امکان افزایش قیمت BCH تا مرز ۳۰۰۰ دلار، بررسی BCH

کیم داتکام رشد بیش از ۸۰۰٪ بیت‌کوین کش (BCH) را پیش بینی میکند. BCH شناخته شده‌ترین هارد فورک بیت کوین (BTC) است. BCH در ۱ آگوست ۲۰۱۷ با هدف بهتر و سریع‌تر بودن پرداخت نسبت به بیت کوین ظهور کرد. طی ۳۰ روز گذشته، افزایش قیمت BCH با رشد بیش از ۳۱٪ از بیت کوین پیشی گرفته است.

افزایش قیمت BCH پس از پیش بینی رشد مدیریت این پروژه

کیم داتکام به وسیله شرکت Megaupload اش برای بسیاری شناخته شده است. کیم داتکام، که نام اصلی وی کیم اشمیتز است، سال‌هاست که در مورد توسعه رمزارزها و بازار اظهار نظر می‌کند. اشمیتز در توییت اخیرش درباره Bitcoin Cash اظهار نظر کرد. طبق این توئیت، هدف اشمیتز دستیابی به قیمت ۳۰۰۰ دلار برای بیت کوین کش تا سال ۲۰۲۱ است. او دلیل این افزایش قیمت BCH را، افزایش پذیرش و استفاده وسیع‌تر از رمزارزها بیان می‌کند. وی دارایی BTH را به عنوان ذخیره ارزش نسبت می‌دهد. به گفته وی، سرمایه گذاران به طور معمول از BTC برای پرداخت استفاده نمی‌کنند بلکه آن را به عنوان دارایی ذخیره می‌کنند. از طرف دیگر، BTH یک روش پرداخت مناسب است که به ویژه برای معامله گران مزایایی نیز به همراه دارد. مطالب مرتبط را بخوانید.

پیش بینی تغییرات قیمت BTH

پس از افزایش قیمت BCH طی ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۱۳%، در حالی که ۱۰ ارز رمزپایه برتر دیگررشدو نوسان کمتری داشته اند. عملکرد BTC یک تست برای شرایط کل بازار در نظر گرفته شد. اگر بیت کوین موفق به دفاع از افزایش قیمت اخیر خودشود و بالای ۲۰،۰۰۰ دلار باقی بماند، BTH قطعاً می‌تواند از بازار صعودی سود ببرد. با توجه به اینکه بیت‌کوین کش یک هارد فورک از خود بیت کوین است، قیمت این دو رمزارز همواره به هم وابسته خواهد بود. هرچند که با توجه به تحلیل‌ها و نوسانات بازار گاهی حرکت این دو رمزارز از هم متفاوت بوده است اما اغلب در مدت زمان کمی این تفاوت‌ها جبران شده است. چنانچه BCH بتواند از رشد بیت کوین استفاده کند امکان رسیدن قیمت این رمزارز به به رقم پیش بینی شده آن بسیار بالا خواهد بود.

نتیجه گیری

در نهایت باید به این نکته توجه داشت که شناخت نوسانات بازار کاری دشوار و زمان بر است و معاملات لحظه‌ای به معامله‌گران تازه واد توصیه نمی‌شود. در صورتی که قصد معاملات لحظه‌ای در بازار رمز ارزها را دارید باید کاملا بر احساسات و هیجانات خود تسلط داشته باشید و اینکار عموما با ورود به دنیای حرفه‌ای معامله رمز ارزها اتفاق می‌افتد. بیشتر بدانید.

Comments (0)
Add Comment