آدرس بیت کوین

اطلاعات روی شبکه بلاک چین نشان دهد که فعالیت در شبکه در طول ماه ژانویه به شدت افزایش پیدا کرد.  در طول این ماه ۲۲ ماه سه میلیون آدرس بیت کوین برای ارسال یا دریافت بیت کوین ایجاد شد.

Bitcoin.Org

 ژانویه ماه منحصر به فردی برای بیت کوین بوده است. بیت کوین بالاترین تعداد فعالیت را در این ماه تجربه کرد. این آمار بالاترین رکورد فعالیت در بیت کوین در تاریخ این رمز ارز است.  سال ۲۰۱۷ تعداد آدرس های فعال بیت کوین هرگز به کمتر از ۱۰ میلیون درماه نرسیده است.  با وجود افزایش تعداد والت های بیت کوین در بازار به نظر می رسد تعداد آدرس های فعال به شدت کاهش پیدا کرده است.

حجم معاملات بیت کوین با ثبت قیمت ۴۲ هزار دلاری در این بازار به اوج رسید.

در تاریخ دوم فوریه بازارKraken   در آمریکا اعلام کرد بیشترین حجم معاملات را در ژانویه سال ۲۰۲۱ پردازش کرده است این آمار در مقایسه با سال ۲۰۱۹ به مراتب بیشتر بوده است. ماه گذشته ارزش دارایی هایی که در این بازار معامله شده اند به ۵۶ میلیارد دلار رسید.

بازار خرید و فروش بیت کوین

بازار خرید و فروش بیت کوین در ماه ژانویه بسیار داغ بوده است.  این بازار همچنان در روند صعودی قرار دارد و احتمال افزایش فعالیت در بازار وجود دارد. هر روز بر تعداد سرمایه گذاران این بازار افزوده می شود و به زودی باید در انتظار ثبت رکوردهای تازه باشیم.  شما نیز می توانید با خرید بیت کوین از رمز ارز مارکت به این بازار بپیوندید. خرید و فروش بیت کوین می تواند سرنوشت سرمایه گذاری شما را به کلی متحول کنید. این ارز دارایی شما را از تورم دور نگه می دارند.

علت افزایش تعداد آدرس های بیت کوین نیز همین مسئله بوده است. سرمایه گذاران بسیاری متوجه فرصت های موجود در این ارز شده اند. شما نیز می توانید یکی از این سرمایه گذاران باشید.

VIP
Comments (0)
Add Comment