احتمال تحریم بیت کوین در آمریکا

 ممکن است آمریکا تحریم هایی که در سال ۱۹۳۰ برای مالکیت طلا اعمال کرده بود را برای بیت کوین نیز در نظر بگیرد. همگام با کاهش هرچه بیشتر قیمت بیت کوین، ترس، بی اعتمادی و شک نیز به بازار بازگشته است. میلیارد ها دارایی بیشتری را به سبد سرمایه خود اضافه کرده اند و نگران کاهش قیمت بیت کوین هستند. آنها نگران احتمال تحریم بیت کوین در آمریکا هستند.

در مصاحبه ای که با مدیران یاهو فایننس انجام شد مشخص شده است که احتمال تحریم بیت کوین وجود دارد. ارزش کل این شرکت ۱۵۰ میلیون دلار و در زمینه مدیریت دارایی فعالیت دارد. به گفته مدیران این شرکت احتمال تحریم بیت کوین مانند طلا وجود دارد.

نخستین این امر به اتفاق به این دلیل روی داد که رهبران دولت ها نمی خواستند شاهد رقابت طلا با ارز بدون پشتوانه باشند. چرا که در این صورت طلا به عنوان اندوخته ثروت شناخته می شد. آنها می خواستند مانع فعالیت ماینر ها شوند چرا که رقابت در ادامه از کنترل آنها خارج می شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که در شرایط فعلی نیز شاهد وضع چنین تحریم هایی باشیم.

یاهو فایننس از تحریم بیت کوین در آمریکا خبر می دهد

مدیر این شرکت سرمایه گذاری که پیش تر بیت کوین را یک سرمایه گذاری تمام عیار معرفی کرده بود در ماه ژانویه بیت کوین را با طلا مقایسه کرده بود. او با اشاره به دولت هند به تحریم بیت کوین در این کشور اشاره کرد. او در ادامه به این نکته اشاره کرد که او متخصص نیست اما به این نکته اشاره کرده است که تراکنش ها قابل پیگیری است و دولت می تواند افراد دخیل در این شبکه را شناسایی کند.

اما او در ادامه خبر های خوبی را نیز منتشر کرد. او به این نکته اشاره کرد که بیت کوین به نوع جدیدی از دارایی تبدیل شده است.

بیت کوین در ده سال گذشته خود را به اثبات رسانده است. هیچ کس موفق به هک کردن این ارز نشده است. به این ترتیب افراد زیادی این ارز را دنبال کرده اند. بیت کوین مانند پول دیجیتال است.

 در تاریخ ۱۶ مارس مدیر این شرکت اعلام کرده است که دولت آمریکا متوجه سرمایه گذاری مردم در بیت کوین شده است. آنها دلار را برای سرمایه گذاری مناسب نمی دانند و به سراغ بیت کوین رفته اند.

 این اطلاعات در حالی در بازار منتشر می شود که بیت کوین سومین اصلاح خود را نیز تجربه می کند. در شرایط فعلی بیت کوین وارد مرحله تازه ای از روند صعودی شده است. بیت کوین با کاهش ۱۳.۵ درصدی از قیمت ۶۰۱۰۰ به ۵۲ هزار دلار رسیده است.

در آخر

 افزایش پذیرش و محبوبیت بیت کوین در ماه های گذشته توجه سرمایه گذاران بیشتری را به این بازار جلب کرده است. این روند به خودی خود ادامه خواهد داشت. با در نظر گرفتن این نکته بهتر است در ادامه در انتظار ادامه روند صعودی باشیم. بیت کوین اکنون با کاهش قیمت از بالاترین رکورد خود پایین تر آمده است. اما در ادامه بار دیگر همه را حیرت زده خواهد کرد.

 از کاهش قیمت ها برای خرید بیت کوین استفاده کنید. برای خرید این ارز با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. نظر شما در مورد تحریم بیت کوین در آمریکا چیست؟ آیا به زودی شاهد تحریم این ارز در دیگر کشور ها خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/hedge-fud-manager-ray-dalio-says-good-probability-of-a-us-bitcoin-ban