تأیید ارز دیجیتال بیت کوین از طرف بانک‌های بزرگ و صعود این ارز دیجیتال

تأیید ارز دیجیتال بیت کوین از موضوعات جنجالی اخیر است که در مقاله امروز قصد داریم به آن بپردازیم و مهم‌ترین نکات آن را با شما در میان بگذاریم. «مایکل سیلور» یکی از شناخته‌شده‌ترین اشخاص در زمینه ارزهای دیجیتال است. وی رئیس شرکت میکرواستراتژی بوده که حالا یکی از بزرگترین شرکت‌های ارزهای دیجیتال به‌حساب می‌آید. حالا این فرد برجسته گفته است که تأیید ضمنی ارز بیت کوین از سوی بانک‌های بزرگ و همچنین تنظیم‌کنندگان قانون، سقوط طلا و صعود ارز دیجیتال بیت کوین را آسان کرده است. با ما همراه باشید تا امروز این خبر مهم را بررسی کنیم.

تأیید ارز دیجیتال بیت کوین

بر اساس گزارش منتشرشده از «Market Insider»، تحقیقات «جی پی مورگان» (JP Morgan) بیانگر آن است که سرمایه‌گذاران سازمانی، بیت کوین را به‌عنوان مانعی مؤثرتر از طلا در برابر تورم در نظر می‌گیرند. نظرات «مایکل سیلور» مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی (Microstrategy) نیز دقیقا پس از این گفته «جی پی مورگان» منتشر شد. «جی پی مورگان» تأکید داشت که درحال حاضر، عمده سرمایه‌گذاران به بیت کوین به‌عنوان مانع مؤثرتری نسبت به طلا در برابر تورم، نگاه می‌کنند و این ارز دیجیتال را نسبت به طلا، ترجیح می‌دهند.

وی گفته است:

«تأیید ضمنی بیت کوین از سوی بانک‌های بزرگ و همچنین تنظیم‌کنندگان قانون، سقوط طلا و همچنین صعود بیت کوین را سهولت می‌بخشد. بیت کوین هم برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروش و هم برای سرمایه‌گذاران سازمانی، مکان امن‌تری برای ذخیره دارایی‌های آن‌ها به‌حساب می‌آید.»

«جی پی مورگان» نیز در پی تأیید ارز دیجیتال بیت کوین می‌نویسد

«ظهور مجدد نگرانی‌ها در رابطه با تورم در میان سرمایه‌گذاران، علاقه به استفاده از بیت کوین را به‌عنوان مانعی در برابر تورم، مجددا به وجود آورده است. به‌نظر می‌آید که سرمایه‌گذاران سازمانی درحال بازگشت دوباره به سمت بیت کوین هستند. این شاید بدان دلیل باشد که آن‌ها این ارز دیجیتال را مانعی بهتر نسبت به طلا در برابر تورم می‌بینند.» این بانک، دو عامل دیگر را در هدایت تمایلات سرمایه‌گذاران سازمانی برجسته کرد:

«ضمانت‌های اخیر سیاست‌گذاران آمریکایی نیز نسبت به آنکه هیچ قصدی مبنی بر پیروی از اقدامات چین برای ممنوع کردن استفاده یا استخراج ارزهای دیجیتال ندارند نیز از عوامل مؤثر در تمایلات افزایش‌یافته افراد به این ارز دیجیتال است.

دیگر عامل نیز افزایش اخیر شبکه لایتنینگ (Lightning Network) و راهکار‌های پرداختی دومین لایه‌ای آن است که به اتخاذ بیت کوین ال سالوادور کمک بزرگی کرده است.»

برخلاف دیگر تحلیل‌گران، «جی پی مورگان» اشاره‌ای به احتمال تصویب صندوق‌های سرمایه‌گذاری (ETF) بیت کوین به‌عنوان عنصر اصلی افزایش قیمت بیت کوین و علاقه سرمایه‌گذاران نکرده است. با این تفاسیر، امکان بالا رفتن بیشتر قیمت این ارز دیجیتال همچنان وجود دارد.

جمع‌بندی

تأیید ارز دیجیتال بیت کوین از اخبار پربحث اخیر بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم و مهم‌ترین نکات در رابطه با آن را بررسی کردیم. بیت کوین اخیرا شاهد افزایش قیمت و همچنین افزایش تمایلات سرمایه‌گذاران نسبت به خود، بوده است. «جی پی مورگان» و «مایکل سیلور» از اشخاص بزرگ ارزهای دیجیتال بودند که اخیرا درباره این افزایش چشمگیر و دلایل آن صحبت کردند. آن‌ها باور دارند که سرمایه‌گذاران حالا به بیت کوین بیشتر از طلا اعتماد دارند و آن را مانعی موثرتر در برابر تورم نسبت به طلا می‌دانند. به‌همین دلیل نیز به سمت آن روی آورده‌اند. ما امروز همه عوامل مؤثر بر افزایش قیمت و سود اخیر این ارز دیجیتال را بررسی کردیم. شما فکر می‌کنید که دلیل اصلی افزایش قیمت بیت کوین چه می‌تواند باشد؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/08/michael-saylor-the-implicit-endorsement-of-bitcoin-by-major-banks-and-regulators-is-going-to-accelerate-the-collapse-of-gold-and-the-rise-of-bitcoin/

Comments (0)
Add Comment