حباب بیت کوین

بیت کوین ارزش بسیاری زیادی پیدا کرده است. این ارز تورم را شکست داده است. اکنون بیت کوین دیگر یک حباب نیست. 

بسیاری از سرمایه گذاران و افراد بدبین به بازار رمزارز، پیشتر گفته بودند که بیت کوین یک حباب است که به زودی منفجر می شود. اما به نظر می رسدکه بیت کوین در این ۱۲ سال نشان داده است که این ارز یک حباب نیست. به نظر می رسد که مردم همیشه در رویارویی با یک تغییر، به سراغ چنین ایده هایی می روند.

 مردم با شک و بدبینی به بیت کوین گاه می کنند. این اتفاقی که همیشه در ابتدای یک تغییر روی می دهد. درواقع این امر بسیار طبیعی است. مردم برای درک ماهیت این تغییر به زمان بیشتری نیاز دارند. آنها در ادامه متوجه می شوند که آیا تغییر مورد نظر ثبات کافی را دارد یا خیر.

 در روزهای اول بیت کوین، چنین درکی بین مردم وجود ندارد. مردم به بیت کوین بدبین بودند. آنها همواره شاهد نوسانات شدید این ارز بودند. اما دیگر نمی توانید این ارز را یک حباب بنامید. امروز موسسات سرمایه گذاری بسیاری در این ارز سرمایه گذاری کرده اند. میلیاردر های زیادی در این بازار حضور دارند. شرکت های چند میلیارد دلاری این ارز را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند. با مشاهده تمام تازه وارد های دنیای بیت کوین نمی توانید این ارز را یک حباب بدانید.

 آنها در حال خرید بیت کوین هستند. تنها ۲۱ میلیون بیت کوین وجود دارد و به زودی قیمت این ارز به شدت  افزایش پیدا می کند.

افزایش پذیرش مردم

 در ماه های گذشته مردم بیشتری به  خرید بیت کوین روی آورده اند. موسسات سرمایه گذاری و شرکت های بزرگ نیز دارایی خود در این شبکه را افزایش داده اند. این نکته را فراموش نکنید که بیش از ۱ میلیارد دلار بیت کوین در سال ۲۰۲۰ از سوی شرکت میکرواستراتژی در این بازار سرمایه گذاری شده است. شرکت های دیگری مانند MassMutual  و Square نیز به ترتیب ۱۰۰ و ۵۰ ومیلیون دلار در این بازار سرمایه گذاری کرده اند.

قیمت بیت کوین به دلیل موجودی محدود این ارز به تدریج افزایش پیدا می کند. این ارز شاهد اصلاح قیمت خواهد بود. این ارز نوساناتی را تجربه می کند. اما دیگر نمی توانید این ارز را یک حباب بنامید.

ارزش این ارز به عنوان یک اندوخته ایمن به اندازه طلاست. بیت کوین سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است. در بدترین حالت نیز بیت کوین از طلا بهتر است.

بیت کوین دیگر یک حباب نیست. این ارز مسیر متفاوتی را انتخاب کرده است و هر روز توجه افراد بیشتری  به این بازار جلب می شود. شما نیز با خرید این ارز می توانید آینده دارایی های خود را متحول کنید. به یاد داشته باشید که خرید این ارز به معنای فرار از تورم و انتخاب ارز آینده است.

قیمت بیت کوین روز به روز افزایش پیدا می کند. بنابراین اگر می خواهید با این روند صعودی همراه شوید بهتر است، برای خرید این ارز با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. به یاد داشته باشید که خرید این ارز می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. این نکته را فراموش نکنید که بیت کوین تنها یک سرمایه گذاری مطمئن نیست. این دارایی ارز آینده است. کیف پول خود را با پول آینده پر کنید.

VIP
Comments (0)
Add Comment