برای استخراج بیت کوین است. این خبر توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند و عده بسیاری در انتظار دیدن نتایج اقدامات «بوکله» هستند. حالا این رئیس جمهور مبتکر، اولین نتایج استخراج بیت کوین خود را به‌اشتراک گذاشت. با ما همراه باشید تا این خبر را با جزئیات کامل بررسی کنیم.

استخراج بیت کوین ال سالوادور

طبق گفته‌های رئیس جمهور ال سالوادور «نایب بوکله»، این کشور به‌طور رسمی شروع به استفاده از آتش‌فشان‌های خود برای استخراج بیت کوین کرده است. بر اساس صحبت‌های وی، جالب است بدانید که تاکنون ۰.۰۰۵۹ بیت کوین با ارزش ۲۶۰ دلار به‌همین ترتیب استخراج شده است.

وی تصویری از این ماجرا را نیز در صفحه توییتر خود به‌اشتراک گذاشت. او همچنین در توییتی گفت: «ما هنوز در حال آزمایش و نصب تجهیزات خود هستیم. اما باید گفت که این رسما اولین استخراج بیت کوین از یک آتش‌فشان است.» به‌همین ترتیب نیز او فعلا تجزیه و تحلیلی از سودها و پاداش‌های بدست آمده از این استخراج را به علاقه‌مندان آن ارائه می‌دهد.

در حال حاضر، ارز دیجیتال بیت کوین با استفاده از انرژی زمین‌گرمایی تولیدشده توسط آتش‌فشان‌های این منطقه، استخراج می‌شود. این کشور به انرژی زمین‌گرمایی خود وابستگی بسیاری داشته و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این انرژی در جهان است.

این نیز پس از آن آمد که «بوکله» ویدیویی را در ۲۸ سپتامبر توییت کرد. این ویدیو نشان‌دهنده تحویل و نصب دکل‌های استخراج بیت کوین در یک تأسیسات بزرگ در ال سالوادور بود. در این ویدیو، شما می‌توانید نصب و اتصال ماینرهای ASIC را مشاهده کنید.

جمع بندی

استخراج بیت کوین ال سالوادور از مهم‌ترین و پربحث‌ترین اخبار اخیر است که دانستن اطلاعات مربوط به آن برای علاقه‌مندان این زمینه ضروری است و در مقاله امروز نیز به آن پرداختیم. «نایب بوکله» اخیرا نتایج اولین استخراج بیت کوین با استفاده از نیروی زمین‌گرمایی آتش‌فشان‌های کشور خود را به‌اشتراک گذاشت. اگرچه که آن‌ها همچنان در حال آزمایش این ایده هستند، اما به نتایج موفقیت‌آمیزی دست یافته‌اند که آینده چنین تصمیمی را درخشان می‌کند. ما امروز این خبر را با جزئیات کامل برای شما بررسی کردیم.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/01/president-nayib-bukele-shares-first-results-of-mining-bitcoin-with-volcanos/

Comments (0)
Add Comment