چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین و احتمال تصویب آن

چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین از مهم‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. ارز دیجیتال بیت کوین تاکنون چندین صندوق سرمایه‌گذاری داشته است. حالا نیز خبررسانی بلومبرگ معتقد است که کمیسیون بورس و معاملات آمریکا ممکن است چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری این ارز را برای اولین بار و تا پایان ماه اکتبر، تصویب کند. اگر شما نیز مشتاق هستید که این خبر مهم را بدانید، با ما همراه باشید تا جزئیات مهم آن را بررسی کنیم.

چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین

بر اساس گزارش خبررسانی معتبر بلومبرگ (Bloomberg) کمیسیون بورس و معاملات آمریکا (SEC) ممکن است چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری آتی (ETF) این ارز دیجیتال را تا آخر ماه اکتر، تصویب کند.

مقاله‌ای که اخیرا از سوی خبررسانی بلومبرگ منتشر شد به خوانندگان یادآوری کرد که روز موعود نزدیک است. روزی که کمیسیون بورس و معاملات آمریکا با سرپرستی «گری گنسلر» باید سرنوشت درخواست صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین را روشن کند.

تمام درخواست‌ها نیز به شکل موردنظر این کمیسیون، تنظیم شده‌اند. رئیس کمیسیون SEC «گنسلر» در همین سال اعلام کرد که درخواست صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین باید به چه شکل ثبت شود. وی گفت این درخواست باید به‌گونه‌ای سازگار با حکم ۱۹۴۰ شرکت سرمایه‌گذاری تنظیم شود تا امنیت سرمایه‌گذاران را به‌خوبی حفظ کند.

بسیاری از صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین آینده با پیروی از آن حکم، ثبت شده‌اند. در میان آن‌ها نیز اسناد ثبت‌شده شرکت‌هایی همچون: گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) «مایک نووگراتز»، اینوسکو (Invesco)، VanEck و غیره دیده می‌شود. باید دید که آیا چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین نیز به این جمع اضافه خواهد شد یا خیر؟

در حقیقت، خبرگزاری بلومبرگ معتقد است که تا آخر ماه، احتمال تصویب چهارمین ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و معاملات آمریکا وجود دارد. این خبرگزاری در صفحه توییتر خود نوشت:

«چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری آتی بیت کوین ممکن است تا چند هفته دیگر، برای اولین بار تصویب شود.»

مقاله این خبرگزاری نیز می‌گوید: «پس از سال‌ها انتظار برای صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین آمریکا، ممکن است جامعه ارزهای دیجیتال سرانجام در عرض چند هفته به چهار عدد از این صندوق‌ها برسد.»

همچنین باید گفت که انتظار می‌رود این صندوق‌ها در اواخر ماه اکتبر، تصویب شوند. بلومبرگ نوشته است که این تاریخ می‌تواند ۱۸ اکتبر، ۱۹ اکتبر، ۲۵ اکتبر و یا ۱ام ماه بعدی باشد. بیشترین احتمال تصویب نیز بر طبق مقاله بلومبرگ، به صندوق گلکسی دیجیتال با احتمال ۵۰-۱ و همچنین صندوق VanEck با احتمال ۲۰-۱ تعلق دارد.

جمع‌بندی

چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین از مهم‌ترین صندوق‌ها و اخبار دنیای ارزهای دیجیتال است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و جزئیات آن را با شما در میان گذاشتیم. صندوق سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال بیت کوین، یکی از مهم‌ترین صندوق‌ها در این زمینه به‌شمار می‌رود که شرکت‌های بسیاری برای راه‌اندازی آن، درخواست داده‌اند. این درخواست‌ها نیز مستقیما زیرنظر کمیسیون بورس و معاملات آمریکاست. روزی مردم این کشور در انتظار اولین صندوق این ارز دیجیتال بودند و حالا احتمال آن وجود دارد که چهارمین صندوق آن را نیز داشته باشند. ما امروز این صندوق مهم و احتمال تصویب چهارمین مورد از آن را با جزئیات کامل بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما امکان تصویب چهارمین صندوق بیت کوین، وجود دارد؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/08/bloomberg-believes-securities-and-exchange-commission-sec-may-approve-four-bitcoin-etfs-for-the-first-time-by-the-end-of-october/

Comments (0)
Add Comment