سیگنال بیت کوین از نزدیک شدن به اوج محلی خبر می دهد

ماینرهای بیت کوین بیش از هر زمان دیگری وارد بازار فروش دارایی های خود شده اند. این حجم از فروش از سوی ماینر ها از سال ۲۰۱۹ بی سابقه بوده است. در آن زمان قیمت این ارز ۱۴ هزار دلار بود. بهتر است سیگنال بیت کوین را زیر نظر بگیرید.

 بر اساس اطلاعات به دست آمده از CryptoQuant ماینرها حجم زیادی از بیت کوین های خود را به فروش رسانده اند. تاریخ نشان داده است که این فشار فروش از سوی ماینرها به معنای رسیدن به اوج در شرایط فعلی و اصلاح شدید و طولانی قیمت ها خواهد بود.

خرید و فروش بیت کوین

 چرا ماینرها بیت کوین را می فروشند؟

در ماه می سال ۲۰۲۰ تحلیل گری به نام ویلی وو (willy Woo) اینگونه گفت که پس از نصف شدن پاداش استخراج هر بلاک باید دو نوع فشار ناشی از فروش در بازار ایجاد شود.

 او در ادامه اعلام کرد که ماینر ها و دیگر بازارهای رمزارز کارمزدی که به دست آورده اند را در قالب دارایی رمزارز به فروش می رسانند. او در ادامه به این نکته اشاره کرد که تنها دو فشار فروش در بازار دیده می شود. ماینرهایی که منبع اصلی را ضعیف می کنند و دارایی خود را می فروشند. دومین فشار نیز از سوی بازارهایی اعمال می شود که زیر بار فشار مالیات هستند.

علاوه بر این در بازه زمانی کوتاه مدت ماینر ها به نقش خود به عنوان عامل فشار ادامه می دهند. بر اساس اطلاعات به شدت آمده شاخز جایگاه ماینر ها یا MPI در روزهای گذشته به شدت افزایش داشته است.

فروش ماینرها

 در تاریخ ۱۰ جولای این شاخص به سطحی رسید که پیش از این در سال ۲۰۱۹ مشاهده شده بود. درآن زمان قیمت به سرعت از ۱۴ هزار دلار کاهش پیدا کرد. کی یونگ جو (Ki Young Jo) در این باره می گوید. شواهد نشان می دهد که قیمت در نقطه اوج محلی ایستاده است. آنها از دسامبر گذشته در بازار فروش حضور داشته اند اما به دلیل قدرت خرید بالای وسسات مالی اصلاحات به وجود آمده بسیار ناچیز بود.

کی در ادامه گفت اصلاح قیمت ها باید کوتاه مدت باشد. این امکان وجود دارد که خریداران آمریکایی برای خرید بیت کوین وارد عمل شوند و فشار ناشی از فروش را خنثی کنند. این نظریه در روندی که به وسیله بیت کوین طی شده ثابت شده است.

آینده چه در مشت خود دارد؟

برخی از معامله گران می گویند که احتمال اصلاح قیمت ها وجود دارد. ادوارد مورا (Edward Morra) معامله گر است و می گوید که سناریوی احتمالی برای بیت کوین کاهش قیمت این ارز در اصلاح کوتاه مدت است که قیمت را به ۳۶ هزار دلار می رساند.

به اعتقاد او احتمال ریزش بیت کوین از ۳۶ هزار دلار بسیار پایین است. فیلیپ سوئیفت (Philip Swift) نیز در این باره می گوید که اگر چه احتمال کاهش ۳۰ درصدی بیت کوین درو از انتظار است. اما ممکن است میزان علاقه خریداران به این بازار کاهش پیدا کند. این امر می تواند به کند شدن روند صعودی ختم شود.

 خرید و فروش بیت کوین را از همین امروز آغاز کنید. قیمت بیت کوین را با ما در رمزارز مارکت زیر نظر داشته باشید. فراموش نکنید که اصلاح قیمت، فرصت مناسبی برای خرید ایجاد می کند.

منبع

https://cointelegraph.com/news/key-bitcoin-price-metric-signals-btc-may-be-near-a-local-top

Comments (0)
Add Comment