میلیارد بیت کوین در سمت فرمانداری کالیفرنیا

یکی از اولین سرمایه گذارهای بیت کوین به نام Chamath Palihapitiya  به دنبال به دست گرفتن صندلی استانداری کالیفرنیاست.

او به تازگی اعلام کرده است که آماده برعهده گرفتن این سمت را دارد. او مدیر شرکت سرمایه گذارهای خطر پذیر social Capital  است. وی با انتشار توییتی آمادگی خود را اعلام کرد. در ابن پیام لینکی نیز قرار داده شده است که از وعده های او برای مردم خبر می دهد. او قصد دارد مالیات را تا حد زیادی کاهش دهد، درآمد معلمان را افزایش دهد، به وام های دانشجویی خاتمه دهد و دوران تازه ای را آغاز کند.

او در تلاش است که رای فرماندار محلی را به نفع خود تغییر دهد. در این صورت برای انتخابات سال ۲۰۲۱ شانس بیشتری خواهد داشت. ساکنان کالیفرنیا از عملکرد فرماندار فعلی بازار خوشنود نیستند. به نظر می رسد که قطعی برق و سرعت کند توزیع واکسن کرونا مردم را آشفته کرده است.

او به عنوان یکی از اولین کسانی که بیت کوین را به دارایی خود افزوده است در پیام خود اعلام کرده است که بیایید کالیفرنیا را به مرکز تکنولوژی در جهان تبدیل کنیم. Palihapitiya   در مصاحبه ای که در تاریخ ۷ ژانویه با او انجام شد اعلام کرد که بیت کوین مانند یک بیمه عمل می کند که دارایی شما را در مواقع آشوب حفظ می کند. قیمت این ارز در ۵ تا ۱۹ سال آینده به ۲۰۰ هزار دلار می رسد.

بر اساس گزارش های منتشر شده در فوربس او در سال ۲۰۱۳ و زمانی که قیمت بیت کوین تنها ۸۰ دلار بود اقدام به خرید بیت کوین کرد. او مدعی شده است که در آن زمان او ۵ درصد موجودی بیت کوین را در اختیار داشت.

رمزارز در بدنه سیاست آمریکا

به تازگی شاهد رویدادهای متفاوتی در بدنه سیاسی ایالات متحده بوده ایم. از زمان انتصاب بایدن افراد متفاوتی به بدنه دولت اضافه شده اند. عضو سابق هیئت ریپل به عنوان مشاور به کابینه دولت اضافه شده است. از سوی دیگر گری گنسلر (Grey Gensler) استاد دنیای رمزارز را به عنوان رئیس کمسیون بورس و اوراق بهادار انتخاب شده است.

به نظر می رسد که دولت آمریکا به خوبی به فرصت های موجود در دنیای رمزارز پی برده است. این مسیر در ادامه دستاوردهای متفاوتی را برای آنها در بر دارد. به زودی دولت ها و ملت های زیادی برای سرمایه گذاری در این ارز آماده می شوند. این فرصت را برای سرمایه گذاری در این بازار از دست ندهید. برای خرید و فروش بیت کوین با ما در رمزارز مارکت همراه باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-billionaire-set-to-run-for-california-governor